• LIFE&STYLE

    Αυτό το απίθανο αυτοκίνητο πρέπει να κάνει την Audi και την Porsche να ανησυχήσουν


    Οι Βρετανοί έχουν παράδοση στα σπορ αυτοκίνητα – Triumph, Jaguar, Lotus είναι κάποιες από τις πιο χαρακτηριστικές περιπτώσεις. Σε αυτήν την κατηγορία μπαίνει πλέον δυναμικά και η McLaren με το 570S.

    Η McLaren 570S (570 από την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου και S όπως «Sport») προστίθεται στη «συλλογή» της βρετανικής εταιρείας, που μολονότι κατασκευάζει κορυφαία αγωνιστικά αυτοκίνητα από τη δεκαετία του 1960, μόλις πριν από πέντε χρόνια ίδρυσε τη θυγατρική της που κατασκευάζει αυτοκίνητα για τους… (όχι και τόσο) κοινούς θνητούς.

    Στα λίγα αυτά χρόνια λειτουργίας της, η McLaren Automotive έχει καταφέρει να είναι κερδοφόρα διαθέτοντας πανάκριβα αυτοκίνητα σε πολύ περιορισμένη παραγωγή. Όμως με τη νέα της σπορ σειρά, η McLaren προσφέρει πλέον μία πιο ευρεία γκάμα επιλογών και σε μεγαλύτερο εύρος τιμών. Χαρακτηριστικό είναι ότι για πρώτη φορά η McLaren θα διαθέσει στις ΗΠΑ μοντέλο της που θα κοστίζει λιγότερα από 200.000 δολάρια (αρχική τιμή 184.900 δολάρια).

    H McLaren ελπίζει πως η σπορ σειρά της θα τη μεταμορφώσει εντελώς: η αγγλική αυτοκινητοβιομηχανία προβλέπει ότι οι πωλήσεις της θα υπερδιπλασιαστούν μέσα στα επόμενα χρόνια.

    Το Business Insider είχε την τύχη να δει από κοντά ένα 570S Coupe και μας περιγράφει την εμπειρία του:

    Όταν πρόκειται για σύγχρονα βρετανικά σπορ αυτοκίνητα, μοντέλα όπως το Lotus Exige… When it comes to modern British sports cars, models like the Lotus Exige or ...

    …ή το Jaguar F-Type μας έρχονται κατευθείαν στο μυαλό.

    ... the Jaguar F-Type immediately come to mind.Όταν οι περισσότεροι σκέφτονται τη McLaren, φαντάζονται συνήθως εικόνες από τα θρυλικά μονοθέσιά της στη Formula 1, ή…

    When most think of McLaren, it's usually images of the company's legendary speed-demon F1 hypercar or... …τα οκτώ πρωταθλήματα και τις 182 νίκες της σε grand prix.

    ... its Formula One team's 8 world championships and 182 race victories that appear first. Με το 570S, η McLaren επιχειρεί να κάνει κάτι διαφορετικό.

    With the 570S, McLaren is trying to do something different.Το 570S διαθέτει ιπποδύναμη 562 αλόγων με διπλό τουρμποκινητήρα 3.800 κυβικών. Πιάνει τελική 328 χλμ/ώρα και κάνει τα 0-100 σε περίπου 3 δευτερόλεπτα. Πολλές από τις τεχνολογίες που ενσωματώνει προέρχονται από τη Formula 1.

    Here is the McLaren 570S's dossier — 562-horsepower from a 3.8-liter, twin-turbocharged V8 engine; a manufacturer claimed top speed of 204 mph with a 0-60 time of around 3 seconds; carbon-fiber construction, and loads of Formula One-derived technology.Αν όμως ρωτήσετε τη McLaren, θα σας πουν ότι το 570S δεν είναι supercar. Αν και έχει την ισχύ, την ταχύτητα, την παρουσίαση και τον χαρακτήρα ενός supercar, δεν είναι. Αντίθετα, είναι η ερμηνεία της McLaren για το πώς είναι ένα σύγχρονο σπορ αυτοκίνητο.
    But if you ask McLaren, they'll tell you that the 570S is not a supercar. Even though it has the power, the speed, the looks, and the drama of a supercar, it's not. Instead, it's the company's interpretation of a modern sports car.

    Εξαρχής, το 570S διαθέτει το στυλ του design που είδαμε για πρώτη φορά στο hypercar της P1, to 2012.

