• media Sonia gif

    Media

    Η αποχώρηση Ποφάντη από τον ΑΝΤ1, η Κασκανιώτη στην ΕΡΤ και ποιοι πήραν τη μερίδα του λέοντος από την επιδότηση Τύπου

    • Σόνια Χαϊμαντά

    Περιεχόμενα

    «Το φαινόμενο της πεταλούδας»: Αν ο Τζώρτζης Ποφάντης αποχωρεί από τον ΑΝΤ1, μια Ινδή δημοσιογράφος στο Νιού Τζέρσεϊ κάνει το ρεπορτάζ…

    Όταν τον περασμένο Ιούλιο, στην «καρδιά» του καλοκαιριού, ο επί 7,5 χρόνια συνεργάτης του ΑΝΤ1 και διευθυντής προγράμματος Τζώρτζης Ποφάντης και ο Γιώργος Λεβέντης, CEO για τις εταιρείες ΑΝΤ1, Μακεδονία TV και Antenna Studios, καλωσόριζαν τους δημοσιογράφους σε ένα μεγαλοπρεπές event σε εστιατόριο των ΒΠ,  για να ανακοινώσουν τον προγραμματισμό του καναλιού για τη σεζόν 2023-2024, κανείς δεν περίμενε τότε ότι 3,5 μήνες μετά ο άνθρωπος που έβαλε ξανά τον ΑΝΤ1 στη Μυθοπλασία θα έβλεπε την έξοδο από το κανάλι και ο ανώτερός του θα αναλάμβανε προσωρινά τη θέση του.

    Τι έχει συμβεί; Πόσο να «μέτρησε», πόσο να βάρυνε στην απόφαση της υψηλής διοίκησης το μερίδιο της τηλεθέασης που πάει… σφαίρα και η φημολογούμενη μη αποδεκτή επίδοση της πανάκριβης «Μάγισσας» που μάλιστα κατάφερε να ενταχθεί στο όχι και τόσο ακατάδεκτο πλέον, για ελληνικό content, «μενού» του Netflix; Πόσες αρνητικές δυνάμεις να απελευθερώθηκαν ώστε να ληφθεί αυτή η μη αναστρέψιμη  απόφαση και μάλιστα σε timing κατά το οποίο ο Τζ. Ποφάντης απουσίαζε στο εξωτερικό για αγορά ξένου προγράμματος;

    Και για ποιους λόγους αυτή η είδηση συνιστά μια διεθνούς ενδιαφέροντος πληροφορία σε τέτοιο βαθμό μάλιστα ώστε μια Ινδή δημοσιογράφος του gossip που μάλιστα μένει στο Χονγκ Κονγκ, η άγνωστη σε εμάς Sheena Kaur Oberoi (NDTV, Times of India, Network 18), να συμπεριλάβει στην ύλη της το ρεπορτάζ για λογαριασμό του ανεξάρτητου δικτύου ειδήσεων Breaking News Network με έδρα το Midland Park του New Jersey;

    Προφανώς η είδηση έχει διεθνές ενδιαφέρον και σχετίζεται με τις γενικότερες επιχειρηματικές κινήσεις του ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ στα «4 σημεία του πλανήτη»… Μια πιθανότερη εξήγηση είναι το γεγονός ότι ο Τζ. Ποφάντης έζησε στο Νιού Τζέρσεϋ πολλά χρόνια. Εκτός αν η Ινδή ρεπόρτερ ζήλεψε το ελληνικό μηντιακό ρεπορτάζ-πράγμα απίθανο.

    Πράγματι δεν είναι δυνατόν πιστέψει κανείς ότι ο Τζώρτζης Ποφάντης αποχώρησε επειδή δεν «έφερε νούμερα» ενώ η επίσημη ανακοίνωση του καναλιού του Αμαρουσίου περιορίστηκε σε μια δήλωση που θα ζήλευαν ακόμη και οι Αρχαίοι Λάκωνες:

    «Η συνεργασία με τον Τζώρτζη Ποφάντη διεκόπη. Προσωρινά καθήκοντα αναλαμβάνει ο Γιώργος Λεβέντης».

    Μόνο το τηλεγραφικό «over» λείπει από την πρόταση.

    Μια «πηγή» του ρεπορτάζ, λοιπόν, εξηγεί την αποχώρηση Ποφάντη από τη ματαίωση των προσδοκιών του καναλιού στο «ταμπλό» του χρηματιστηρίου της τηλεθέασης αλλά και την πίεση που δέχθηκε από τον περασμένο Μάρτιο ο μέχρι πρότινος διευθυντής Προγράμματος από τον διορισμό της Χρύσας Μασούρου ως επικεφαλής των πλατφορμών, συμπεριλαμβανομένου του καναλιού της Βόρειας Μακεδονίας.

    Μια άλλη, πιο «ψαγμένη», εστία πληροφοριών κάνει λόγο για κόντρα που σοβούσε αρκετό καιρό και σχετίζεται με παράλληλη παροχή υπηρεσιών του στελέχους σε εξω-ΑΝΤ1ικά επιχειρηματικά «κέντρα». Η ίδια πηγή αναφέρει ότι για τη θέση του προαλείφεται ο Γιάννης Λάτσιος… (χλωμό;)

    Ποφάντη πεσόντος, Φαίη ξυλεύεται

    Με αφορμή, πάντως, την αποχώρηση Ποφάντη η Φαίη Σκορδά έσπευσε από του βήματος του ΣΚΑΙ να του ψάλει τη δική της «εξόδιο (επαγγελματική) ακολουθία» από τη θέση του διευθυντή προγράμματος του ANT1.

