• Οικονομία & Επιχειρήσεις

    Άννα Ζολώτα: Την «κυνηγούν» οι απλήρωτοι ναυτικοί

    NewLead Victoria Ζολώτας

    Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου panamax “NewLead Victoria” της NewLead είναι χωρητικότητας 75.966-dwt και κατασκευής του έτους 2002


    Τα οικονομικά προβλήματα της ναυτιλιακής NewLead Holdings, συμφερόντων του εφοπλιστή Μιχάλη Ζολώτα, συνεχίζονται, καθώς το πλήρωμα ενός φορτηγού πλοίου της εταιρείας ετοιμάζεται να διεκδικήσει με κάθε τρόπο τους μισθούς που τους οφείλονται εδώ και ένα μεγάλο χρονικό διάστημα.

    Συγκεκριμένα, εκπρόσωποι του 17μελούς πληρώματος του φορτηγού πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου panamax NewLead Victoria (χωρητικότητας 75.966-dwt και κατασκευής 2002) – το οποίο μεταφέρει 70.000 μετρικών τόνων φορτίο άνθρακα από την Ινδονησία αξίας 7 εκατ. δολαρίων για λογαριασμό της ναυτιλιακής DBC Shipping που το έχει ναυλώσει – τόνισαν ότι θα απευθυνθούν στη δικαιοσύνη προκειμένου να τους καταβληθούν οι μισθοί 330.000 δολαρίων.

    Σημειώνεται ότι το πλοίο παραμένει αγκυροβολημένο στο λιμάνι της Σιγκαπούρης καθώς έχει επισχεθεί από τα τέλη του Νοεμβρίου του τρέχοντος έτους αρχικά από τοπικό προμηθευτή εξαιτίας ληξιπρόθεσμων οφειλών ύψους 189.000 δολαρίων.

    Ωστόσο, τη δεύτερη επίσχεση του πλοίου διέταξε η γερμανική τράπεζα Portigon στις 14 Δεκεμβρίου, καθώς διεκδικεί απλήρωτες δόσεις ύψους 26,2 εκατ. δολαρίων από τα δάνεια του πλοίου.

    Μάλιστα, σε σχετικό email που απέστειλε ο καπετάνιος του NewLead Victoria, ισχυρίστηκε πως το πλήρωμα πρόκειται να απευθυνθεί στη δικαιοσύνη ώστε να τους εξοφληθούν οι αμοιβές τους.

    Ειδικότερα, στο email ο καπετάνιος αναφέρει ότι «Η μη καταβολή των μισθών συνιστά παραβίαση των όρων της Σύμβασης Ναυτικής Εργασίας και θα χειριστούμε το ζήτημα με όποιον τρόπο μπορούμε, έχοντας παράλληλα ενημερώσει όλες τις αρμόδιες αρχές».

    NewLead Victoria Ζολώτας
    Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου panamax “NewLead Victoria” της NewLead είναι χωρητικότητας 75.966-dwt και κατασκευής του έτους 2002

    Αξίζει να αναφερθεί ότι κατατέθηκαν δύο αγωγές με στόχο το NewLead Victoria την Παρασκευή (23/12). Αναλυτικότερα, η Glander International Bunkering διεκδικεί αποζημίωση από τη ναυτιλιακή – της οποίας διευθύνουσα σύμβουλος είναι η Άννα Ζολώτα – 62.000 δολαρίων για απλήρωτους λογαριασμούς καυσίμων ενώ τα κινεζικά ναυπηγεία Zhoushan Xinya Shipyard διεκδικούν χρηματική αποζημίωση για τις εργασίες συντήρησης που πραγματοποιήθηκαν στο πλοίο, των οποίων το κόστος δεν έχει καλυφθεί.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Α. Πολέμης: Business 340 εκατ. δολαρίων

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Μιχάλης Ζολώτας: Ελεύθερος… αφού τα «έδωσε όλα»

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γιώργος Οικονόμου – Γιάννης Κούστας: Η ισχύς εν τη ενώσει



    ΣΧΟΛΙΑ