    Up front, the 570S features the latest iteration of the design language first seen in the company's P1 hypercar, which made its debut in 2012.

    To 570S διαθέτει τόσο LED φώτα, όσο και κανονικά φώτα.

    The 570S is equipped with both LED headlights and running lights.

    Στο πλάι ξεχωρίζει το σχήμα «σταγόνας» και το ασυνήθιστα μικρό μέγεθος. Με μήκος 4,42 μέτρων, είναι λίγο μικρότερο από ένα Toyota Prius.

    The McLaren's side profile highlights the car's tear-drop shape and its diminutive size. At about 14.5 feet long, it's slightly smaller than a Toyota Prius.

    Στο πίσω μέρος κυριαρχούν οι εξατμίσεις και το μεγάλο πίσω spoiler.

    The rear end of the 570S is dominated by its dual exhausts and a large rear diffuser.

    Στο εσωτερικό του, το 570S είναι απροσδόκητα ευρύχωρο για ένα όχημα του μεγέθους και της λογικής του. Το εσωτερικό του δοκιμαστικού αυτοκινήτου διέθετε μαύρο αλκάνταρα με κόκκινο δέρμα και στοιχεία ανθρακονήματος.
    Inside, the 570 is surprisingly spacious for a car of its size and mission. The interior of our test car featured black alcantara with red leather and carbon-fiber accents.

    Τα σπορ καθίσματα είναι σταθερά και υποστηρικτικά, αλλά παραμένουν άνετα ακόμα και σε μεγάλες διαδρομές.
    The sports seats are firm and supportive, but remain comfortable even on long drives.

    Αντί για το κλασικό ταμπλό, ο οδηγός βλέπει μπροστά του ένα ψηφιακό ταμπλό με μία κεντρική οθόνη 7 ιντσών, πλαισιωμένη από δύο μικρότερες οθόνες 3 ιντσών.

    Instead of a traditional instrument cluster, the driver is treated to a digital unit featuring a large 7-inch center screen flanked by two 3-inch screens.

    Η κεντρική οθόνη δείχνει την ταχύτητα, τις στροφές, τη σχέση ταχυτήτων και το όριο ταχύτητας του δρόμου. Στην αριστερή οθόνη παρουσιάζεται το οδόμετρο, ενώ στη δεξιά η θερμοκρασία του κινητήρα και η βενζίνη.

    The center screen displays road speed, engine RPM, gear selection, and the posted speed limit. The left screen displays the trip computer while the right screen displays the engine's operating temperature and the car's remaining range.

    Στο κέντρο μπροστά κυριαρχούν δύο εξαεριστήρες και μία οθόνη αφής 7 ιντσών.

    The center stack is dominated by a pair of large air vents and a 7-inch infotainment touchscreen.

    Η οθόνη «τρέχει» την τελευταία έκδοση του συστήματος infotainment IRIS, της McLaren. Αν και προσφέρει βελτιωμένη ταχύτητα και αξιοπιστία σε σχέση με παλιότερα οχήματα της McLaren, το παράξενο layout και το ανορθόδοξο περιβάλλον χρήστη κάνουν δύσκολη τη χρήση του.

    The tablet-like screen runs the latest version of McLaren's own IRIS infotainment system. Even though it offers improved speed and reliability over the systems we've experienced in older McLarens, its odd menu layout and unorthodox user interface make it confusing to use.

    Αν και ο χάρτης ήταν ενημερωτικός και ευανάγνωστος, το σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου δυσκολευόταν να κατανοήσει τη μορφή της εισόδου στο Lincoln Tunnel της Νέας Υόρκης.

    Although the map readout was crisp and informative, the car's navigation system struggled to comprehend the layout of the entrance to New York's Lincoln Tunnel.

    Η κεντρική κονσόλα φιλοξενεί το κουμπί έναρξης, τον επιλογέα ταχύτητας και τον επιλογέα της δυναμικής οδήγησης.

    The center console houses the car's ignition switch, push button gear selector, and dynamic drive mode selector.

    Το ηχοσύστημα του δοκιμαστικού αυτοκινήτου (1.280 watt) περιελάμβανε 12 ηχεία σχεδιασμένα από την Bowers & Wilkins για λογαριασμό της McLaren.

    Our test car came equipped with a 12-speaker, 1280-watt sound system designed for McLaren by Bowers & Wilkins.