    Η εκπομπάρχις θυμήθηκε μια επαγγελματική διαφωνία που είχε στο παρελθόν μαζί του την εποχή που η ίδια παρουσίαζε το πρωινό του καναλιού.

    Ανέφερε ότι για ένα διάστημα προβαλλόταν από το κανάλι του Αμαρουσίου το παιχνίδι ‘Game of Love’ και η ίδια είχε αποφασίσει να μην δείχνει στο πρωινό κανένα απόσπασμα από τη συγκεκριμένη εκπομπή. Κάτι που αποτελούσε προσωπική της επιλογή, αλλά ερχόταν σε αντίθεση με τον Τζώρτζη Ποφάντη ο οποίος θεωρούσε ότι με αυτή τη στάση δεν στηρίζει τις επιλογές του καναλιού.

    Βέβαια κλείνοντας η Φαίη Σκορδά τόνισε ότι «διατηρεί εξαιρετικές σχέσεις με τον Τζώρτζη Ποφάντη και απλώς θυμήθηκε το εν λόγω περιστατικό».

    «Αερογέφυρα αγάπης» μεταξύ ΕΡΤ και ΣΚΑΙ

    Οι καλές σχέσεις μεταξύ του προέδρου της ΕΡΤ και της οικογένειας Αλαφούζου είναι γνωστές, θεμιτές και αποδεκτές. Ο Κωνσταντίνος Ζούλας, πριν περάσει από το Μέγαρο Μαξίμου, «αντρώθηκε» δημοσιογραφικά στο Φάληρο και όταν αποβιβάστηκε στην ΕΡΤ ποτέ δεν ξέχασε ούτε τους πρώην εργοδότες του ούτε και τους συναδέλφους του, ορισμένους από τους οποίους πήρε μαζί του στο Ραδιομέγαρο, είτε εξ ολοκλήρου (Απόστολος Μαγγηριάδης, Κατερίνα Χρηστοφιλίδου, Ηλίας Σιακαντάρης, Νάνσυ Ζαμπέτογλου, Θανάσης Αναγνωστόπουλος) είτε για τις ανάγκες εξωτερικών παραγωγών (Τασούλα Επτακοίλη της οποίας η εκπομπή διακόπηκε πρόσφατα) ενώ συγκατάνευσε στην παράλληλη απασχόληση συνεργατών του όπως π.χ. της Αλεξίας Καλαϊτζή η οποία βρίσκεται στο μέτωπο του πολέμου και εκτελεί εξαιρετικά τα καθήκοντά της τόσο ως απεσταλμένη της ΕΡΤ όσο και ως ανταποκρίτρια της Καθημερινής.

    Ωστόσο η συνεργασία των δύο πλευρών λένε οι διαδρομιστές του Ραδιομεγάρου επεκτείνεται και σε μεγαλύτερης σημασίας ζητήματα όπως σχετική αδιαφορία για τακτοποίηση νομικών εκκρεμοτήτων των δύο εταιρειών από την προ Ζούλα εποχή.  Έχει περάσει ο καιρός που η ΕΡΤ το μακρινό 2016 κατήγγειλε τον ΣΚΑΙ ότι “υπεξαιρούσε” επί τρεις ώρες την εικόνα της Θείας Λειτουργίας στην Τήνο!

    Με το… δεξί αλλά αθόρυβα η Κατερίνα Κασκανιώτη στο Ραδιομέγαρο

    Το κατώφλι του Ραδιομεγάρου πέρασε την περασμένη Τετάρτη η Κατερίνα Κασκανιώτη, ιστορικό στέλεχος της Nova επί 24 χρόνια η οποία αποτελεί ένα από τα σημαντικά φαβορί για τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου που καλύπτει προσωρινά ο Κωνσταντίνος Ζούλας.

    Ανεξάρτητα από τον λόγο της επίσκεψής της, η Κατερίνα Κασκανιώτη αντιμετωπίζεται στα «πηγαδάκια» του πρώτου ορόφου όπου στεγάζεται το κυλικείο, είτε ως άνθρωπος που χαίρει της εμπιστοσύνης του αρμόδιου υφυπουργού στον πρωθυπουργό Γ.Μπρατάκου, από άλλους ως «επιλογή Ζούλα» και άλλοτε ως πρόσωπο κοινής αποδοχής τόσο από την αγορά όσο και από το Μαξίμου.

    Μια σημαντική παράμετρος είναι τι ακριβώς θα παραλάβει, αν παραλάβει τελικά, η νέα διευθύνουσα σύμβουλος, αν δηλαδή θα έρθει προ τετελεσμένου 5ετούς πλάνου ή θα συμβάλλει και εκείνη στην κατάρτισή του. Να θυμίσουμε ότι το ERTNEWS, το νέο ενημερωτικό κανάλι που μέλλει να αφομοιώσει και να συγκεντρώσει δημοσιογράφους και ενημέρωση, αποτελεί εφεύρημα του Κ.Ζούλα χωρίς να έχει αποτελέσει μέρος κάποιου πλάνου και μάλλον θα ενταχθεί στο επόμενο, όταν αυτό καταρτιστεί.

