• LIFE&STYLE

    Ο δήμαρχος του Λονδίνου «κατεβάζει» από το μετρό τις διαφημίσεις με τα σούπερ κορμιά των top model

    • NewsRoom


    Οι διαφημίσεις που κάνoυν τους ανθρώπους -και ιδιαίτερα τις γυναίκες- να αισθάνονται ντροπή για το σώμα τους και άγχος για την εμφάνισή τους, πρόκειται να απαγορευθούν στα μέσα μαζική μεταφοράς του Λονδίνου. Ο νέος δήμαρχος της πόλης, Sadiq Khan, βάζει οριστικό τέλος σε τέτοιου είδους διαφημίσεις, όπως είναι η παγκόσμια καμπάνια για την προώθηση ροφήματος αδυνατίσματος με το μότο: “Είναι το σώμα σας έτοιμο για την παραλία;”.

    Στη διαφήμιση στους σταθμούς του μετρό του Λονδίνου, ποζάρει ένα καλλίγραμμο μοντέλο με μικροσκοπικό κίτρινο μπικίνι, έτοιμο για «παραλία». Η αφίσα προκάλεσε κύμα αντιδράσεων και επικρίσεων για ενθάρρυνση μη ρεαλιστικών σωματικών προτύπων που είναι ταπεινωτικά για τις γυναίκες.

    36ddbabbc2863c658b3f28783383092a_XL

    Ο κ. Khan, δήλωσε: “Ως πατέρας δύο έφηβων κοριτσιών, ανησυχώ πολύ για αυτού του είδους τις διαφημίσεις, που μπορεί να εξευτελίζουν τους ανθρώπους, ιδιαίτερα τις γυναίκες, και τις κάνουν να ντρέπονται για το σώμα τους. Είναι καιρός να σταματήσουν να υπάρχουν”.

    “Κανείς δεν πρέπει να αισθάνεται πίεση, ενώ ταξιδεύει με το μετρό ή το λεωφορείο, ερχόμενος αντιμέτωπος με διαφημίσεις, που προβάλουν μη ρεαλιστικές προσδοκίες σχετικά με το ανθρώπινο σώμα και θέλω να στείλω ένα σαφές μήνυμα στη βιομηχανία της διαφημίσεις σχετικά με αυτό”, δήλωσε ο κ. Khan.

    Ο δήμαρχος του Λονδίνου ζήτησε επίσης από την Transport for London (TfL), που επιβλέπει τα μέσα μαζικής μεταφοράς της πόλης, να δημιουργήσει μια διευθύνουσα ομάδα, που να εξετάζει τις διαφημίσεις με σκοπό να περιφρουρήσει και να εφαρμόσει τη νέα πολιτική του δημάρχου για τις διαφημίσεις στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

    montela-diafimisis-aggouria.net_-890x395_c-800x438

    Ο Graeme Craig, διευθυντής εμπορικής ανάπτυξης της TfL, δήλωσε: “Η διαφήμιση στο δίκτυό μας έρχεται σε αντίθεση με τις διαφημίσεις, που προβάλλονται στις τηλεοράσεις, στο διαδίκτυο και στα έντυπα μέσα ενημέρωσης. Οι πελάτες μας δεν έχουν τη δυνατότητα να απενεργοποιήσουν ή να ενεργοποιήσουν μία σελίδα, αν μια διαφήμιση προσβάλλει ή αναστατώνει τον κόσμο, και έχουμε καθήκον να εξασφαλίσoυμε την προστασία του σε αυτό το ιδιαίτερο περιβάλλον.

    “Bέβαια, θέλουμε να ενθαρρύνουμε τις μεγάλες διαφημιστικές καμπάνιες που ενισχύουν οικονομικά το δίκτυο μεταφορών.” Τα έσοδα από τις διαφημίσεις του TfL στα επόμενα 8,5 χρόνια υπολογίζονται ότι θα ξεπεράσουν τα 1,5 £ δισεκατομμύρια.

    fg

    Κάθε χρόνο, 12.000 διαφημίσεις τοποθετούνται σε όλα τα σημεία του TfL, συμπεριλαμβανομένου του μετρό, του London Overground, των τρένων DLR, του τραμ και τις στάσεις των λεωφορείων. Οι διαφημίσεις αυτές έχουν απήχηση σε εκατομμύρια επιβάτες.
    Μεταξύ του Απριλίου 2014 και του Μαρτίου 2015,  1,3 δισεκατομμύρια επιβάτες ταξίδεψαν με το μετρό 24 εκατ. χρησιμοποίησαν τα λεωφορεία του Λονδίνου, και 110 εκατ. τα τρένα.
    Επιπλέον, 140 εκατ. ταξίδια πραγματοποιήθηκαν με το μετρό, 140 εκατ. έγιναν με τα τρένα και πάνω από 10 εκατ. επιβάτες χρησιμοποίησαν κάποιο ποταμόπλοιο στη βρετανική πρωτεύουσα.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

    http://www.mononews.gr/o-gios-tou-magic-johnson-psilotakouna-ke-mini-fousta-stous-dromous-tou-hollywood-foto-video/53474

     

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 

    http://www.mononews.gr/aneveni-thermokrasia-se-olokliri-tin-chora-stous-32-vathmous-kelsiou-stin-attiki/53437

     



    ΣΧΟΛΙΑ