    Επιτέλους, η McLaren διόρθωσε ένα μεγάλο πρόβλημα των άλλων οχημάτων της – θέσεις για τον καφέ. Το 570S διαθέτει δύο και είναι πολύ πιο εύκολες στην πρόσβαση απ’ ό,τι στο παρελθόν.

    Finally, McLaren has also corrected a major shortcoming with the interiors of its other vehicles — cup holders. The 570S has two of them and they are much easier to access than on previous test cars.

    Το 570S θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο της σπορ σειράς της McLaren που θα φτάσει στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού.

    As the first car from McLaren's Sports Series to land on American shores. It also serves as the entry level model in the company's lineup.

    Αν θέλετε ένα supercar, μετά χαράς η McLaren θα σας πουλήσει ένα 650S. Ή μπορείτε…

    If you want a supercar, McLaren will gladly sell you a 650S, or you can ...

    … να βρείτε έναν ιδιοκτήτη πρόθυμο να δώσει τo περιορισμένης κυκλοφορίας 675LT, που έχει εξαντληθεί.

    ... Find an owner willing to part with one of the sold-out limited edition 675LTs from the company's Super Series.

    Κι έπειτα υπάρχει και το υβριδικό hypercar P1 από την Ultimate Series. Δυστυχώς, όλα τα 375 έχουν πωληθεί. Αλλά αν έχετε μερικά εκατομμύρια για ξόδεμα, μπορείτε να αναζητήσετε ένα σε δημοπρασίες.

    And then there's the P1 hybrid hypercar from McLaren's Ultimate Series. Unfortunately, all 375 have been sold. But if you've got a couple of million bucks burning a hole in your wallet, you can always keep an eye out for one at high-end auctions.

    Τι είναι λοιπόν αυτό που διαφοροποιεί το 570S από τα supercars της McLaren; «Η ευχρηστία του», λέει στο Business Insider ο επικεφαλής σχεδιαστής της McLaren, Robert Melville.

    So what makes the 570S different from its supercar siblings? "Practicality and usability," McLaren chief designer Robert Melville told Business Insider at the car's New York auto show launch last March.

    Φυσικά, το 570S έχει κάποιους πολύ ισχυρούς ανταγωνιστές στην κατηγορία του, όπως…

    In the marketplace, the 570S competes against a bevy of highly capable and similarly priced rivals, such as the ...

    Το Audi R8…

    .... Audi R8 ...

    H Porsche 911 και…

    .... High-end Porsche 911s, and ...

    Η Acura NSX.

    ... The Acura NSX. This means that the 570S is facing down some serious and far more established players.

    Όμως το 570S καταφέρνει να διαφοροποιηθεί από τους ανταγωνιστές του χάρη στη θέση του στο portfolio της McLaren. Ενώ οι ανταγωνιστές του είναι συνήθως τα κορυφαία μοντέλα των εταιρειών τους, το 570S είναι πρωτότυπο αυτοκίνητο – δηλαδή, δε μοιράζεται εξαρτήματα με κατώτερα μοντέλα, αλλά προέρχεται από αυτοκίνητα που στοιχίζουν ως και το πενταπλάσιο της αξίας του.

    But the 570S is able to differentiate itself from its rivals because of where it sits in McLaren's product portfolio. While its competitors are usually their respective brands' flagship models, the 570S is an entry-level product. That means instead of sharing parts with lesser models, the 570 is derived from cars that cost twice to 5 times its asking price.

    Με το 570S η McLaren δεν επιχειρεί να κατασκευάσει το ταχύτερο αυτοκίνητο του κόσμου, ούτε το πιο ισχυρό. Αντίθετα, η εταιρεία αποφάσισε να μας δώσει τη δική της ερμηνεία για ένα σύγχρονο σπορ αυτοκίνητο που μπορεί κανείς να οδηγεί καθημερινά. Το 570S δεν ανοίγει απλά νέους δρόμους για τη McLaren, αλλά αναπτύσσει ολόκληρο το είδος των σπορ αυτοκινήτων.

    With the 570S, McLaren didn't set out to make the fastest car in the world. Nor did it set out to make the most powerful. Instead, the company decided to give us its interpretation of a modern sports car you can drive every day. The resulting 570S has not only pushed McLaren into new territory, it has moved the whole sports-car genre forward.

    Διαβάστε ακόμα στο mononews.gr: Σκάνδαλο: Δείτε τον Έλληνα σταρ του Hollywood που φωτογραφίζει γυμνή την σύντροφο του



    ΣΧΟΛΙΑ