• Οικονομία & Επιχειρήσεις

    Γ. Προκοπίου: Συμφωνία της Dynagas Partners με την Gazprom αξίας 133 εκατ. δολ.

    Γιώργος Προκοπίου, εφοπλιστής Dynagas LNG


    Συμβόλαιο μακροχρόνιας ναύλωσης με το ρωσικό κολοσσό φυσικού αερίου Gazprom υπέγραψε η ναυτιλιακή Dynagas LNG Partners, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Γιώργου Προκοπίου. Η ναύλωση αφορά στο χωρητικότητας 150.000 cbm φορτηγό πλοίο μεταφοράς LNG, Clean Energy (κατασκευής 2007).

    Σύμφωνα με το συμβόλαιο η ναύλωση του πλοίου θα ξεκινήσει τον Ιούλιο του 2018 και θα έχει διάρκεια περίπου επτά χρόνια και εννέα μήνες. Τα ακαθάριστα έσοδα που αναμένεται να εισρεύσουν στα ταμεία της ναυτιλιακής εκτιμάται ότι θα διαμορφωθούν περίπου στα 133 εκατ. δολάρια.

    Σημειώνεται ότι στην παρούσα φάση το Clean Energy είναι ναυλωμένο στη Shell και θα παραμείνει μέχρι το δεύτερο τρίμηνο του 2017. Μόλις λήξει το συγκεκριμένο συμβόλαιο θα υποβληθεί στο πλοίο η εκ του νόμου ειδική συντήρηση και στη συνέχεια η Dynagas Partners θα αναζητήσει μία βραχυχρόνια συμφωνία ναύλωσης για το μεσοδιάστημα, μέχρι δηλαδή να ξεκινήσει η συνεργασία με τη Gazprom.

    Στο μεταξύ, στο πλαίσιο της νέας συμφωνία της με τη ρωσική εταιρία, η ναυτιλιακή συμφώνησε να προχωρήσει, από την 1η Νοεμβρίου 2016, στη μείωση των ναύλων των δύο πλοίων που έχει ήδη ναυλώσει στη Gazprom, τα κατασκευής 2013 Yenisei River και Lena River. Με την τροποποίηση αυτή, τα έσοδα της εταιρίας θα μειωθούν κατά περίπου 8,7 εκατ. δολ. από το Yenisei και κατά 9,6 εκατ. δολ. από το Lena River, για το εναπομείναν χρονικό διάστημα της ναύλωσης που λήγει το νωρίτερο τον Ιούλιο και το Σεπτέμβριο του 2018 αντίστοιχα.

    Ο διευθύνων σύμβουλος της Dynagas LNG Partners,  Tony Lauritzen, σχολιάζοντας τη συμφωνία επισήμανε: “Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε αυτές τις νέες συμφωνίες ναύλωσης που θα συμβάλουν στη βελτίωση της θέσης μας και θα αυξήσουν το ανεκτέλεστο υπόλοιπο των συμβάσεων μας από την 1η Νοεμβρίου 2016, σε περίπου 1,6 δισ. δολάρια από 1,5 δισ. δολ. που ήταν πριν από τη σύναψη των συμφωνιών. Έχουμε εδώ και καιρό επισημάνει ότι στόχος μας είναι η εξασφάλιση μακροχρόνιων ναυλώσεων για τα πλοία μας και κυρίως για το Clean Energy. Πιστεύουμε ότι η ναύλωση του συγκεκριμένου πλοίου, το οποίο είναι ένα συμβατικό φορτηγό μεταφοράς LNG (υγροποιημένου φυσικού αερίου), είναι χαμηλού ρίσκου, σε αντίθεση με αυτά που έχουμε μετατρέψει σε πλωτές τερματικές μονάδες αποθήκευσης και αεριοποίησης (FSRU), και αποτελεί μία οικονομική λύση που ωφελεί του μετόχους μας.”

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Αυτή είναι η νέα κοινοπραξία-μαμούθ στο χώρο της ναυτιλίας με στόλο 256 containerships

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Α. Πολέμης: Έδωσε 35 εκατ. δολ. για την αγορά δύο πλοίων

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Μεγάλος διαγωνισμός του mononews. Δίνουμε 5 δωροεπιταγές από τα Attica αξίας 1.000 ευρώ



    ΣΧΟΛΙΑ