    ΔΥΟ ΕΡΓΑ (…χωρίς σεξ) στην ΕΡΤ των δυο ταχυτήτων: «Βόρειοι και Νότιοι» και «Πατρίκιοι και Πληβείοι»

    Στον προγραμματισμό πάντως συμπεριλαμβάνεται το rebranding των καναλιών της ΕΡΤ, η διατήρηση και ενδυνάμωση της ΕΡΤ1 ως ψυχαγωγικό κανάλι αλλά με διαφορετικό τίτλο (ίσως και απλώς ΕΡΤ), η αφομοίωση της ΕΡΤ2 για την οποία αυτή τη στιγμή δεν εργάζονται περισσότερα από 12 άτομα και η διατήρηση αλλά μετονομασία ίσως και αλλαγή κατεύθυνσης της ΕΡΤ3. Ήδη η ΕΡΤ2 δουλεύει στον αυτόματο με τη μηχανή χωρίς λάδια, με πρόγραμμα χαμηλού ενδιαφέροντος και με τα ζωντανά να περιορίζονται στην απευθείας μετάδοση της Θείας Λειτουργίας κάθε Κυριακή.

    Οι εκπομπές «Πλάνα με ουρά», «Η αυλή των χρωμάτων», «Η ζωή είναι στιγμές» της ΕΡΤ2 «ολοκλήρωσαν» τον κύκλο τους, η εκπομπή «Μαμά δες» με τη Τζένη Θεωνά αλλά και η εκπομπή «ΠΟΠ μαγειρική, με τον Ανδρέα Λαγό μετακόμισαν στην ΕΡΤ1, ενώ άγνωστο παραμένει τι μέλλει γενέσθαι με την πολιτιστική εκπομπή «Art week» την οποία επιμελείτο και παρουσίαζε η Λένα Αρώνη αλλά και με την εκπομπή ζαχαροπλαστικής «Κάτι γλυκό» με τον Κρίτωνα Πουλή.

    Στο μεταξύ η εκπομπή «Νύχτα στάσου» με τον Χρήστο Νικολόπουλο και τη Μελίνα Ασλανίδου η οποία αντικατέστησε την «Αυλή των χρωμάτων» και έκανε πρεμιέρα το περασμένο Σάββατο έχει μεταστεγαστεί στην ΕΡΤ1.

    Το νέο κανάλι που θα προκύψει από την «αφομοίωση» της ΕΡΤ2 από την ΕΡΤ3 θα έχει, όπως υποστηρίζεται, διακριτά πολιτιστικά χαρακτηριστικά με αρκετή δόση αθλητικού προγράμματος.

    Το πρόσφατο διάστημα έχουν πυκνώσει οι εμφανίσεις στο Ραδιομέγαρο του γενικού διευθυντή της ΕΡΤ3 Φίλιου Στάγκου ο οποίος έχει πάρει διαβεβαίωση ότι η έδρα του καναλιού θα παραμείνει η Θεσσαλονίκη, στο πρόγραμμα θα ενταχθούν και εκπομπές που μέχρι πρότινος μεταδίδονταν στην ΕΡΤ2 ωστόσο δεν έχει γίνει σαφές αν πλέον ο σταθμός θα αποτελεί προτεκτοράτο της Αθήνας ή ανταποκριτικό της γραφείο που θα κάνει προϊόντος του χρόνου ένα γλυκό fade out για να σβήσει στο μέλλον.

    Υπό αυτή την έννοια παράπλευρη απώλεια του rebranding δεν θα είναι μόνο το ΕΡΤ2 αλλά κυρίως το ΕΡΤ3 που υποβαθμίζεται σε διεύθυνση αφού το νέο κανάλι που θα προκύψει απο τη συγχώνευση των δύο καναλιών θα έχει μεν τυπική έδρα την Θεσσαλονίκη, ωστόσο η σκηνοθετική του ροή και οι αποφάσεις για το πρόγραμμα θα λαμβάνονται στην ΕΡΤική μητρόπολη. Το αρχηγείο της Αγίας Παρασκευής.

    Όμως αυτά δεν αποτελούν «αναμνήσεις» από το μέλλον αλλά ιστορία και πραγματικότητα της σημερινής ΕΡΤ3. Διευθυντής  Ενημέρωσης δεν υπάρχει εδώ και 2 χρόνια (παραιτήθηκε). Υπάρχει προκήρυξη εδώ και περίπου 3 μήνες με μια υποψήφια!!!, τη Σύνθια Σάπικα ενώ δεν έχει βγει ακόμη αποτέλεσμα. Υποδιευθντής Ενημέρωσης δεν υπάρχει εδώ και 1 μήνα καθώς κατηφόρισε στην Αθήνα για να ενταχθεί ως αρχισυντάκτρια στο desk – πρόκειται για την Πόπη Αστεριάδου η οποία ήρθε στην ΕΡΤ3 μαζί με τον Γενικό Διευθυντή, Φίλιο Στάγκο από το κανάλι TV100.

