• LIFE&STYLE

    Μαντόνα: Οργισμένη αντίδραση για δημοσίευμα Ελληνίδας δημοσιογράφου

    μαντονα

    Το πορτρέτο που ενόχλησε την τραγουδίστρια.


    Με μια μακροσκελή ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, η Μαντόνα «καταγγέλλει» ένα αφιέρωμα, που έκαναν οι New York Times στο πρόσωπό της, το οποίο, όπως υποστήριξε η τραγουδίστρια, εστιάζει στις λανθασμένες πλευρές και δεν αναδεικνύει τα σημαντικά. Το αφιέρωμα, μάλιστα, υπογράφει Ελληνίδα δημοσιογράφος.

    Το πρόβλημα της τραγουδίστριας με το αφιέρωμα ξεκίνησε από το πορτρέτο που επιλέχθηκε, το οποίο απεικονίζει την τραγουδίστρια σήμερα να προσπαθεί να απεγκλωβιστεί και να διαπεράσει τον παλιό της εαυτό, υπονοώντας ότι η τραγουδίστρια εκμεταλλεύεται τη φήμη που δημιούργησε με επιτυχία τα προηγούμενα χρόνια, στην προσπάθειά της να κρύψει την αδυναμία της να την ξεπεράσει.

    Μετά τη δημοσίευση του αφιερώματος, ήρθε η οργισμένη αντίδραση της τραγουδίστριας, η οποία δημοσίευσε στο λογαριασμό της το εν λόγω πορτρέτο, συνοδεύοντάς το από ένα εκτενές κείμενο, στο οποίο εξηγούσε γιατί ένιωσε σαν να την έχουν βιάσει, όπως είπε. Η τραγουδίστρια αναφέρθηκε στην δουλειά της Vanessa Grigoriadis με σκληρούς χαρακτηρισμούς και σχεδόν ακραίες παρομοιώσεις.

    Συγκεκριμένα, έγραψε:

    «Το να πω απλά ότι απογοητεύτηκα με το άρθρο θα ήταν λίγο. Φαίνεται πως δεν μπορείς να φτιάξεις την κοινωνία και την ατέρμονη ανάγκη της να υποτιμά, να δυσφημεί και να υποβαθμίζει κάτι που γνωρίζει ότι είναι καλό. Ειδικά τις ισχυρές, ανεξάρτητες γυναίκες. Η δημοσιογράφος που έγραψε αυτό το άρθρο πέρασε ημέρες, ώρες και μήνες μαζί μου.

    Προσκλήθηκε σε έναν κόσμο, που πολλοί δεν θα μπορέσουν ποτέ να δουν, αλλά επέλεξε να σταθεί στα ασήμαντα ζητήματα και την επιφάνεια, όπως από πού προέρχεται ένα έπιπλό μου ή το ύφασμα στις κουρτίνες μου ή στα ατέλειωτα σχόλια που έχουν να κάνουν με την ηλικία μου, πράγματα τα οποία δεν θα είχε αναφέρει αν ήμουν άντρας.

    Λυπάμαι που πέρασα έστω και 5 λεπτά μαζί της. Με κάνει να νιώθω σαν να με βίασαν. Και, ναι, μου επιτρέπεται να χρησιμοποιήσω αυτήν την αντιστοιχία, εφόσον έχω υπάρξει θύμα βιασμού στα 19 μου. Να, λοιπόν, μια επιπλέον απόδειξη πως οι New York Times είναι ένας από τους ιδρυτές της πατριαρχίας. Και λέω: ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΑ που έχει ποτίσει βαθιά την κοινωνία. Ποτέ δεν θα σταματήσω να αγωνίζομαι για να την εξαλείψω» τόνισε χαρακτηριστικά η διεθνούς φήμης τραγουδίστρια.

    Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα η τραγουδίστρια αντιμετώπισε και άλλο ένα κύμα αρνητικών σχολίων προς το πρόσωπό της, που είχαν να κάνουν με την εμφάνισή της στη σκηνή της Γιουροβίζιον, στο Τελ Αβίβ. Η εμφάνισή της στη βραδιά του τελικού απογοήτευσε τους φαν της, αλλά και όσους την παρακολούθησαν.

    Δείτε τη δημοσίευση της Μαντόνα στο Instagram:

    View this post on Instagram

    Madame ❌ on the cover of N.Y.T. Magazine photographed by my dear friend @jr……….Also sharing my fav photo that never made it in, along with pre-shoot chat and a celebratory glass of wine 🍷 after many hours of work! To say that I was disappointed in the article would be an understatement- It seems. You cant fix society And its endless need to diminish, Disparage or degrade that which they know is good. Especially strong independent women. The journalist who wrote this article spent days and hours and months with me and was invited into a world which many people dont get to see, but chose to focus on trivial and superficial matters such as the ethnicity of my stand in or the fabric of my curtains and never ending comments about my age which would never have been mentioned had I been a MAN! Women have a really hard time being the champions of other women even if. they are posing as intellectual feminists. Im sorry i spent 5 minutes with her. It makes me feel raped. And yes I’m allowed to use that analogy having been raped at the age of 19. Further proof that the venerable N.Y.T. Is one of the founding fathers of the Patriarchy. And I say—-DEATH TO THE PATRIARCHY woven deep into the fabric of Society. I will never stop fighting to eradicate it. 💔

    A post shared by Madonna (@madonna) on



    ΣΧΟΛΙΑ