ΥΓΕΙΑ

Διατροφή το καλοκαίρι: Τι πρέπει να τρώτε και τι να αποφεύγετε

  • NewsRoom


Παρόλο που το καλοκαίρι ενδείκνυται για κραιπάλες, καλό είναι να προσέχετε τη διατροφή σας, αφού ο οργανισμός έχει ιδιαίτερες ανάγκες.  Κι αν είναι δύσκολο να στερηθείτε κάποιες μικρές απολαύσεις, σκεφτείτε απλά ότι οι καλοκαιρινές απολαύσεις είναι τόσες πολλές , που το φαγητό μπαίνει σε δεύτερη μοίρα.

Τι να προτιμάτε

  • Τα φρούτα, τα λαχανικά και τους χυμούς τους, για ενυδάτωση.
  • Το ψάρι, το κοτόπουλο, τα άπαχα γαλακτοκομικά, για την πρόσληψη πρωτεϊνών.
  • Τα μικρά, τακτά και φτωχά σε λίπος γεύματα, που είναι εύπεπτα.
  • Τροφές πλούσιες σε σύνθετους υδατάνθρακες όπως οι πατάτες, το καλαμπόκι και το ρύζι, που προσφέρουν ενέργεια.
  • Το ελαφρύ μαγείρεμα (π.χ. ατμομαγείρεμα), για να προστατέψεις εκτός από την υγεία σου και τη σιλουέτα σου.
  • Το αλάτι, αφενός γιατί κατακρατά υγρά στο σώμα, αφετέρου γιατί το νάτριο είναι ένας από τα βασικά στοιχεία που χάνονται με την εφίδρωση. Ωστόσο, δεν χρειάζονται υπερβολές. Το αλάτι που περιέχουν ήδη οι τροφές είναι συνήθως αρκετό.
  • Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Α, όπως καρότα, σκούρα πράσινα λαχανικά και βερίκοκα, που επιταχύνουν το μαύρισμα.
  • Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C, όπως ντομάτες, πιπεριές, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, προκειμένου να βοηθήσετε το δέρμα σας, αν παρ’ όλες τις προειδοποιήσεις, δεν είστε διατεθειμένοι να το στερηθείτε το bronze χρώμα.

Τι να αποφεύγετε

  • Το λίπος του κρέατος και των γαλακτοκομικών και τις λιπαρές σάλτσες. Τα λίπη και ιδιαιτέρως τα κορεσμένα (γαλακτοκομικών και κρέατος), εκτός του ότι παχαίνουν, επιβραδύνουν και την πέψη.
  • Τα καρυκεύματα και τα μπαχαρικά, γιατί διεγείρουν το πεπτικό σύστημα και προκαλούν δυσφορία.
  • Τον πολύ καφέ γιατί έχει διουρητική δράση και επιταχύνει την αφυδάτωση.
  • Τα τηγανητά. Να θυμάστε: Μία τηγανητή πατάτα εμπεριέχει το λίπος που έχει 1 ολόκληρη βραστή πατάτα!!!.