    Διευθυντής Παραγωγής -Τεχνικής Λειτουργίας & Ανάπτυξης  επίσης δεν υφίσταται. Υπάρχει μια «σκονισμένη» πλέον προκήρυξη από τις 13/02 (!!!) αλλά δεν έχει προκύψει ακόμη αποτέλεσμα!

    Στο Τμήμα Θαλάμων & Μοντάζ ο προϊστάμενος βγήκε στη σύνταξη, έγινε εσωτερική προκήρυξη και δεν έκανε αίτηση ΚΑΝΕΝΑΣ τεχνικός! Υπάρχει και εδώ αντ’ αυτού! Ο προϊστάμενος τέλος, του Τμήματος Υποστήριξης Παραγωγής έχει παραιτηθεί εδώ και 3-4 μήνες…Ψιλά γράμματα για μια αθηνοκεντρική ΕΡΤ…

    «Αλάρμ» χτυπάει η ψυχική υγεία των εργαζομένων στα ΜΜΕ

    Η είδηση μετά τη Γενική Συνέλευση του ΕΔΟΕΑΠ δεν είναι ότι η συντριπτική πλειοψηφία των συμμετασχόντων (1.475 μέλη) ενέκρινε τις οικονομικές καταστάσεις, τις εκθέσεις και τον προϋπολογισμό του 2024.

    Η είδηση είναι ότι διογκώνεται το κονδύλι για την ψυχική υγεία των εργαζομένων στα ΜΜΕ, δημοσιογράφων και διοικητικών, καθώς από 700.000 ευρώ το 2022 εκτοξεύθηκε στα 2 εκατ. ευρώ το 2023 για να προϋπολογισθούν 2,4 εκατ. ευρώ για το 2024. Δύο τινά μπορεί να συμβαίνουν: Είτε ο ΕΔΟΕΑΠ επιδεικνύει όλο και μεγαλύτερη ευαισθησία (που ισχύει) για το θέμα, είτε κλονίζεται όλο και περισσότερο η ψυχική υγεία. Μάλλον συμβαίνουν και τα δύο…

    Open: «Παρατράγουδα» το lead in του δελτίου ειδήσεων;

    Το δελτίο ειδήσεων του Open είναι μια «όαση» στο κανάλι. Γενικά η ενημέρωση και η ποιότητά της. Κάτι σαν shop in a mall, μια μπουτίκ σε ένα market place για να μην πούμε σε μια λαϊκή αγορά.

    Στον Χρήστο Παναγιωτόπουλο, γενικό διευθυντή ειδήσεων και ενημέρωσης «πιστώνεται» ένα success story με πρωταγωνίστρια την Εύα Αντωνοπούλου που σε καθημερινή βάση προσελκύει το ενδιαφέρον 266.000 τηλεθεατών κατά μέσο όρο, αριθμός που αντιστοιχεί στο 9,3% στην πίτα της τηλεθέασης σημειώνοντας μάλιστα άνοδο από μήνα σε μήνα και κατά 22,3% από τον Οκτώβριο του 2022.

    Όσα «μαγικά» και να κάνει ωστόσο ο Χρήστος Παναγιωτόπουλος η ενημέρωση σε ένα κανάλι δεν είναι ενός ανδρός υπόθεση.

    Χρειάζεται ομάδα, κοινό πνεύμα, δημοσιογραφικό ένστικτο, τεχνική υποστήριξη και καλώς ή κακώς ένα «καλό» lead in, δηλαδή ένα ποιοτικό πρόγραμμα που θα προηγείται αμέσως πριν και θα συγκεντρώνει εκείνα τα ζευγάρια μάτια που θα συνεχίσουν να βλέπουν ειδήσεις. Αν τώρα όπως λένε, ο εκ Barking Well Media ορμώμενος, Τζώνη Καλημέρης προτίθεται να εγκαταστήσει τη διασκεδάστρια Ανίτα Πάνια στο αμέσως προηγούμενο slot των ειδήσεων, ε αυτό μάλλον θα ισοδυναμεί με casus belli για τον επικεφαλής της ενημέρωσης του σταθμού. Και δεν πρόκειται για μια ελιτίστικη προσέγγιση αλλά για μια λογική τοποθέτηση που απορρέει από τον πιο βασικό κανόνα του marketing: Targetting!

    Open to (Red) Smile ο «κόκκινος» Ιβάν

    Το μακρινό 1963, ο μεγάλος Αμερικανός μινιμαλιστής εικαστικός Alez Katz, γόνος Ρώσων μεταναστών, φιλοτέχνησε τον εμβληματικό πίνακα «Red Smile», προκειμένου να αποδώσει το προφίλ της αγαπημένης του γυναίκας, Ada. Εξήντα χρόνια μετά, στις 27/4/2023 ο Νίκος Κοκλώνης, διαχειριστής και ιδιοκτήτης της Barking Well Media αποφάσισε να δώσει αυτό το όνομα στη θυγατρική εταιρεία παραγωγής που δημιούργησε με κεφάλαιο 4.000 ευρώ και την αξία της μετοχής στο 1 ευρώ, λίγο μετά την έκδοση του πορίσματος Αρχής Καταπολέμησης Νομιμοποίησης Εσόδων κατά της Barking Well Media.

