• media_Sonia

    Media

    Τι «ενώνει» Μαρινάκη-Αλαφούζο, η ζούγκλα του Acun Ilicali και της Εύης Κουτσαυτάκη, πώς ο Γεωργούλης τέλειωσε την ψήφο στο lifestyle και τι κάρφωσε η Τζίμα για τον Πρετεντέρη

    • Σόνια Χαϊμαντά

    Συμεών Τσομώκος: Οι νέες Business

    Με νέα ετερόρρυθμη εταιρεία με την επωνυμία «Σ.ΤΣΟΜΩΚΟΣ Ε.Ε.», βγαίνει στην αγορά η οικογένεια Τσομώκου παρέχοντας υπηρεσίες επιχειρηματικών συμβουλών σε θέματα οικονομικής διαχείρισης (πλην φορολογίας νομικών προσώπων), στρατηγικής διαχείρισης, μάρκετινγκ  κ.α. Ομόρρυθμος εταίρος είναι ο Συμεών Τσομώκος και ετερόρρυθμος η Χριστίνα Τσομώκου.

    Πέντε μήνες πριν και στις 25-01-2023 καταχωρίσθηκε στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο (Γ.Ε.ΜΗ.), η «ΤΣΟΜΩΚΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ», με μετόχους τους Συμεών Τσομώκο, Ιωάννη Θωμάτο, Στυλιανή Τσομώκου και Χριστίνα Τσομώκου.

    Τον Δεκέμβριο του 2022 η SGT SYMEON G. TSOMOKOS S.A. αγόρασε το περιοδικό «Οικονομική και Βιομηχανική επιθεώρηση» από την Αλεξάνδρα Βοβολίνη.

    And the Oscar goes to… Αντώνη Μάτσο

    Μπορεί στα «χαρτιά» διαχειριστής της νέας εταιρείας παραγωγής που συνέστησαν στην Παιανία ο όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ και η Alter Ego Media, ονόματι Oscar να φαίνεται ο επιχειρηματίας Στέφανος Παπαδόπουλος (με κεφάλαιο 1.000 ευρώ), ωστόσο στην πραγματική ζωή επικεφαλής αναλαμβάνει ένας παραγωγός με συμβατό DNA και με τους δύο καναλάρχες, τόσο τον Θόδωρο Κυριακού, όσο και με τον Βαγγέλη Μαρινάκη.

    Πρόκειται για τον Αντώνη Μάτσο με… χιλιόμετρα στην αγορά των τηλεοπτικών και κινηματογραφικών παραγωγών έχοντας εργαστεί τόσο για τον ΑΝΤ1 («Still Standing» με τη Μαρία Μπεκατώρου, «η Γερμανού Ξανάρχεται» με τη Ναταλία Γερμανού, «Dr Ρούλης», «Μαχαιρώματα») όσο και το Mega («The Chase» και «Night Out»).

    Σήμερα ο Αντώνης Μάτσος είναι  διευθυντής παραγωγής του Mega και θα πλαισιώνεται από τον οικονομικό διευθυντή του ΑΝΤ1, Φάνη Ταμπάκη. Το synergy θα γίνει σταδιακά και σχετικά αναίμακτα και ενδεχομένως να προκαλέσει ηχηρή αποχώρηση από τις εταιρείες παραγωγής των δύο καναλιών, Red Productions (Mega) και ANTENNA Productions (ANT1). Από τον ΑΝΤ1 θα δοθούν προγράμματα ψυχαγωγίας όπως το «Πρωινό» του Γιώργου Λιάγκα και το «Rouk Zouk» με τη Ζέτα Μακρυπούλια. To Mega θα διαθέσει τις πρωινές ψυχαγωγικές εκπομπές και το τηλεπαιχνίδι «The Chase» με τη Μαρία Μπεκατώρου.

    Βαγγέλης Μαρινάκης – Γιάννης Αλαφούζος: Tι κοινό έχουν με τον Γαλλο-Λιβανέζο μεγιστάνα Rodolphe Saadé;  

    Τους Βαγγέλη Μαρινάκη και Γιάννη Αλαφούζο φαίνεται ότι πιο πολλά τους ενώνουν παρά τους χωρίζουν.

