• Business Of Fashion

    Η νέα εφαρμογή TV του Instagram φέρνει νέες ευκαιρίες για τη βιομηχανία της μόδας


    Μία καινούργια λειτουργία, μία νέα εφαρμογή παρακολούθησης βίντεο μακράς διάρκειας, λάνσαρε το Instagram.

    Η νέα κινητή εφαρμογή IGTV του Instagram θα δώσει τη δυνατότητα στους χρήστες να «ανεβάζουν» βίντεο μεγάλης διάρκειας, κάτι που θα επιτρέψει, μεταξύ άλλων, σε καλλιτέχνες και άλλες διασημότητες με εκατομμύρια «ακολούθους» να τροφοδοτούν το κοινό τους με άφθονο υλικό, ενώ σήμερα η διάρκεια των βιντεοκλίπ τους στο Instagram δεν ξεπερνούν το ένα λεπτό.

    Κάτι τέτοιο αποτελεί «επανάσταση» για τα brands μόδας και ομορφιάς, αφού μέχρι τώρα έπρεπε να ανακατευθύνουν τους followers στο Youtube, προκειμένου να παρακολουθήσουν τα μεγαλύτερα σε διάρκεια βίντεό τους.

    Κάθε χρήστης θα έχει πλέον ένα δικό του «κανάλι» στο IGTV, όπως στο YouTube, όπου θα «ανεβάζει» τα βίντεό του. Όποιος έχει λογαριασμό Instagram, αυτομάτως θα αποκτά και «κανάλι» στο IGTV μετά την ανανέωση της εφαρμογής του.

    Το Instagram αποτελεί την κυρίαρχη πλατφόρμα επικοινωνίας στη βιομηχανία της μόδας

    Με πάνω από 1 δισεκατομμύριο χρήστες, το Instagram παραμένει ο πιο σημαντικός τρόπος επικοινωνίας μεταξύ σχεδιαστών, brands και κοινού. «Το Instagram ήταν ανέκαθεν ο ‘χώρος’ της μόδας», σχολιάζει η Eva Chen, η υπεύθυνη συνεργασιών με τη βιομηχανία της μόδας του Instagram. «To Instagram και η μόδα ‘περπατούν’ χέρι-χέρι τα τελευταία οχτώ χρόνια. Νομίζω ότι το IGTV θα προσφέρει επιπλέον ευκαιρίες στον κόσμο να μοιραστεί ένα καταπληκτικό περιεχόμενο», τονίζει.

    H Chen επισήμανε ότι ο οίκος Louis Vuitton χρησιμοποιεί πλέον το IGTV για βίντεο με στιγμιότυπα από τα παρασκήνια, ενώ ο Gucci για τις επιδείξεις του.

    Μέχρι πρόσφατα, τα brands μόδας και οι bloggers – ιδιαίτερα οι bloggers ομορφιάς – στρέφονταν στο Youtube για τα βίντεο μακράς διαρκείας τους. Για τα brands και τις influencers μόδας, το IGTV ανοίγει ένα νέο κανάλι αγοράς και πληρωμής για η δημιουργία διαφημιστικού περιεχομένου.

    Νωρίτερα αυτόν τον μήνα, το Instagram επέκτεινε το εργαλείο των αγορών του και στις ‘ιστορίες’ του. Στις ‘ιστορίες’ του Instagram, όταν εμφανίζεται ένα αυτοκόλλητο με μια τσάντα οι χρήστες μπορούν να το επιλέξουν για να δουν περισσότερες λεπτομέρειες για ένα προϊόν.



    ΣΧΟΛΙΑ