    Αυτή η εταιρεία έμελλε να αναλάβει το βάρος της μεγάλης συνεργασίας με το Open. Η RED Smile, θυγατρική της Barking Well Media του Νίκου Κοκλώνη, που καταχωρίστηκε στο ΓΕΜΗ στις 9 Οκτωβρίου, θα προμηθεύει λοιπόν με πρόγραμμα, ψυχαγωγικές εκπομπές, τον τηλεοπτικό σταθμό Open.

    H Ραδιοτηλεοπτική ΑΕ, ως αδειούχος εταιρεία, θα διατηρήσει τον τομέα της ενημέρωσης (δελτία ειδήσεων και ενημερωτικές εκπομπές), με επικεφαλής τον Χρήστο Παναγιωτόπουλο, αλλά και την αγορά του υπόλοιπου προγράμματος, που περιλαμβάνει τις συμφωνίες και τα ντοκιμαντέρ.

    Και ο Μαζώ στο Mega;

    O Γιώργος Μαζωνάκης φέρεται ότι είπε το μεγάλο «ναι» στο Mega προκειμένου να παρουσιάσει δική του εκπομπή στο κανάλι. Πρόκειται για ένα late night show, το οποίο κάθε εβδομάδα θα έχει και μία διαφορετική τοποθεσία όπου θα γυρίζεται.

    Nielsen: Έγινε παρεξήγηση κι εξήγηση δεν δόθηκε;

    Σιγή ιχθύος τηρούν κανάλια, οι καναλάρχες, η Ένωση Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας, ο Σύνδεσμος Εταιρειών Δημοσκοπήσεων και Έρευνας Αγοράς, το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης, η Επιτροπή Έρευνας Ελέγχου Τηλεθέασης, η Digea, η δημόσια ΕΡΤ αλλά και η ίδια η εταιρεία έρευνας μέτρησης τηλεθέασης Nielsen Measurement αφήνοντας ασχολίαστα τα δημοσιεύματα που θέλουν την εταιρεία να παραδίδει αποσμασματικά και προβληματικά «ραβασάκια» για τις επιδόσεις των καναλιών. Πληροφορούμαστε ότι έχουν γίνει συσκέψεις, συναντήσεις και έχουν κατατεθεί πορίσματα, αλλά σκέψεις για αλλαγή προμηθευτή δεν έχουν αποτυπωθεί καθώς πρόκειται για μια σοφιστικέ έρευνα για την οποία δεν υπάρχει εναλλακτική.

    Άρχισαν τα «γιατί σε αυτόν και όχι σε εμένα;»

    Πράγματι η κυβέρνηση ανέλαβε το «φορτίο» του τέλους υπέρ ΕΔΟΕΑΠ 2% ήτοι 6,8 εκατ. ευρώ από το οποίο θα ανακουφιστεί το ταμείο μόνο των καναλιών εθνικής εμβέλειας. Και πράγματι στο ίδιο σχεδόν timing, 31 εφημερίδες πανελλαδικής εμβέλειας μοιράστηκαν 3,4 εκατ. ευρώ, την πολυπόθητη επιδότηση Τύπου.

    Η απαλλαγή από το τέλος υπέρ ΕΔΟΕΑΠ αποτελούσε προεκλογική δέσμευση της ΝΔ (21/4/23) για κάλυψη των ασφαλιστικών εισφορών των 7 καναλιών πανελλαδικής εμβέλειας (Star Channel, Open, ΑΝΤ1, Mega, ΣΚΑΪ, Alpha και Μακεδονία TV) για το 2022, οι οποίες αντιστοιχούν στο ποσό των 6,8 εκατ. ευρώ όπως ανακοίνωσε η Προεδρία της Κυβέρνησης και η Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης,

    Η αιτία που η κυβέρνηση οδηγήθηκε σε αυτή την απόφαση είναι «το γεγονός ότι οι εν λόγω επιχειρήσεις επλήγησαν ιδιαιτέρως κατά την πρόσφατη οικονομική διαταραχή που προκλήθηκε από τη ρωσική επίθεση κατά της Ουκρανίας και τις κυρώσεις που επιβλήθηκαν από την Ε.Ε. και τους διεθνείς εταίρους, καθώς και από τα αντίμετρα που ελήφθησαν». Η «μοιρασιά» έγινε ως εξής: ΑΝΤ1: 1,878 εκατ. ευρώ, Star Channel: 1,175 εκατ. ευρώ, Alpha: 1,304 εκατ. ευρώ, ΣΚΑΪ: 1,045 εκατ. ευρώ, Mega: 957.240 ευρώ, Open: 400.926 ευρώ και Μακεδονία TV: 78.291 ευρώ.

    Οι δικαιούχοι των Επιχειρήσεων στο Πρόγραμμα ενίσχυσης των επιχειρήσεων έκδοσης εφημερίδων πανελλήνιας κυκλοφορίας είναι 31 και θα μοιραστούν το ποσό των 3.470.500 ευρώ.

    Από τη λίστα απουσιάζουν ορισμένες εφημερίδες όπως π.χ. η Lifo.gr, κάποιες αποσπούν ίσα ποσά με άλλες με τις οποίες έχουν σημαντικές διαφορές σε επίπεδο επίδοσης και γενικώς έχουν αρχίσει διαμαρτυρίες από εκπροσώπους εργαζομένων (προς το παρόν «Δημοκρατία» , «Espresso» (Ι. Φιλιπππάκης) και «Livesport» της εταιρείας «ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ», επίσης συμφερόντων της οικογένειας Φιλιππάκη.

