Μια εταιρία ρύθμισης διαφήμισης, η Advertising Standards Authority (ASA), ισχυρίζεται ότι έχει λάβει πολλά παράπονα για μια διαφήμιση για το πολυτελές online fashion λιανικής μόδας site Lyst, που άρχισε να προσφέρει σκύλους για “πώληση” από τις αρχές αυτής της εβδομάδας.
Το Lyst’s “Canine Collection” προς το παρόν δίνει επιλογή για 33 διαφορετικές ράτσες “για να ταιριάζουν με τα ρούχα σας” με τις τιμές να φτάνουν έως και 615 λίρες για το Siberian Husky. Παρότι γνωρίζουν ότι το “Canine Collection” ήταν ένα διαφημιστικό κόλπο, πολλά tweets εκφράζουν την αγανάκτηση τους για την Lyst που υπαινίχθηκε ότι τα σκυλιά ήταν απλά αξεσουάρ:
Το Royal Society for the Prevention of Cruelty to Animals (RSPCA) ανέφερε στην Daily Mail “δίνει ένα πολύ λάθος μήνυμα στους άνθρώπους που ψάχνουν να βρούν ενα τετράποδο φίλο” . Εν τω μεταξύ, μια άλλη φιλανθρωπική οργάνωση των ζώων, η Dog Trust, δήλωσε στο site της ότι το κόλπο “ τραβάει την προσοχή στην τάση που έχουν οι άνθρωποι με τις παρορμητικές αγορές κουταβιών.”
Ένας εκπρόσωπος τις ASA δήλωσε: “Τα παράπονα είναι κυρίως για την υπόνοια της πώλησης των ζώων μέσω ενός συστήματος ταχυδρόμηση/αλληλογραφίας και τη διαφήμιση αυτών των ζώων ως “αξεσουάρ μόδας”, παρόλο που οι καταγγέλλοντες αναγνωρίζουν ότι το γεγονός αυτό είναι ένα κόλπο δημοσίων σχέσεων και η Lyst δεν πουλάει πραγματικά τα ζώα”.
Η ASA εξετάζει τις καταγγελίες προκειμένου να καθορίσει αν εμπίπτουν στην αρμοδιότητά της και αν παραβιάζουν οποιονδήποτε κώδικα διαφήμισης του Ηνωμένου Βασιλείου. Δεν έχει ξεκινήσει ακόμα επίσημη έρευνα, αλλά η ASA μπορεί να διερευνήσει οποιαδήποτε διαφήμιση μετά τη λήψη ενός παραπόνου. Όσον αφορά την αρνητική αντίδραση στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, η Lyst σε δήλωση της ανέφερε: «Μας εξέπληξε που είδαμε τόσες αρνητικές αντιδράσεις στα social media – στον ιδιο χώρο, όπου τα σκυλιά παρελάσουν ως αξεσουάρ. Ποιος δεν θέλει ένα χαριτωμένο κουτάβι μέσα σε μια τσάντα; Εμείς απλά να σας βοηθήσαμε να αγοράσετε και τα δύο κομμάτια του Instagram κατευθείαν! “
Αυτό δεν ήταν το πρώτο αμφιλεγόμενο διαφημιστικό κόλπο της Lyst. Τον προηγούμενο μήνα το site… απήγαγε τον οδηγό της DHL και ζητούσαν λύτρα ύψους 1.000 t-shirts της DHL (γιατί φέρουν ομοιότητα σε ένα t-shirt από τη μάρκα πολυτελείας Vetements αξίας 300 λιρών που έχουν στο site τους). Η εταιρεία έστειλε φωτογραφίες του “οδηγού” που τον γαργαλούσαν με φτερά γυναίκες που φορούσαν Lyst t-shirts.

Ο υπεύθυνος marketing της Lyst είναι ο Christian Woolfenden, πρώην επικεφαλής marketing της Paddy Power – εταιρία που έγινε διάσημη με τα αμφιλεγόμενα διαφημιστικά κόλπα. Για παράδειγμα το 2014 – όταν ο Woolfenden ήταν ακόμα στην Paddy Power – η ASA είχε δεχθεί 5,525 παράπονα σπάζοντας όλα τα προηγούμενα ρεκόρ της, για την Paddy Power διαφήμιση που έδινε μια προσφορά “επιστροφής χρημάτων σε περίπτωση που απελευθερωθεί” για παίκτες στοιχήματων σχετικά με την έκβαση της δίκης του δολοφόνου Oscar Pistorius.

H εταιρεία συνεχίζει να παίζει με την ιδέα της πώλησης των σκυλιών στo site. Ωστόσο, ορισμένοι από τους υπαλλήλους της εταιρείας δεν είναι εντυπωσιασμένοι, σύμφωνα με τον Mic Wright, editor-in-chief της The Malcontent, ο οποίος ισχυρίζεται πως μια πηγή μέσα από τη Lyst του είπε “Υπάρχoυν πολλοί θυμωμένοι υπάλληλοι στη Lyst αυτή τη στιγμή. Αρκετές διαφωνίες για την εκστρατεία, αλλά είπαν ότι δεν τους έχει επιτραπεί να εκφράσουν δημοσίως τη διαφωνία τους”.
Διαβάστε ακόμα:
http://www.mononews.gr/panama-papers-dite-pii-vretani-celebrities-vriskonte-mesa-stin-lista/44108
Διαβάστε ακόμα:
http://www.mononews.gr/video-ikones-sok-apo-askisi-vomvistikis-epithesis-video/44033
Διαβάστε ακόμα:
http://www.mononews.gr/radio-arvila-i-metallica-tragoudane-cholidi-to-video-pou-egine-viral/44180
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ε. Αγαπηδάκη: Πότε θα διακόπτεται η δωρεάν χορήγηση φαρμάκων για την παχυσαρκία – Ο ειδικός με τον ρόλο – «κλειδί»
- Ανάλυση mononews: Γιατί η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ είναι hot – Τιμή στόχος στα 26,08 ευρώ
- Στέφανος και Ζωή στο θέαμα της Δημοκρατίας
- Νατάσα Πασχάλη (Eurobank) στο mononews: Ετσι καταφέραμε να κάνουμε πράξη το Brain ReGain και να κτίσουμε το προσωπικό του μέλλοντος