    Κοινός τους παρονομαστής τους το hard core business με τη Ναυτιλία, η διαχείριση ισχυρών ΠΑΕ και φυσικά η κατοχή ΜΜΕ. Αυτό το τρισυπόστατο επιχειρηματικό DΝΑ που τους χαρακτηρίζει, χρησιμοποιήθηκε από το SPLASH 247, ένα πολύ δυνατό site για τη Ναυτιλία και τις offshore επιχειρήσεις στη δεύτερη μεγαλύτερη ναυτιλιακή χώρα του κόσμου μετά την Αγγλία, τη Σιγκαπούρη, ως παράδειγμα για να υποδηλώσει ότι πρόκειται για μια πρακτική που συμβαίνει παντού στον κόσμο.

    Όπως πρόσφατα με τον Rodolphe Saadé, ιδιοκτήτη της CMA CGM, που αγόρασε τη La Tribune, έναν από τους κορυφαίους επιχειρηματικούς τίτλους της Γαλλίας, διευρύνοντας το portfolio του αναπτυσσόμενου τμήματος CMA CGM Medias, το οποίο περιλαμβάνει τις εφημερίδες La Provence και Corse Matin, μειοψηφικό μερίδιο στο τηλεοπτικό κανάλι M6 και συμμετοχή στην πλατφόρμα διαδικτυακών μέσων Brut.

    «Οι πλοιοκτήτες που κατέχουν τίτλους ΜΜΕ δεν είναι κάτι καινούργιο» αναφέρει η έγκυρη ηλεκτρονική εφημερίδα της Σιγκαπούρης, για τα ναυτιλιακά. «Στην Ελλάδα, ο Βαγγέλης Μαρινάκης έχει γίνει ένας από τους κορυφαίους μεγιστάνες των ΜΜΕ που συμβαδίζει με την τεράστια ναυτιλιακή και ποδοσφαιρική αυτοκρατορία του. Ομοίως, ο Γιάννης Αλαφούζος είναι εξίσου γνωστός στην Ελλάδα για τα media του αλλά και για τα εφοπλιστικά του ενδιαφέροντα», επισημαίνει χαρακτηριστικά το Splash.

    Ίδρωσε-ξεΐδρωσε ο Acun Ilicali, τα βρήκε με την Εύη Κουτσαυτάκη

    Δύσκολη η Εύη Κουτσαυτάκη και απαιτητική, λεπτολόγος και περφεκτιονιστής ο Τούρκος παραγωγός Acun Ilicali.

    Έτσι χρειάστηκαν αρκετές συναντήσεις για να καταλήξουν πως πορεύονται στην επόμενη σεζόν.

    Καθώς ο ΣΚΑΙ και η διευθύνουσα σύμβουλος Εύη Κουτσαυτάκη αποφάσισαν να το κάνουν όπως τα άλλα κανάλια (περισσότερη μυθοπλασία) ήθελαν τα 1-2 φορμά που θα αγοράσουν από το εξωτερικό και θα παράξουν με την Acun να είναι τα καλύτερα.

    Πράγματι, τα στελέχη της Acun Productions και ο Τούρκος παραγωγός Acun ilali έπαιξαν τα ρέστα τους άλλοτε στο Φάληρο, άλλοτε στο Μαρούσι, έδρα της εταιρείας παραγωγής, αφενός για να απολογηθούν για τις επιδόσεις του Survivor, να μετρήσουν νίκες και απώλειες και αφετέρου να πείσουν για τις λεπτομέρειες της παραγωγής του νέου celebrity reality που θα ρίξει το κανάλι του Γιάννη Αλαφούζου στο πρόγραμμα.

    Που  είναι ο καλύτερός τους πελάτης.

    Το 2021, τα κέρδη προ φόρων της εταιρείας παραγωγής ανήλθαν σε 1,712 εκατ. ευρώ έναντι μόλις 69.040 ευρώ την αμέσως προηγούμενη χρονιά με τον κύκλο εργασιών να αυξάνεται κατά 14,15 εκατ. ευρώ, από 7,7 εκατ. ευρώ το 2020, σε 21,9 εκατ. ευρώ το 2021.

    Η αύξηση αυτή προέρχεται κυρίως από την αύξηση πωλήσεων παραγωγών προγραμμάτων σε τρίτους. Δ

    ηλαδή ως επί το πλείστον στον ΣΚΑΙ.

    Πρόκειται, λοιπόν, για το «I’m a celebrity… get me out of here» που θα αναφωνούν διάσημοι Έλληνες, που θελήσουν να δοκιμάσουν τα όριά τους.

    Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να εγκαταλείψουν τον άνετο τρόπο ζωής τους προκειμένου να διαγωνιστούν σε ένα διαδραστικό παιχνίδι επιβίωσης στην «καρδιά» της ζούγκλας.

    Για να εξασφαλίσουν την καθημερινή επιβίωσή τους, θα πρέπει να δοκιμαστούν σε ακραίες προκλήσεις, να έρθουν αντιμέτωποι με οριακές αποφάσεις, αλλά και να ολοκληρώσουν «ανατριχιαστικές» δοκιμασίες.

    Παράλληλα ο ΣΚΑΙ θα συνεργαστεί με την εταιρεία Acun και σε άλλα πρότζεκτ, όπως το My Style Rocks, το Voice και άλλες παραγωγές.

    Ο Marcus Lemonis και ο Alpha

    Το μεγάλο παζάρι είναι η απάντηση του Alpha σε κάθε κανάλι που θέλει να κάνει gameshow. Οι συζητήσεις έγιναν με μεγάλη μυστικότητα για την ελληνική εκδοχή του φορμά  Let’s Make a Deal της Glass Productions μέσω του παγκόσμιου διανομέα Cant Stop Media.

    Στην Ελλάδα αποφασίστηκε το τηλεπαιχνίδι να παράξει η Foss Productions, ο ανεξάρτητος παραγωγός πίσω από τη συμμετοχή στο Διεθνές Διαγωνιστικό Series Mania, «Milky Way». Το τηλεπαιχνίδι με ελαφρώς διαφοροποιημένο τίτλο, «Το πιο μεγάλο παζάρι», επανεμφανίστηκε στον Alpha τις χρονιές 2006, 2007.

    Παρουσιαστής του τηλεπαιχνιδιού όταν προβαλλόταν στο Mega, αλλά και αργότερα στον Alpha ήταν ο Ανδρέας Μικρούτσικος. Τώρα αναζητείται παρουσιαστής στον τρίτο κύκλο ζωής του τηλεπαιχνιδιού στην ελληνική TV και μάλλον βρέθηκε στο πρόσωπο του Λευτέρη Μητσόπουλου γνωστό από το πρωϊνό του καναλιού.

    «Το παιχνίδι μεταδίδεται ήδη στην Πορτογαλία, την Ινδονησία την Ουγγαρία και άλλες 20 χώρες σε Ασία και Αμερική ενώ συνεχίζει να βάζει ένα ασφαλές στοίχημα για κανάλια διεθνώς» αναφέρει η Glass η οποία τονίζει ότι τα στελέχη και οι μέτοχοί της αισθάνονται πολύ ενθουσιασμένοι που το διαχρονικό αυτό φορμά βρίσκει «στέγη» και στην Ελλάδα.

    Η Marcus / Glass, κοινοπραξία παραγωγής μεταξύ του προέδρου της Marcus Entertainment, Marcus Lemonis, και της διευθύνουσας συμβούλου της Glass Entertainment Group και πρώην αφεντικού της CBS Entertainment, Nancy Glass, διόρισε τον διανομέα Can’t Stop με έδρα την Ευρώπη να την πουλήσει διεθνώς.

    Ο 50χρονος Marcus Anthony Lemonis είναι λιβανέζικης καταγωγής Αμερικανός επιχειρηματίας, τηλεοπτική προσωπικότητα και φιλάνθρωπος.

    Γεννήθηκε από Λιβανέζους γονείς στη Βηρυτό του Λιβάνου, κατά τη διάρκεια του χάους του λιβανικού εμφυλίου πολέμου και των ξένων εισβολών. Του έδωσαν το όνομα Ρικάρντο, αλλά τον εγκατέλειψαν σε ορφανοτροφείο τέσσερις ημέρες μετά τη γέννησή του. Υιοθετήθηκε κατά τη βρεφική του ηλικία στις 29 Ιουλίου 1974, από τον Έλληνα Λέο Λεμονή και τη Λιβανέζα Σοφία Λεμονή, που ζει στο Μαϊάμι της Φλόριντα.