    Μεγαλύτερα ποσά αποσπούν οι εφημερίδες των Θ. Αλαφούζου (Καθημερινή, Καθημερινή Κυριακής), Β.Μαρινάκη (Βήμα, Νέα) και Τ.Καραμήτσου (Πρώτο Θέμα). Αμέσως μετά ακολουθούν ο «Ριζοσπάστης» και η «Εφημερίδα των Συντακτών» με 160.000 και 150.000, αντίστοιχα.

    • ΚΑΘ/ΝΗ, ΚΑΘ/ΝΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ, κ.α.: 200.000
    • ΤΑ ΝΕΑ, ΤΟ ΒΗΜΑ: 200.000
    • ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ: 182.000
    • ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ, ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ ΤΟΥ Σ/ΚΟΥ: 160.000
    • Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ: 150.000
    • REAL NEWS: 140.000
    • Η ΑΥΓΗ: 140.000
    • Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ: 140.000
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ, ON TIME: 130.000
    • ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ: 120.000
    • STARPRESS, ΩΡΑ ΤΩΝ ΣΠΟΡ, ΩΡΑ ΤΩΝ ΣΠΟΡ ΔΕΥΤΕΡΑΣ, ΛΟΙΠΟΝ: 120.000
    • SPORTDAY, SPORTDAY ΔΕΥΤΕΡΑΣ: 120.000
    • ΤΟ ΦΩΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ, ΤΟ ΦΩΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ ΔΕΥΤΕΡΑΣ: 120.000
    • Ο ΛΟΓΟΣ: 120.000
    • ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ: 100.000
    • ΜΕΤΟΧΟΣ & ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ: 100.000
    • Η ΕΠΟΧΗ: 100.000
    • ATHENS VOICE: 100.000
    • AGRENDA: 100.000
    • ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ: 100.000
    • ΣΤΟ ΚΑΡΦΙ ΤΟΥ Σ/ΚΟΥ: 100.000
    • ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ: 100.000
    • Η ΒΡΑΔΥΝΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ: 100.000
    • ΚΕΦΑΛΑΙΟ: 90.000
    • ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ, ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ: 90.000
    • DOCUMENTO: 90.000
    • FORZA: 70.000
    • ΥΠΑΙΘΡΟΣ: 70.000
    • ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΚΥΡ. ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ESPRESSO: 48.000
    • ΕΣΤΙΑ, ΕΣΤΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ, ΟΡΘΟΔ. ΑΛΗΘΕΙΑ: 43.500
    • LIVESPORT, LIVESPORT ΔΕΥΤΕΡΑΣ: 27.000
    • ΣΥΝΟΛΟ: 3.470.500

    Πάντως σε κοινή επιστολή τους προς τον υφυπουργό στον Πρωθυπουργό αρμόδιο για τα ΜΜΕ Ιωάννη Μπρατάκο οι εκδότες του Διαδικτύου (ΕΝΕΔ) και οι ιδιοκτήτες Ραδιοσταθμών Αττικής ΕΙΙΡΑ διαμαρτύρονται για τη μη συμπερίληψη των μέσων τους στη λίστα χρηματοδότησης.

    Αθήνα 9,84: Θα έρθει ο Χάρης Δούκας τον Γενάρη να χαιρετίσει και δεν θα βρει μισό παραγωγό

    Αν και κατά τα ναυτικά ειοθότα ο καπετάνιος εγκαταλείπει τελευταίος το καράβι, στην περίπτωση του Αθήνα 9,84 η αποχώρηση της Μαργαρίτας Μυτιληναίου άνοιξε τη μπουκαπόρτα για τη μεγάλη έξοδο. Βεβαίως είχε προαναγγελθεί πριν την ήττα του Κωστή Μπακογιάννη στις δημοτικές εκλογές. Πάντως αρκετοί μουσικοί παραγωγοί του Αθήνα 984 και στελέχη που έχουν αποχωρήσει ετοιμάζονται για την νέα τους παρουσία τους σε σταθμό ελληνικής μουσικής.

    Κοκλώνειο άσμα στο Star;

    Προβληματισμός στο Star με τις επιδόσεις των ριάλιτι και talent σώου καθώς τα λεγόμενα δυναμικά κοινά δεν αγκαλιάζουν όσο θα ήθελε το κανάλι της Κηφισιάς τα ακριβοπληρωμένα προγράμματα. Η «Φάρμα» πραγματοποιεί χαμηλές πτήσεις ενώ το «κοκλώνειο» talent show, Fame Story βρίσκεται κολλημένο σε μονοψήφια ποσοστά και η αντιπρόταση είναι στα ίδια σκηνικά να στηθεί ένα Big Brother. Πάντως το κανάλι έχει ζητήσει προτάσεις από εταιρείες παραγωγής για late night show.

    Αποχώρησε ο Βασίλης Σκουρής από το «ieidiseis»

    Τέλος ο Βασίλης Σκουρής από το «ieidiseis».

