• LIFE&STYLE

    Άρθρο παρέμβαση-Θοδωρής Κυριακού: Προτίμησε τα νούμερα (και) τα …νούμερα

    Άρθρο παρέμβαση-Θοδωρής Κυριακού: Προτίμησε τα νούμερα (και) τα …νούμερα

    Θοδωρής Κυριακού


    Είναι η στιγμή που θέλεις να ξαναθυμηθείς τι σημαίνει η φράση «Ράδιο Αρβύλα». «Είδηση, μάλλον ανυπόστατη, που προέρχεται από ανεπίσημη ή αναξιόπιστη πηγή.» Κι εύχεσαι να είναι …Ράδιο Αρβύλα η είδηση ότι θα επιστρέψουν στο κανάλι του Αμαρουσίου στις αρχές του 2022, οι τρεις από τους τέσσερις παρουσιαστές, φίλοι, συνεργάτες, κριτές των πάντων, εκτός φυσικά των εαυτών τους.

    Γιατί δεν μπορείς να πιστέψεις πως δεν μπορεί μετά από τόση φασαρία, τόση οργή, και απογοήτευση μαζί, ένα τηλεοπτικό κανάλι, και ο Πρόεδρος του Ομίλου, όχι μόνο συνεχίζουν να στηρίζουν ένα τηλεοπτικό προϊόν που θα έπρεπε να έχει ήδη αποσυρθεί από τα ράφια, ως επικίνδυνο για την υγεία των καταναλωτών, αλλά έβγαλε και ανακοίνωση, -ανυπόγραφη ως είθισται πλέον-, με τις «επίσημες» ημερομηνίες για την «μεγάλη» επιστροφή, την επόμενη χρονιά, της πιο πολυσυζητημένης -για τους λάθους λόγους- εκπομπής του 2021.

    Ο Θοδωρής Κυριακού προτίμησε τα νούμερα (και) τα …νούμερα. Στα επίσημα δελτία Τύπου του σταθμού βλέπουμε τους τελευταίους μήνες την αποθέωση της εκπομπής, με την υψηλή τηλεθέαση να επιβεβαιώνει γιατί δεν πρόκειται να σταματήσει από τον τηλεοπτικό αέρα ένα προϊόν που έχει συνδεθεί πλέον με ό,τι απεχθανόμαστε, ό,τι μας τρομάζει, ό,τι μας προκαλεί έντονα αρνητικά συναισθήματα, ό,τι θα έπρεπε να μην υπάρχει πλέον ούτε σαν ιδέα, μόνο σαν εφιάλτης.

    Ράδιο Αρβύλα λοιπόν, και Βινύλιο, με μείον έναν παρουσιαστή, τον Στάθη Παναγιωτόπουλο, και πάλι …κοντά μας, με περισσότερη σάτιρα (;), λιγότερα (;) κρύα ανέκδοτα, στις αρχές Ιανουαρίου στον Ant1. Όλα για την τηλεθέαση, όλα για την εικόνα, όλα για την υπερβολή, τη ματαίωση, την εξουσία, την ψευδαίσθηση, την ματαιοδοξία, την χυδαιότητα.

    Αναρωτιέται κανείς ποια εταιρία θα θελήσει, ή ακόμη καλύτερα θα τολμήσει να διαφημιστεί τώρα, στους «νέους», «ανανεωμένους» Ράδιο Αρβύλα, με το «νέο» περιεχόμενο… Ποιες γυναίκες θα θέλουν να παρακολουθήσουν την συγκεκριμένη εκπομπή, να γελάσουν, να ταυτιστούν με το χιούμορ των παρουσιαστών, να «αγοράσουν» στα διαλείμματα, κινητά ή προϊόντα ομορφιάς;

    Η εικόνα μοιάζει σουρεαλιστική, και άκρως επικίνδυνη, σχεδόν νοσηρή. Για πόσο καιρό ακόμη οι τρεις εναπομείναντες παρουσιαστές θα συνεχίσουν να απολογούνται ή να κατηγορούν τον πρώην συνεργάτη τους, αν θα τον αντικαταστήσουν, και ποια θα είναι η θεματολογία της σατυρικής τους εκπομπής που μοιάζει εντελώς εκτός εποχής, στο ελληνικό #metoo που μόλις έχει αρχίσει να αποκαλύπτεται.

    Κίνηση που ενδέχεται να γυρίσει μπούμερανγκ επιχειρηματικά στο κανάλι, όπως λένε όσοι γνωρίζουν από μέσα, καθώς είναι σε εκκρεμότητα εισαγγελική έρευνα για περισσότερα ροζ βίντεο, με τον κατηγορούμενο, πρώην ραδιοφωνικό παραγωγό και παρουσιαστή, να κινδυνεύει ακόμη και με σύλληψη.

    «Υπάρχει κι αυτή η τηλεόραση», ήταν το μότο της εκπομπής. Υπάρχει ακόμη;

    Διαβάστε επίσης:



    ΣΧΟΛΙΑ