    Μπορεί ο Θεοχάρης Φιλιππόπουλος να αντιμετωπίσει το c(l)opy paste;

    Επί εποχής κορονοϊού και «λίστας Πέτσα» οι εκδότες της Ένωσης Διαδικτύου (ΕΝΕΔ) με πρόεδρο τον Θεοχάρη Φιλιππόπουλο διαμαρτύρονταν ότι η διανεμητική μηχανή της κρατικής διαφήμισης χρειαζόταν ένα γερό ρεκτιφιέ για να λειτουργεί το σύστημα με δικαιότερο τρόπο για τους επιχειρηματίες με πραγματικές επενδύσεις στο Διαδίκτυο και προσωπικό που απασχολείται υπό το φως το Ηλίου, με κανονικό μισθό και ασφαλιστικές εισφορές.

    Και ύστερα ήρθε το νέο Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (ΜΗΤ) της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνιών και Ενημέρωσης. Πλέον κάθε επιχείρηση ηλεκτρονικού Τύπου που θα θελήσει να συνεχίσει να λαμβάνει κρατική διαφήμιση θα πρέπει να υποβάλλει αίτηση και μετά την εγγραφή της στο ΜΗΤ, να αποκτά μοναδικό αριθμό και σήμα, τα οποία αναρτώνται στην ιστοσελίδα τους.

    Για να εγγραφούν στο Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου, που λειτουργεί στη Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης της ΓΓΕΕ, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να είναι πλέον εγκατεστημένες στην Ελλάδα, να έχουν ελάχιστο αριθμό δημοσιογράφων και λοιπού προσωπικού, βάσει του κύκλου εργασιών κάθε επιχείρησης, πρωτότυπο περιεχόμενο και ελάχιστο χρόνο λειτουργίας της ιστοσελίδας ένα έτος.

    Χωρίς εγγραφή δεν δίνεται κρατική διαφήμιση.

    Για την κατανομή των διαφημίσεων και λοιπών καταχωρίσεων, οι αναθέτουσες αρχές θα λαμβάνουν υπόψη μεταξύ άλλων το μέγεθος της επιχείρησης και τα στοιχεία επισκεψιμότητας κάθε ιστοσελίδας.

    Επιπλέον, θα απαγορεύεται η συμμετοχή μη πιστοποιημένων ιστοσελίδων σε κρατικά προγράμματα ενίσχυσης του ηλεκτρονικού Τύπου.

    Ένα άλλο κριτήριο είναι η κλοπή περιεχομένου στο internet.

    Μια αναφορά που εμπεριέχεται στο άρθρο 10 παράγραφος 6 του ν. 5005/2022 ίσως βάλει φρένο στα κλεψίτυπα κείμενα που κατακλύζουν το διαδίκτυο, το ριφιφί στο ΑΠΕ και τη μη αναφορά στην πηγή.

    Την ίδια στιγμή ο  ΙΑΒ Hellas, ο οργανισμός της ψηφιακής επικοινωνίας στην Ελλάδα, προχωρά ξανά σε πρόσκληση όλης της αγοράς (εκπροσώπους κλαδικών φορέων, μέλη του οργανισμού, ανεξάρτητα στελέχη εταιρειών), προκειμένου να διαμορφωθεί το πλαίσιο στο οποίο θα μπορεί να αναπτυχθεί ένα νέο εργαλείο μέτρησης που θα ανταποκρίνεται στις αντικειμενικές ανάγκες της αγοράς και θα είναι ευρέως αποδεκτό.

    Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί στις 20 Ιουνίου 2023, στις 18:00, στο Civitel Attik (Ολυμπίας 11, Μαρούσι). Όσοι πιστοί..

    Πώς ο Γεωργούλης τέλειωσε την ψήφο στο lifestyle

    Έκαστος στο είδος του και το life style στο γήπεδο, την TV και το πάλκο, αποφάσισε ο λαός που άφησε εκτός Βουλής τον πρώην ποδοσφαιριστή Γιούρκα Σεϊταρίδη που δεν εκλέχτηκε με τη Ν.Δ. στα Ιωάννινα (βγήκε 7ος), με την έδρα να καταλαμβάνει ο πρόεδρος της Βουλής Κώστας Τασούλας.

    Η Νόνη Δούνια στην Α’ Πειραιά επίσης δεν εκλέχτηκε (βγήκε 4η).

    Στον Νότιο Τομέα από τη Ν.Δ. δεν εκλέχτηκε ο ηθοποιός Σταύρος Νικολαΐδης, αλλά και ο ραδιοφωνικός παραγωγός Ποσειδώνας Γιαννόπουλος.