    Ο δημοσιογράφος γνωστοποίησε μέσω της στην προσωπικής του σελίδας στο Facebook ότι ολοκλήρωσε τη συνεργασία του με την ιστοσελίδα όπου σχολίαζε την πολιτική επικαιρότητα μέσα από τη στήλη «Παιχνίδια εξουσίας».

    Ο Β. Σκουρής είχε αναλάβει σύμβουλος έκδοσης και επικεφαλής του πολιτικού στο iEidiseis τον Απρίλιο του 2020 προερχόμενος από την 24media.

    BraveNewGreece από τον ΑΝΤ1

    Στις 18 Φεβρουαρίου το γράψαμε πρώτοι, 9 μήνες μετά και συγκεκριμένα στις 11 Νοεμβρίου, θα βγει στον αέρα. Ο λόγος για τη νέα εκπομπή του ΑΝΤ1 με τα 25λεπτα επεισόδια του #BraveNewGreece να αποτελούν μια βιβλιοθήκη γνώσης για να καταλάβουμε καλύτερα τι μας περιμένει.

    Με ξεναγό τη CEO της αθηΝΕΑς Μαριάννα Σκυλακάκη, σε 16 επεισόδια, το #BraveNewGreece δίνει βήμα σε κορυφαίους ειδικούς, επιστήμονες, thought-leaders και innovators, οι οποίοι μιλούν για τις νέες τάσεις που θα διαμορφώσουν το αύριο. Ενδιαφέρον έχουν και οι χορηγοί της εκπομπής: Alumil, ΑΔΜΗΕ, Coca-Cola Hellas, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΔΕΛΤΑ, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, Kaizen Gaming, Lamda Development, Netcompany-Intrasoft, Όμιλος Sani/Ikos, PeopleCert, PLANETEK, Sabo και The Blender Gallery. Παραγωγή: αθηΝΕΑ x ελc productions.

    Ποιος είναι ο επόμενος;

    Αναζητείται στο Open ο αντικαταστάτης του Δημήτρη Καμπουράκη. Μέχρι στιγμής δεν έχει βρεθεί μόνιμη εναλλακτική ενώ αρκετοί ονειρεύτηκαν τον εαυτό τους να κάνουν δίδυμο με τον Π.Στάθη.

    Γιατί ο Άγγελος Τόμπρος εμπιστεύθηκε τον Πέτρο Πολυχρονίδη στον ΑΝΤ1+;

    Το πρόγραμμα του ANT1+ φιλοξενεί για πρώτη φορά το ZMAK, το ελληνικό Smackdown, το συναρπαστικό θέαμα με ξύλο το οποίο ο Sports Content Manager του ομίλου ANT1 Άγγελος Τόμπρος εμπιστεύθηκε στον εισηγητή του  Πέτρο Πολυχρονίδη γνωστό από τις ραδιοφωνικές εκπομπές που έκανε και ακόμα πιο γνωστός για τον Τροχό της Τύχης.

    «Διαβατήριο» για το γαλαξιακό ταξίδι του Milky Way

    Με τις καλύτερες προοπτικές ξεκινά το γαλαξιακό ταξίδι του στην παγκόσμια μυθοπλασία το “Milky Way του βραβευμένου με Χρυσό Φοίνικα στο κινηματογραφικό Φεστιβάλ των Καννών Βασίλη Κεκάτου.

    Η σειρά, που έκανε πρεμιέρα την Πέμπτη στο Mega σημειώνοντας τηλεθέαση 13,7%, κάτω από τον Σασμό (19,4%) και τη Γη της Ελιάς (16%), σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του «Variety», πουλήθηκε στον κολοσσό Fifth Season, εταιρεία παραγωγής που δημιούργησε blockbuster σειρές, μεταξύ των οποίων το «Scenes from a Marriage» του HBO και το «Severance» της Apple TV.

    Στο δυναμικό κοινό ο “Σασμός” σημείωσε μέσο όρο 19,4% και ακολούθησαν η “Γη της Ελιάς” με 16%, το “Milky Way” με 13,7% και το “Προξενιό της Ιουλίας” με 13,6%.

    Γρηγόρης Αρναούτογλου: Ο ΑΝΤ1 ξέρει καλύτερα

    Τί αναφέρει ο Γρηγόρης Αρναούτογλου για την απόφαση του ομίλου ΑΝΤ1 να μεταφέρει τα Σαββατοκύριακα τον «Εκατομμυριούχο» καθώς στη θέση του θα προβάλλεται το «Ράδιο Αρβύλα»; Μέσα από τη ραδιοφωνική του εκπομπή ανέφερε: «Και επειδή μιλάμε για τηλεοπτικά να πούμε κάπου εδώ ότι σταματά ο Εκατομμυριούχος την καθημερινή του προβολή και πηγαίνει Σαββατοκύριακο από το επόμενο. Αυτός ήταν ο αρχικός σχεδιασμός. Δεν πήγαινε απλά καλά, σάρωνε. Ένα κανάλι σου ζητά να κάνεις κάποια επεισόδια και το τι κάνει δεν αφορά εμάς. Εσύ είσαι επαγγελματίας παρουσιαστής και κάνεις 100 επεισόδια που σου λένε. Τα κάνεις, τα παίρνουν πακέτο και το κανάλι αποφασίζει. Αυτό είναι στη διαδικασία του καναλιού και δεν είναι κάτι καινούριο. Δεν με αφορά ως παρουσιαστή. Το κανάλι ξέρει καλύτερα».

