• LIFE&STYLE

    Η 25χρονη επιχειρηματίας που μετέτρεψε τα stock σε πηγή εκατομμυρίων

    • NewsRoom


    Είναι μια από τις θετικές εκφάνσεις της τεχνολογίας, καθώς με τον γρήγορη ανάπτυξη της έχουν αναδειχθεί χιλιάδες επιχειρήσεις, που σε άλλη περίπτωση δεν θα είχαν ποτέ την ευκαιρία να γίνουν γνωστές. Μια αντίστοιχη start-up επιχείρηση είναι και η ιστοσελίδα Chic by Choice, η οποία στην πραγματικότητα μαζεύει τα “απομεινάρια” των γνωστών brand και τα κάνει ξανά επικερδή πουλώντας τα. Η ηλεκτρονική υπηρεσία δίνει την δυνατότητα στους καταναλωτές της, να νοικιάζουν τα κομμάτια υψηλής ραπτικής, σε πολύ χαμηλότερη τιμή από την αρχική τους, ένας λόγος που έχει κάνει την σελίδα ιδιαίτερα δημοφιλή σε όλο την Ευρώπη.

    Η υπηρεσία ξεκίνησε να λειτουργεί στο Ηνωμένο Βασίλειο μόλις το 2014 και από τότε έχει σημειώσει τεράστια ανάπτυξη της κλίμακας του 30%. Οι ιδρύτριες της, Filipa Neto και Lara Vidreiro, οι οποίες είναι Πορτογαλικής καταγωγής δηλώνουν ενθουσιασμένες για το επίτευγμα τους και προβλέπουν μεγαλύτερη εξάπλωση της εταιρείας τους στο κοντινό μέλλον.

    Filipa Neto, ιδρύτρια της Chic by Choice
    Filipa Neto, ιδρύτρια της Chic by Choice

    Αυτό που κάνει στην ουσία η ομάδα του Chic by Choice είναι να “μαζεύει” τα κομμάτια που έχουν μείνει σε stock από τις μεγάλες εταιρείες και να τα νοικιάζει στους καταναλωτές σε πολύ χαμηλότερες τιμές.

    Chic by Choice

    Τα ρούχα που μένουν στις περισσότερες εταιρείες ρούχων είναι πάρα πολλά, καθώς πολλά από τα κομμάτια που έχουν μπει στα ράφια των μαγαζιών μετά από λίγο καιρό αλλάζουν για να μπουν τα καινούργια κομμάτια. Την “συνήθεια” αυτή των brands θέλησε να εκμεταλλευτεί η ομάδα της Chic by Choice αγοράζοντας τα κομμάτια αυτά για να τα νοικιάσουν σε εκείνες που επιθυμούν να τα αποκτήσουν έστω και για λίγο σε χαμηλότερες τιμές. Με του που περάσουν οι μέρες που το έχει νοικιάσει η κάθε πελάτισσα το στέλνει πίσω στην ίδια διεύθυνση από την οποία την παρέλαβε.

    model

    Ακόμη τις περισσότερες φορές η εταιρεία στέλνει το φόρεμα που έχει επιλέξει η κάθε πελάτισσα σε δύο νούμερα, χρεώνοντας μόνο το ένα, με σκοπό να μειώσουν την το ενδεχόμενο του να μην κάνει το επιλεγμένο φόρεμα στην κάθε πελάτισσα.

    Chic by Choice

    Με τον τρόπο, μέσω της συγκεκριμένης ιστοσελίδας όλες οι ενδιαφερόμενες έχουν την δυνατότητα να νοικιάσουν από ένα φόρεμα coctail μέχρι ένα κουστούμι ή ακόμη και ένα νυφικό, χωρίς να είναι αναγκασμένες να το αγοράσουν.

    Τα αποτελέσματα αποδεικνύουν πως η στρατηγική είναι ιδιαίτερα επικερδής καθώς η εταιρεία σημειώνει αύξηση της κλίμακας του 30% κάθε μήνα.

    Η εταιρεία έχει μεγάλη ποικιλία προϊόντων από φορέματα για ειδικές περιπτώσεις, τουαλέτες, ακόμη και νυφικά καταφέρνοντας έτσι να κερδίσει και την πιο απαιτητική πελάτισσα.

     

     

     

     

    Διαβάστε επίσης: 

    http://www.mononews.gr/article-erchete-to-megalitero-erotiko-parko-stin-vrazilia-pia-alla-iparchoun-idi/42399

    Δείτε επίσης: 

    http://www.mononews.gr/video-ti-tha-sinevene-sti-gi-an-chanontan-to-oxigono-apo-tin-atmosfera-gia-5-defterolepta/42417

     



    ΣΧΟΛΙΑ