• Οικονομία & Επιχειρήσεις

    Γ. Οικονόμου: Αγόρασε τα δύο από τα πέντε πλοία που πούλησε η DryShips

    Γιώργος Οικονόμου

    Γιώργος Οικονόμου, εφοπλιστής


    Στην πώληση πέντε φορτηγών πλοίων τύπου panamax προχωρά η ναυτιλιακή DryShips, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Γιώργου Οικονόμου, έναντι του ποσού των 29,4 εκατ. δολ. Τα δύο πλοία, Amalfi (κατασκευής 2009)  και  Samatan (κατασκευής 2001), μαζί με τις τραπεζικές τους υποχρεώσεις, αγόρασαν εταιρίες που ανήκουν στον ίδιο τον εφοπλιστή και Πρόεδρος της DryShips, ενώ οι αγοραστές των υπολοίπων τριών πλοίων δεν έχουν γίνει γνωστοί.

    Με βάση τη συμφωνία, η ναυτιλιακή εξασφάλισε αύξηση της ανακυκλούμενης ρευστότητας της από τα 5 εκατ. δολ. στα 75 εκατ. δολ. ενώ υπάρχει και η προοπτική να μετατραπούν 7,5 εκατ. δολ. του υπολειπόμενου ποσού σε κοινές μετοχές της εισηγμένης στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εταιρίας, σε διάστημα 365 ημερών.

    Η συναλλαγή έχει λάβει την έγκριση των ανεξάρτητων μελών του ΔΣ της εταιρίας, με βάση τις αποτιμήσεις των πλοίων και την νομική γνωμοδότηση. Σύμφωνα με την VesselsValue η αξία των πέντε πλοίων διαμορφώνεται στα 29,1 εκατ. δολάρια.

    Η ελληνική εταιρία, η οποία έχει στην κατοχή της 16 φορτηγά πλοία και 6 πλοία ανοιχτής θαλάσσης, ανακοίνωσε ότι έχει πουλήσει και τρία ακόμη πλοία, το χωρητικότητας 73,700-dwt Ocean Crystal (κατασκευής 1999), το χωρητικότητας 74,800-dwt Sonoma (κατασκευής 2001) και το χωρητικότητας 76,600-dwt Sorrento (κατασκευής 2004).

    Πληροφορίες της αγοράς αναφέρουν ότι το Ocean Crystal πουλήθηκε σε Κινέζο αγοραστή, ενώ το Sorrento σε Έλληνα εφοπλιστή.

    Τα ακαθάριστα έσοδα από τις πωλήσεις των πλοίων θα χρησιμοποιηθούν για την αποπληρωμή δανεικών υποχρεώσεων. Τα πλοία έχει προγραμματιστεί να παραδοθούν στους νέους ιδιοκτήτες κατά τη διάρκεια του Νοεμβρίου 2016.

    Υπενθυμίζεται ότι σε εταιρία του Γιώργου Οικονόμου, πέρασε τον Σεπτέμβριο 2016 και το χωρητικότητας 74.200 dwt πλοίο Oregon (έτος κατασκευής 2002), που ανήκε στην DryShips.

    Μάλιστα, όπως έγινε γνωστό από την εταιρία, η τιμή πώλησης (αν και δεν αποκαλύφθηκε) για το ιαπωνικής κατασκευής πλοίο ξεπέρασε κατά 10% την αξία του στην αγορά, ενώ ο Γιώργος Οικονόμου ανέλαβε και το τραπεζικό χρέος του συγκεκριμένου πλοίου.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Αυτή είναι η νέα κοινοπραξία-μαμούθ στο χώρο της ναυτιλίας με στόλο 256 containerships

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Α. Πολέμης: Έδωσε 35 εκατ. δολ. για την αγορά δύο πλοίων

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Μεγάλος διαγωνισμός του mononews. Δίνουμε 5 δωροεπιταγές από τα Attica αξίας 1.000 ευρώ

     

     



    ΣΧΟΛΙΑ