    Χρηματοδότηση του ΕΚΟΜΕ με 50.000.000 ευρώ για σειρές και ταινίες

    Δημοσιεύτηκε στη Διαύγεια με την υπογραφή του υπουργού ψηφιακής διακυβέρνησης, Δημήτρη Παπαστεργίου, η ανακοίνωση για την “παροχή κινήτρου για την ενίσχυση της παραγωγής οπτικοακουστικών έργων στην Ελλάδα, σύμφωνα με το ν. 4487/2017′. Το ποσό της επικείμενης χρηματοδότησης ανέρχεται σε 50.000.000 ευρώ με δικαιούχο το ΕΚΟΜΕ.

    Πρώτο το «ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ»

    Την εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» εμπιστεύτηκαν οι τηλεθεατές για την ενημέρωσή τους τον Οκτώβριο, δίνοντάς της την πρώτη θέση στη ζώνη προβολής της, στο δυναμικό κοινό 18-54. Ο Γιώργος Παπαδάκης και η Μαρία Αναστασοπούλου ήταν πρώτοι με μέσο όρο 16,4% στο δυναμικό κοινό 18-54. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εκπομπή του ΑΝΤ1 στο γενικό σύνολο κατέγραψε 17,3%, ενώ σε επιμέρους ανδρικό κοινό (ηλικίας 45-54) έφτασε το 24%, και σε επιμέρους γυναικείο κοινό (ηλικίας 45-54) άγγιξε το 16,6%.

    Nova: Εμπλουτίζει την πλατφόρμα ΕΟΝ και φέρνει το Marquee TV

    Η Nova, μέλος της United Group, εμπλουτίζει ακόμη περισσότερο την πλατφόρμα EON, με ένα νέο κατάλογο στην EON On Demand, το Marquee TV. Από την 1η Νοεμβρίου και μέσα από το περιβάλλον της ΕΟΝ, οι συνδρομητές της Nova θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν παγκόσμια κλασικά έργα θεάτρου, όπερες, σύγχρονο χορό και μουσική.

    Πόλεμος Δώρας Αυγέρη με Γιώργο Λακόπουλο

    Ως «Μαθήματα κακής δημοσιογραφίας» και «ακατάσχετο αναμάσημα στερεοτύπων» χαρακτηρίζει η εκπρόσωπος τύπου του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Δώρα Αυγέρη, το άρθρο του Γιώργου Λακόπουλου στο ieidiseis που αναφερόταν στη γραμματέα της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Θεοδώρα Τζάκρη.

    Σε ανάρτησή της η Αυγέρη αναφέρει:

    «Μαθήματα κακής δημοσιογραφίας

    Ο διάχυτος κοινωνικός ρατσισμός, ο εξόφθαλμος σεξισμός, η χυδαία στοχοποίηση και η εμμονή σε προσωπικές επιθέσεις- προς άγραν δημοσιότητας- που καμώνονται το δημοσιογραφικό λόγο και την πολιτική ανάλυση, δεν είναι τίποτα περισσότερο από θλιβερό παραλήρημα. Ένα ακατάσχετο αναμάσημα στερεοτύπων και μια κραυγή υπαρξιακής υπενθύμισης, που δεν αντέχει ούτε στην ρήση «α, αυτός τα λέει; Δεν έχει σημασία».

    Στο επίμαχο άρθρο ο Γιώργος Λακόπουλος στρέφει τα βέλη του εναντίον της Γραμματέως της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ: «Τον Νοέμβριο του 2013, δείχνοντας ότι δεν είναι η “χαζή ξανθιά” της παρέας, επιδίωξε τη διαγραφή της από το ΠΑΣΟΚ» έγραψε μεταξύ άλλων.

     “Πρώτη και καλύτερη στην υποστήριξη του Κασσελάκη, έπιασε το τζόκερ: από τις χαμηλές πτήσεις επί Τσίπρα, μετακόμισε στο κομματικό ρετιρέ. Από τη “γλαστροειδή” αντιμετώπισή της, από την παλιά φρουρά του ΣΥΡΙΖΑ, πρώτη μούρη στο Καβούρι: γραμματέας της Κ.Ο. Μεγαλεία” συνεχίζει το κείμενο.

     Το άρθρο του Γιώργου Λακόπουλου καταλήγει ως εξής: Τον θέλει ανελέητο. Είναι ο ήρωάς της και πέφτει στη φωτιά για χάρη του: «Ξεπερνά την υπομονή του Ιώβ στην κοιλιά του κήτους». Μπορεί να μην παίζει στα δάκτυλα τις μορφές της Παλαιάς Διαθήκης, αλλά το ψεύδισμά της έχει πλέον αυτοπεποίθηση.

    Διαβάστε επίσης

    Friends The Reunion: Η αγαπημένη παρέα βρίσκεται αποκλειστικά στο Vodafone TV

    Μετά τη Φωτιά: Τι θα δούμε απόψε στο διπλό επεισόδιο

    Το Ναυάγιο: Σε κίνδυνο η εγκυμοσύνη της Στέλλας – Οι περιλήψεις για την εβδομάδα 5-7/11