    Στην ίδια περιοχή δεν εκλέχτηκε με τον ΣΥΡΙΖΑ ο ράπερ Μιθριδάτης, ούτε και ο ηθοποιός Μάριος Αθανασίου με τη σεναριογράφο Αννα Χατζησοφιά στον Βόρειο Τομέα.

    Δεν τα κατάφερε ούτε ο DJ Rico (Βαγγέλης Σερίφης) με το ΚΚΕ στον Δυτικό Τομέα, όπως και η ηθοποιός Ελένη Γερασιμίδου στην Ανατολική Αττική.

    Από ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ οι δημοσιογράφοι της Βουλής, ούτε 1 το ΚΙΝΑΛ!!!

    Τους περισσότερους δημοσιογράφους στα βουλευτικά έδρανα θα έχει πλέον η ΝΔ. Ανάμεσα στους υποψήφιους δημοσιογράφους που κατάφεραν να εκλεγούν με τη ΝΔ είναι ονόματα με παρελθόν στο Kοινοβούλιο, όπως ο Θεόδωρος Ρουσόπουλος και η Άρια Αγάτσα (Βόρειος Τομέας Αθηνών), ο Γιάννης Λοβέρδος (Δυτικός Τομέας Αθηνών), αλλά και η Φωτεινή Πιπιλή που εξελέγη ξανά στην Α’ Αθήνας.

    Σίμος Κεδίκογλου (Εύβοια), Δημήτρης Μαρκόπουλος (Β’ Πειραιώς), Άννα Καραμανλή και Σοφία Βούλτεψη (Νότιος Τομέας Αθηνών) κέρδισαν ξανά μια θέση στη Βουλή, όπως είχε συμβεί και στις εθνικές εκλογές του 2019.

    Την ίδια ώρα, το κατώφλι της Βουλής περνούν οι: Γιάννης Ανδριανός (Αργολίδα), Κωνσταντίνος Γκιουλέκας (Α’ Θεσσαλονίκης), Μακάριος Λαζαρίδης (Καβάλα), Μάξιμος Χαρακόπουλος (Λάρισα) και Χρήστος Μπουκώρος (Μαγνησία).

    Βουλευτής με τη ΝΔ στην Α’ Θεσσαλονίκης εξελέγη και ο Δημήτρης Βενιέρης – Βελόπουλος, αδερφός του προέδρου της Ελληνικής Λύσης. Δεν εξελέγησαν οι Μπάμπης Παπαδημητρίου, Γρηγόρης Ψαριανός και Γιώργος Αμυράς.

    Ποιοι βγήκαν βουλευτές με τον ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογές του 2023: H Πόπη Τσαπανίδου και η Έλενα Ακρίτα που συμπεριλαμβάνονταν στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας.

    Ο δημοσιογράφος και παρουσιαστής Γιώργος Καραμέρος κατάφερε να εκλεγεί πρώτος σε σταυρούς ανάμεσα στους υποψηφίους του ΣΥΡΙΖΑ στην Ανατολική Αττική.

    Bουλευτής εξελέγη και η Ράνια Θρασκιά (Α’ Θεσσαλονίκης). Οι  Χρήστος Γιαννούλης (Α’ Θεσσαλονίκης), Δώρα Αυγέρη (Β’ Θεσσαλονίκης) και Κωνσταντίνος Μπάρκας (Πρέβεζα) κατάφεραν επίσης να εκλεγούν με τον ΣΥΡΙΖΑ.

    Στο ΠΑΣΟΚ δεν εξελέγη δημοσιογράφος βουλευτής καθώς δεν κατάφεραν να εκλεγούν οι: Δημήτρης Στάμου, Αντώνης Υψηλάντης (Δυτική Αττική), Ανδρέας Παπαδόπουλος (Βόρειος Τομέας της Β’ Αθήνας), Χρήστος Μέγας (Άρτα), Γιώργος Καρβουνιάρης (Αχαΐα), Κωνσταντίνα Χαραλαμπίδου (Κιλκίς), Ράνια Αγγελίδου (Α’ Αθηνών), Δήμητρα Αναργύρου (Αχαΐα), Γιάννης Κανελλάκης (Δυτικός Τομέας Β’ Αθηνών).

