Στις 14 Απριλίου του 1912, το πολυτελές υπερωκεάνιο της βρετανικής εταιρίας White Star Line, Τιτανικός, παρέσυρε στο θάνατο 1.523 από τους 2.223 επιβάτες του, μετά τη σύγκρουση του Τιτανικού με ένα παγόβουνο στα ανοιχτά του Βόρειου Ατλαντικού. Σήμερα ο Αυστραλός μεγιστάνας και ιδιοκτήτης της εταιρείας Blue Star Line, Clive Palmer, θέλει να δει τον Τιτανικό να σκίζει ξανά τα κύματα της θάλασσας το 2018, όταν το ακριβές αντίγραφο του πλοίου που έγινε συνώνυμο της λέξης “ναυάγιο” σαλπάρει.
Πιο συγκεκριμένα, το Τιτανικός ΙΙ θα κάνει το παρθενικό του ταξίδι έναν αιώνα και κάτι μετά την τραγωδία και εντυπωσιάζει καθώς είναι ίδιο με το θρυλικό υπερωκεάνιο και στην πιο μικρή του λεπτομέρεια. Μόνες διαφορές ότι θα είναι 4 μέτρα μακρύτερο (με συνολικό μήκος 270 μέτρων και ύψος 53 μέτρων) και δεν θα πλησιάσει τα καταραμένα νερά του Ατλαντικού.

Η διαδρομή του Τιτανικού ΙΙ θα είναι από το Jiangsu της ανατολικής Κίνας προς το Ντουμπάι και φυσικά θα πληροί όλους τους κανόνες ασφαλείας, καθώς θα υπάρχουν σωσίβια και σύγχρονες σωστικές λέμβοι για όλους τους επιβάτες, αν και οι ρέπλικες από τις λέμβους που δεν έσωσαν πολλούς το 1912 θα υπενθυμίζουν την καταραμένη ιστορία που έγραψε ιστορία ακόμη και στην κινηματογραφική εκδοχή της.
Όσον αφορά στο βάρος του νέου Τιτανικού, θα ανέρχεται στους 40.000 τόνους. Με εννέα πατώματα και 840 καμπίνες, ο Τιτανικός ΙΙ θα φιλοξενεί 2400 επιβάτες, θα διαθέτει 900 άτομα ως πλήρωμα και 840 καμπίνες Α, Β’ και Γ θέσης.
Επιπλέον, ο Τιτανικός 2 θα διαθέτει πισίνα, χαμάμ και έναν επίλογο σε μία ιστορία που θέλει να λησμονήσει.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ρούμπιο: Τηλεφωνική επικοινωνία με τον Κύπριο ΥΠΕΞ – Συζήτηση για την ασφάλεια και τη συνεργασία στην Ανατολική Μεσόγειο
- Παύλος Μαρινάκης: “Δεν πρόκειται να κλείσουμε τα μάτια για τον ΟΠΕΚΕΠΕ”
- Κυριάκος Μητσοτάκης: Επικοινωνια με Μερτς για τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή
- Ευρωαγορές: Επιστροφή σε κέρδη για τον DAX με το βλέμμα στις συζητήσεις στη Γενεύη
