array(0) {
}
        
    
Menu
0.33%
Τζίρος: 170.08 εκατ.

Τραγωδία στους Παξούς: Νεκρό 4χρονο κορίτσι σε πισίνα

Media

Πάμε Δανάη: Πρωτιά για την πρωινή ψυχαγωγική εκπομπή του MEGA

Δανάη Μπάρκα
Comments

Στην πρώτη θέση της τηλεθέασης βρέθηκε η πρωινή ψυχαγωγική εκπομπή του MEGA Πάμε Δανάη!, χθες, Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου.

Με ποσοστό 19,7% στο δυναμικό κοινό ηλικίας 18-54 και ποσοστό 15% στο σύνολο του κοινού, το Πάμε Δανάη! πέρασε μπροστά από κάθε άλλο ανταγωνιστικό πρόγραμμα στη ζώνη μετάδοσής του, με την κάλυψη να φτάνει τους 547.805 τηλεθεατές.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το υψηλότερό της ποσοστό 25,1%, η εκπομπή το κατέγραψε σε επιμέρους ανδρικά κοινά.

Το Πάμε Δανάη! με παρουσιάστρια τη Δανάη Μπάρκα καθημερινά, στις 10:50 στο MEGA, κρατάει την καλύτερη παρέα στους τηλεθεατές. Μαζί της ο Άρης Καβατζίκης, η Δέσποινα Καμπούρη και ο Γιώργος Κρικοριάν.

Διαβάστε επίσης:

Κομάντα και Δράκοι: Αποθέωση για τη νέα σειρά του MEGA – Έκλεψε την παράσταση ο ξεχωριστός Ντόντο

Αυτά είναι τα 20 μοντέλα που μπαίνουν στο σπίτι του GNTM 4

Νέα σεζόν ΟΠΑΠ Game Time ΜΠΑΣΚΕΤ με τον Φραγκίσκο Αλβέρτη

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Guess: Tο αμερικανικό όνειρο αλλάζει σελίδα – Το brand «θρύλος» των 90’s σε νέα εποχή
Game of Thrones: Greek Edition
Μάικλ Μπούλος: Οι αμφιλεγόμενες business του γαμπρού του Τραμπ με λίγο… άρωμα Ελλάδας
Αλεξάνδρα Νίκα: Το φωτογραφικό album από τον γάμο της με τον Κωνσταντίνο Αργυρό και το custom νυφικό από τη Σίλια Κριθαριώτη
Luxury & Wellness: Η νέα megamansion των 40 εκατ. ευρώ που αλλάζει τα δεδομένα στη Γαλλία
Γιώργος Μαζωνάκης: Ανήκει στον ίδιο και στα όνειρα του, δε θέλει κανένα μες στη μοναξιά του
Ρόμπερτ Ντε Νίρο: Από τον κινηματογράφο στη φιλοξενία – Πώς χτίζει τον δικό του παράδεισο στην Barbuda
Η «εποχή του νερού»: La Popote- Το πρώτο Michelin Guide εστιατόριο με water menu στο Ηνωμένο Βασίλειο
Δήμητρα Κούστα: «You can look but you can’t touch» – Η φωτογραφία με μπικίνι και το… αινιγματικό μήνυμα
Labubu: Από cult συλλεκτικό σε στόχο ληστών – Η επιχειρηματική και κοινωνική ιστορία πίσω από τη μανία του 2025