Το αντίστοιχο κινέζικο e-bay έκανε κάτι δραστικό. Η ηλεκτρονική εμπορική πλατφόρμα Taobao της Κινεζικής εταιρείας, Alibaba Group Holding Ltd’s, αποφάσισε να αυξήσει τους ελέγχους στα προϊόντα πολυτελείας της, ζητώντας από τους πωλητές να παρέχουν μαζί με τα αγαθά και πιστοποιητικά της αυθεντικότητας τους. Η κίνηση αυτή της μεγαλύτερης διαδικτυακές πλατφόρμας αγορών στην Κίνα είχε ως στόχο την μείωση των περιστατικών με εξαπατήσεις από τις απομιμήσεις.

e-commerce

Ο κανονισμός αυτός θα ισχύσει από τις 20 Μαΐου σε όλα τα αγαθά πολυτελείας, ο οποίος θα αναγκάζει όλους τους πωλητές των προϊόντων ανεξαιρέτως, να ανεβάζουν κάποιο έγγραφο, όπως ένα τιμολόγιο, ως αποδεικτικό στοιχείο για τα προϊόντα πολυτελείας τους, διαφορετικά θα αφαιρούνται από το portal ενώ θα παγώνουν και οι χρηματοδοτήσεις τους.

Alibaba

Σύμφωνα με τους ειδικούς του Taobao, τα προϊόντα πρέπει να περνάνε από ενδελεχή έλεγχο για να μπορέσουν με τον τρόπο αυτό να προστατέψουν τους καταναλωτές και ταυτόχρονα τους ιδιοκτήτες των γνωστών brands, έτσι ώστε να δημιουργηθεί ένα υγιές διαδικτυακό εμπορικό περιβάλλον.

Gucci

Με τον τρόπο αυτό και οι έμποροι θα εξετάζουν καλύτερα τα αγαθά που αγοράζουν ώστε να μην πέφτουν και οι ίδιοι θύματα εξαπάτησης. Ήδη οι Κινέζικες αρχές έχουν ξεκινήσει τις πρώτες κινήσεις της εκστρατείας για να “καθαρίσουν” το ηλεκτρονικό εμπόριο, στοχεύοντας στις παραβιάσεις που γίνονται, όπως και στην χαμηλή ποιότητα των προϊόντων.

Taobao
Αν και οι κινήσεις του Alibaba Group Holding Ltd’s προβλέπεται να μπουν σύντομα σε εφαρμογή, διάσημοι οίκοι όπως η Gucci, η Yves Saint Laurent και άλλα γνωστά brands είχαν κατηγορήσει ευθέως την ιστοσελίδα της Taobao για πολλά περιστατικά με απομιμήσεις, θεωρώντας πως η πλατφόρμα είχε μεγάλο μέρος ευθύνης για τα περιστατικά αυτά.

Διαβάστε επίσης: 

http://www.mononews.gr/i-11-monadiki-idiotiki-proorismi-pou-tha-sas-magepsoun/44319

Δείτε επίσης: 

http://www.mononews.gr/to-ilektroniko-aeroskafos-pou-prosgionete-exo-apo-to-spiti-sou/44462