    Εκτός Βουλής και ο αθλητικογράφος, γνωστός για τη μακροχρόνια παρουσία του στον δημοσιογραφικό χώρο του ελληνικού μπάσκετ, Βασίλης Σκουντής ο οποίος κατέβαινε υποψήφιος στο Ρέθυμνο.

    Στο ΚΚΕ βουλευτής εξελέγη για μια ακόμη φορά στην Α’ Αθήνας η Λιάνα Κανέλλη, ενώ στο Νότιο Τομέα Αθηνών η Σεμίνα Διγενή.

    Ο Αρτούρ Νταβιντιάν ξαναδιαβάζει το «Πόλεμος και Ειρήνη»

    Την καυτή ανάσα του Μακεδονία TV νιώθει στον σβέρκο του ο Αρτούρ Νταβιντιάν, έχοντας πρόσφατα αναλάβει overall το Open.

    Πράγματι το αμιγώς ψυχαγωγικό κανάλι του ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ «απειλεί» τόσο το Open όσο και την ΕΡΤ1, προβάλλοντας κατά βάση σειρές είτε του ΑΝΤ1 είτε ξένες («CSI: New York» και «Νόμος και Τάξη»).

    Επίσης από σήμερα, και κάθε Σάββατο και Κυριακή στις 20:00 το «ΑΝΤ1 FLASHBACK» με τη Μαρία Ηλιάκη και τον Νικόλα Ράπτη έρχεται στο Μακεδονία TV. Το κανάλι χτυπάει ένα ανταγωνιστικό 4% τις τελευταίες εβδομάδες, καταγράφοντας άνοδο 0,7% κλείνοντας στο 1,6% και 1,5% την ψαλίδα από την ΕΡΤ1 και το Open, αντίστοιχα.

    Ο Αρτούρ Νταβιντιάν προσπαθεί πάση θυσία να κρατήσει τις δυνάμεις του καναλιού στο μέτωπο του ανταγωνισμού και σχεδιάζει την επόμενη ημέρα στην οποία ενδεχομένως να χωρούσε ένας ακόμη μέτοχος, ή διαχειριστής της εμπορικής πολιτικής και της διαφήμισης του σταθμού. Έτσι από τη μια πλευρά νιώθει το στρίμωγμα από το δεύτερο κανάλι του ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ από την άλλη δεν θα έλεγε όχι να αντλήσει περιεχόμενο από το νέο σχήμα Oscar των Βαγγέλη Μαρινάκη και Θοδωρή Κυριακού.

    Πρόσφατα ο Αρτούρ Νταβιντιάν έδωσε το πράσινο φως στον Βασίλη Τζανακάκη, CDO του OPEN Digital Group, να προχωρήσει σε συνεργασία με την AdWEB για την υλοποίηση καμπανιών Dynamic TV Ads  με geo-targeting για μεγάλους διαφημιζόμενους

    Κωνσταντίνος Ζούλας: Μένει για την επέτειο, παραδίδει ψυχαγωγικό success story και αποχωρεί από του χρόνου;

    Ένα επιτυχημένο αφήγημα που άνθησε σε ξένα, από τα δικά του χωράφια, τα ψυχαγωγικά, επιθυμεί να παραδώσει ο πρόεδρος της ΕΡΤ δημοσιογράφος Κωνσταντίνος Ζούλας στην επέτειο των 10 χρόνων από το κλείσιμο της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης το 2012, μη μπορώντας να δώσει εξήγηση γιατί δεν τραβάει το ενημερωτικό κάρο.

    Έτσι ρίχνει νερό στο μύλο της ψυχαγωγίας εκεί που το χειροκρότημα της τηλεθέασης είναι πιο ηχηρό και ειλικρινές ενώ έχει το πράσινο φως να περιορίσει το κόστος, το προσωπικό και ενδεχομένως τον αριθμό των καναλιών προκειμένου να εγκατασταθεί στο τηλεκοντρόλ το ERTNEWS.

    Η ΕΡΤ1 θα παραμείνει το βασικό κανάλι με συνδυασμό ενημέρωσης και ψυχαγωγίας τομέας στον οποίο θα συνεχίσει να δίνεται έμφαση στη μυθοπλασία. Το πρόγραμμα της ΕΡΤ2 – αν συνεχίσει ως οντότητα – θα συνεχίσει να στοχεύει στον πολιτισμό, την επιμόρφωση και το νεανικό κοινό, ενώ η ΕΡΤ3 αντίστοιχα στην αποκέντρωση.

    Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην ενίσχυση του ΕΡΤNEWS.

    To επόμενο 7μηνο αναμένεται να παραμείνει ο Κ.Ζούλας στη θέση του και να εξαντλήσει τη θητεία του ενώ δεν είναι βέβαιο αν θα δοκιμάσει την τύχη του στις Ευρωεκλογές του 2024 ή θα αναλάβει κάποιο κυβερνητικό πόστο. Σε κάθε περίπτωση η κυβέρνηση θα τοποθετήσει διευθύνοντα σύμβουλο και ίσως προβεί σε αλλαγή βάρδιας στην προεδρία μετά τον Φεβρουάριο του 2024.

    Τι κάρφωσε η Ράνια Τζίμα για τον Γιάννη Πρετεντέρη;

    Τι κάνει πριν το δελτίο του καναλιού ο Γιάννης Πρετεντέρης με αποτέλεσμα να κινδυνεύει κάθε φορά να μην είναι στην ώρα του στον “αέρα”;

    Παίζει μανιωδώς το τηλεπαιχνίδι «The Chase», που είναι το lead in τους, όντας φανατικός θαυμαστής!

    Το “κάρφωμα” έγινε από τη Ράνια Τζίμα που αποκάλυψε ότι ξεχνιέται στο γραφείο του παίζοντας και πρέπει να τον πάρουν να του πουν “μην απαντήσεις στην τελευταία ερώτηση, κατέβα στο δελτίο”!

    Και το περιέγραψε σαν ένα θρίλερ κάθε φορά!

    Η gay-friendly ΕΡΤ

    Χορηγός στο 11ο “Thessaloniki Pride” ανέλαβε η ΕΡΤ για το μεγάλο πάρτυ της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας  που θα γίνει 19 έως τις 24 Ιουνίου 2023.

    Στο πλαίσιο της χορηγίας επικοινωνίας η Ε.Ρ.Τ. Α.Ε. θα προσφέρει 15 τηλεοπτικά μηνύματα,  20 ραδιοφωνικά και θα πάρει ανταποδοτικά (μπάνερ και ρόλερ στους δρόμους της εκδήλωσης).

    Μανόλης Παπαπολύζος (πρόεδρος διαφημιστών): Διαψεύδει το «ουδείς αναντικατάστατος»;

    Κρίσιμη η φετινή Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση της ΕΔΕΕ που προγραμματίζεται για την Πέμπτη 15 Ιουνίου 2023 στις 16.00 στο ξενοδοχείο «Semiramis» και σε αυτήν θα πραγματοποιηθούν μεταξύ άλλων αρχαιρεσίες για εκλογή Πρόεδρου, Μελών των Διοικουσών Επιτροπών των Τομέων, ανάδειξη νέου Δ.Σ. και αρχαιρεσίες για την Ελεγκτική Επιτροπή.

    Το θέμα είναι ότι η πλειονότητα και ισχυροί διαφημιστές πιέζουν τον πρόεδρο της ΕΔΕΕ Μανόλη Παπαπολύζο (DDB) να είναι ξανά υποψήφιος πρόεδρος ενώ ο ίδιος δεν φαίνεται να το επιθυμεί.

    Διάδοχη άλλη λύση δεν φαίνεται στον ορίζοντα όπως δεν φαινόταν και προ διετίας όταν και πάλι ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της DDB υπέβαλλε την υποψηφιότητα του (15 Ιουνίου 2021) στις 16:59, κυριολεκτικά στο παρά 1’ πριν το κλείσιμο των υποψηφιοτήτων.

    Όπως ανέφερε τότε  στην επιστολή που έστειλε σχετικά στα μέλη της Ένωσης, ο λόγος που το έκανε αν και πριν από δυο χρόνια (2019) στη Γενική Συνέλευση είχε αναφέρει πως δεν θα είναι υποψήφιος Πρόεδρος για την επόμενη διετία ήταν πως δεν υπήρξε καμιά άλλη υποψηφιότητα για την θέση του Προέδρου.

    Διαβάστε επίσης

    All The Superheroes: Όλοι οι αγαπημένοι υπερήρωες των Μarvel και DC στο Vodafone TV

    Formula 1: To 6o Grand Prix στο Μονακό έρχεται την Κυριακή αποκλειστικά σε ΑΝΤ1 & ΑΝΤ1+