ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ενώ φαινομενικά μία διαφορετική απόδοση της πράξης 5×3 μοιάζει να είναι μία εύκολη υπόθεση, ίσως και να μην είναι.
Οι μαθητές της τρίτης δημοτικού της Αμερικής καλούνται να λύσουν τον συγκεκριμένο πολλαπλασιασμό με την μέθοδο της επαναλαμβανόμενης πρόσθεσης.
Αν κάποιος μαθητής στον πολλαπλασιασμό 5×3 δώσει την απάντηση «5+5+5=15,» τότε η πράξη θα θεωρηθεί λανθασμένη.
Η σωστή απάντηση είναι το «3+3+3+3+3», αφού η μέθοδος της επαναληπτικής πρόσθεσης του 5×3 δεν είναι το 5+5+5=15 αλλά το 3+3+3+3+3=15.
Μπορεί και στις δυο πράξεις το αποτέλεσμα να είναι ίδιο, όμως το 5+5+5=15 είναι λάθος στη μέθοδο της επαναλαμβανόμενης πρόσθεσης του 5×3, μιας και σ’ αυτή την περίπτωση το 5×3 διαβάζεται ως πέντε ομάδες των τριών και όχι τρεις ομάδες των πέντε.
Μάλιστα, όπως υποστηρίζουν οι καθηγητές, αυτή η μέθοδος θα τους βοηθήσει πολύ στους πιο σύνθετους τύπους μαθηματικών που θα συναντήσουν μελλοντικά. Ωστόσο οι αντιδράσεις των γονέων των μαθητών τείνουν να είναι έντονες.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ουκρανία: Τουλάχιστον δύο νεκροί εξαιτίας ρωσικών πληγμάτων στην περιφέρεια Ντνιπροπετρόφσκ
- Wall Street: Ενισχύονται οι απώλειες των τεχνολογικών μετοχών υπό το βάρος της Palantir – Στο -1,9% ο Nasdaq
- Βουλή: Ψηφίστηκε από την αρμόδια Επιτροπή η συμφωνία Ελλάδας – Τουρκίας για συνεργασία στους τομείς της Υγείας και των ιατρικών επιστημών
- Έκθεση ΕΕ για Τουρκία: Αμφισβήτηση ελληνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων και έλλειψη προόδου στο Κυπριακό — Αντιδράσεις Άγκυρας για «μεροληψία»
