Το Survivor 2018 έβαλε φωτιά στα μηχανάκια της Nielsen ,μηδενίζοντας τα νούμερα τηλεθέασης των αντίπαλων καναλιών. To reality επιβίωσης, την Κυριακή το βράδυ, καθήλωσε το ελληνικό κοινό. Η τηλεθέαση του Survivor 2 στην πρεμιέρα, για το τρίωρο 21:00 -24:00 έφτασε στο 44,8% στο γενικό και 55,6% στο δυναμικό κοινό. Το υψηλότερο ποσοστό που πέτυχε σε τέταρτο ήταν 60,8%, μεταξύ 21:30 και 21:44.
Οι αριθμοί που κατέγραψαν τα μηχανάκια της Nielsen είναι εντυπωσιακοί αλλά και αναμενόμενοι, αν αναλογιστεί κανείς την τεράστια επιτυχία που είχε το reality επιβίωσης πέρυσι. Αυτό που περιμένουν οι παραγωγοί του παιχνιδιού με αγωνία, είναι αν θα διατηρήσει το πρόγραμμα τη δυναμική του το επόμενο διάστημα.Την ίδια ώρα, χθες το βράδυ, σε όλα τα υπόλοιπα κανάλια, μηδενός εξαιρουμένου, επικρατούσε βαρομετρικό χαμηλό. Κανένα κανάλι δεν κατάφερε να πιάσει διψήφιο νούμερο τηλεθέαση στο τρίωρο της χθεσινής prime time.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Survivor 2: Τι είδαμε στο χθεσινό επεισόδιο – Ποια ομάδα κέρδισε το πρώτο έπαθλο (video)
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Survivor 2: Αλλαγές «με το καλημέρα»
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αλλαγές στη φορολογική κλίμακα: Απορρίπτεται η τιμαριθμική προσαρμογή – Έρχονται νέα μέτρα υπέρ της μεσαίας τάξης
- Γεωργιάδης για την υποχώρηση ασανσέρ στο «Γεννηματάς»: Η καταγγελία έγινε μετά από ώρες, έπεσε σε αντιφάσεις η εργαζόμενη – Καμία βλάβη δεν διαπιστώθηκε
- Λένα Σαμαρά: Σήμερα το τελευταίο αντίο στην κόρη του Αντώνη Σαμαρά – Η επιθυμία της οικογένειας
- Capital Clean Energy Carriers (Βαγγέλης Μαρινάκης): Στις 22 Σεπτεμβρίου η συνέλευση των μετόχων – Στα 15 πλοία κι έρχονται άλλα 16 πλοία
