• bloomberg
    Sponsored by

    Bloomberg

    American Apparel: Η μεγάλη επιστροφή


    Η American Apparel επιστρέφει στα φυσικά καταστήματα. Το εμβληματικό brand του Λος Άντζελες ετοιμάζεται μέσα στο έτος να ανοίξει κεντρικό κατάστημα στην πόλη όπου γεννήθηκε, κίνηση που θα σηματοδοτήσει και την πρώτη του προσπάθεια να επιστρέψει στα φυσικά καταστήματα μετά τη χρεοκοπία που οδήγησε στο κλείσιμο όλων των καταστημάτων του πριν από κάποιους μήνες.

    Ο νέος ιδιοκτήτης του brand, η εταιρεία Gildan Activewear με έδρα το Μόντρεαλ που αγόρασε πέρυσι σε πλειστηριασμό την American Apparel αλλά όχι και τα καταστήματά της, ανακοίνωσε ότι το κατάστημα που ετοιμάζεται θα λειτουργήσει συμπληρωματικά προς την online παρουσία του brand, αλλά και ως «θερμοκοιτίδα» νέων τάσεων.

    «Ανοίγουμε ένα νέο κατάστημα, το οποίο θα είναι κάτι σαν δοκιμαστικό πρότυπο κατάστημα για εμάς και θα δούμε στη συνέχεια που θα μας οδηγήσει αυτό στο μέλλον», δήλωσε σχετικά ο Glenn Chamandy, CEO της Gildan. Και συμπλήρωσε: «Μπορεί να επεκταθούμε με franchise, μπορεί να ανοίξουμε κανά δυο ακόμα, δεν έχουμε αποφασίσει».

    Το νέο κατάστημα θα ανοίξει μέσα στο τέταρτο τρίμηνο του έτους σε ένα κατάστημα της American Apparel στη Melrose Avenue που δεν λειτουργεί πλέον, αλλά κάποτε ήταν το μεγαλύτερο στην Καλιφόρνια. Θα είναι ελαφρώς μικρότερο από το παλιό και θα δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες «να ζουν την πλήρη εμπειρία της American Apparel και όχι μόνο να αγοράζουν προϊόντα», ανέφερε σε email ο εκπρόσωπος Τύπου της εταιρείας.

    Τα νέα σχέδια για την American Apparel

    Μετά την αγορά του brand της American Apparel έναντι 88 εκατ. δολαρίων, η Gildan  το ενσωμάτωσε στη δική της, χαμηλού κόστους, αλυσίδα παραγωγής και επικεντρώθηκε αρχικά στην πώληση λευκών T-shirt και άλλων ειδών σε επιχειρήσεις χονδρικής πώλησης, οι οποίες τα προσάρμοζαν στις απαιτήσεις των πελατών τους και τα μεταπουλούσαν για αθλητικές ομάδες ή εκδηλώσεις.

    Στη συνέχεια, τον Αύγουστο, λάνσαρε εκ νέου την αμερικανική ιστοσελίδα του brand και, τον περασμένο μήνα, επέκτεινε τις online πωλήσεις σε 200 χώρες. Τα φυσικά καταστήματα έκλεισαν μετά τη χρεοκοπία της εταιρείας το περασμένο έτος και δεν συμπεριλήφθηκαν στο deal με την Gildan.

    Στο απόγειο της δόξας της, η American Apparel είχε 280 καταστήματα και πέντε εργοστάσια που απέφεραν πωλήσεις άνω των 600 εκατ. δολαρίων. Η Gildan, η οποία πέρυσι ανακοίνωσε ότι είχε πωλήσεις 2,8 δισ. δολαρίων, αναμένεται να βγάλει από το brand 100 εκατ. δολάρια το 2018.



    ΣΧΟΛΙΑ