ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Γέννησε τα ξημερώματα στο νοσοκομείο «Ιπποκράτειο» της Θεσσαλονίκης η 39χρονη από τη Βέροια που βρέθηκε θετική στον κορονοϊό.
Το βρέφος, ένα κοριτσάκι βάρους 3,2 κιλών, υποβλήθηκε σε τεστ το οποίο ήταν αρνητικό και αναμένεται το δεύτερο αποτέλεσμα του μοριακού ελέγχου από το νοσοκομείο «ΑΧΕΠΑ»
Ωστόσο, για προληπτικούς λόγους, μεταφέρθηκε στη μονάδα εντατικής νοσηλείας νεογνών της Α’ Νεογνολογικής Κλινικής ΑΠΘ.
Η 39χρονη νοσηλεύεται σε καλή κλινική κατάσταση στο «Ιπποκράτειο» και η διοίκηση του νοσοκομείου, με ανακοίνωση της, συγχαίρει το ιατρικό, μαιευτικό, νοσηλευτικό και λοιπό προσωπικό της Β’ Μαιευτικής/Γυναικολογικής κλινικής καθώς και της Α’ Νεογνολογικής Κλινικής/ΜΕΝΝ για την άμεση, σωστή και επιστημονικά άρτια αντιμετώπιση του περιστατικού.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΑΒ Βασιλόπουλος: Χτίζει ισχυρούς περιφερειακούς παίκτες και δοκιμάζει νέο μοντέλο στην επαρχία
- Euroholdings (Οικογένεια Λάτση – Κασιδόκωστα): Γενική συνέλευση των μετόχων στις 23 Ιουλίου
- Τα νέα asset του Αλέξη Τσίπρα – Η «επτάδα» της ΕΛΑΣ για την οικονομία
- Δημήτρης Γιαννακόπουλος στο Mononews: Τι σηματοδοτεί η νέα επένδυση της ΒΙΑΝΕΞ στην Πάτρα
Μοιραστείτε την άποψή σας
ΣχόλιαΓια να σχολιάσετε χρησιμοποιήστε ένα ψευδώνυμο. Παρακαλούμε σχολιάζετε με σεβασμό. Χρησιμοποιείτε κατανοητή γλώσσα και αποφύγετε διατυπώσεις που θα μπορούσαν να παρερμηνευτούν ή να θεωρηθούν προσβλητικές. Με την ανάρτηση σχολίου, συμφωνείτε να τηρείτε τους Όρους του ιστότοπου contact Δημιουργήστε το account σας εδώ, για να κάνετε like, dislike ή report ακατάλληλα/προσβλητικά σχόλια.