ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ενώ φαινομενικά μία διαφορετική απόδοση της πράξης 5×3 μοιάζει να είναι μία εύκολη υπόθεση, ίσως και να μην είναι.
Οι μαθητές της τρίτης δημοτικού της Αμερικής καλούνται να λύσουν τον συγκεκριμένο πολλαπλασιασμό με την μέθοδο της επαναλαμβανόμενης πρόσθεσης.
Αν κάποιος μαθητής στον πολλαπλασιασμό 5×3 δώσει την απάντηση «5+5+5=15,» τότε η πράξη θα θεωρηθεί λανθασμένη.
Η σωστή απάντηση είναι το «3+3+3+3+3», αφού η μέθοδος της επαναληπτικής πρόσθεσης του 5×3 δεν είναι το 5+5+5=15 αλλά το 3+3+3+3+3=15.
Μπορεί και στις δυο πράξεις το αποτέλεσμα να είναι ίδιο, όμως το 5+5+5=15 είναι λάθος στη μέθοδο της επαναλαμβανόμενης πρόσθεσης του 5×3, μιας και σ’ αυτή την περίπτωση το 5×3 διαβάζεται ως πέντε ομάδες των τριών και όχι τρεις ομάδες των πέντε.
Μάλιστα, όπως υποστηρίζουν οι καθηγητές, αυτή η μέθοδος θα τους βοηθήσει πολύ στους πιο σύνθετους τύπους μαθηματικών που θα συναντήσουν μελλοντικά. Ωστόσο οι αντιδράσεις των γονέων των μαθητών τείνουν να είναι έντονες.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Έφοδος της ΕΛΑΣ στις φυλακές Κορυδαλλού- Εντοπίστηκαν 4 κινητά τηλέφωνα
- Η δήλωση Τραμπ για την επίθεση σε αμερικανούς στη Συρία: Θα ανταποδώσουμε
- Συμφωνία στρατηγικής εταιρικής σχέσης Γαλλίας-Κύπρου θα υπογράψουν τη Δευτέρα στο Παρίσι ο Νίκος Χριστοδουλίδης με τον Εμανουέλ Μακρόν
- Παρουσία Δαβάκη στις εκδηλώσεις για την 82η επέτειo μνήμης του Ολοκαυτώματος στα Καλάβρυτα
