Mononews TV

Πώς είναι να είσαι στη μεγαλύτερη πτήση του κόσμου;


Σαν στο σπίτι σου επιθυμεί να σε κάνει να νιώσεις η αεροπορική εταιρεία που πραγματοποιεί την μεγαλύτερη σε διάρκεια πτήση του κόσμου. Επενδύοντας στην άνεση και την πολυτέλεια, το μεγαλύτερο αεροπορικό ταξίδι προσφέρει ό,τι μπορεί να χρειαστεί ο επιβάτης, προκειμένου να νιώσει άνετα, για όσο διαρκέσει η πτήση.

Το συγκεκριμένο δρομολόγιο ανήκει στην Singapore Airlines, την αεροπορική εταιρεία που έχει αναδειχθεί επί συναπτά έτη ως η καλύτερη αεροπορική εταιρεία του κόσμου και πραγματοποιεί την απόσταση μεταξύ Νέας Υόρκης και Σιγκαπούρης. Αυτή αποτελεί και την μεγαλύτερη σε διάρκεια πτήση για το επιβατικό κοινό. Η συνολική διάρκεια της πτήσης φτάνει τις 19 ώρες συνεχόμενα, καλύπτοντας 10 χιλιάδες μίλια.

Το αεροσκάφος προσφέρει δύο τύπους ταξιδιού, την πρώτη και τη δεύτερη. Η δεύτερη τάξη προσφέρει κάποιες επιπλέον παροχές σε σχέση με τις απλές πτήσεις, μικρής διαρκείας, ωστόσο τείνει να μοιάζει αρκετά στις παροχές μιας τέτοιας, απλής πτήσης. Συγκεκριμένα, χωρίζεται σε τρία τμήματα θέσεων, με διαδρόμους ανάμεσά τους, ο χώρος μεταξύ των θέσεων δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλος, ωστόσο παρέχονται έξτρα μαξιλάρια σε όλους τους επιβάτες.

Ωστόσο, η πρώτη τάξη παρέχει πραγματικά όλα όσα χρειάζεται κανείς για μια άνετη και ξεκούραστη πτήση. Κάθε επιβάτης έχει ένα ευρύχωρο κάθισμα, με περιθώρια να το περιτριγυρίζουν, με αποτέλεσμα να δίνει την εντύπωση στον χρήστη του ότι είναι κάπως πιο απομονωμένος από τους άλλους. Επιπλέον, ο χώρος της θέσης είναι αρκετά ευρύχωρος, ώστε να επιτρέπει στον επιβάτη να ανοίξει το στρώμα που βρίσκεται στη θέση σαν προέκταση και να το μετατρέψει σε ένα είδος μικρού κρεβατιού.

Η εταιρεία έχει φροντίσει για τους πελάτες της να περιέχει στο μενού της 480 διαφορετικούς συνδυασμούς γευμάτων, ώστε κάθε επιβάτης να έχει τη δυνατότητα να διαλέξει ανάμεσα σε μια μεγάλη γκάμα μενού. Η πτήση είναι εφοδιασμένη με δύο τόνους εξοπλισμού κέτερινγκ, 35 μπουκάλια σαμπάνιας και 60 μπουκάλια κρασιού. Μάλιστα, τα γεύματα σερβίρονται σε κανονικό σερβίτσιο και όχι σε συσκευασία «πακέτου», όπως στις απλές πτήσεις.

Αναφορικά με την ψυχαγωγία, η εταιρεία έχει φροντίσει να εξοπλίσει την οθόνη που έχει στη θέση του κάθε επιβάτης με 1.200 ώρες τηλεοπτικού περιεχομένου, όταν στην πραγματικότητα ο διαθέσιμος χρόνος που έχει δυνητικά κάποιος στη διάθεση του στη διάρκεια της πτήσης είναι να παρακολουθήσει συνολικά 10 ταινίες και αυτό αν δεν κάνει τίποτα άλλο.

Η συγκεκριμένη πτήση, μάλιστα, ελέγχεται από 4 και όχι από 2 πιλότους, όπως συνηθίζεται. Ο λόγος που εφαρμόζεται αυτό είναι ώστε να μπορούν οι πιλότοι να ξεκουράζονται ικανοποιητικά, εναλλάξ, με βάρδιες, προκειμένου να φέρουν την πτήση εις πέρας με ασφάλεια.

Τα δρομολόγια μεταξύ των δύο προορισμών είχαν ξεκινήσει το 2013. Διακόπηκαν ωστόσο, λόγω του υπέρογκου κόστους της πτήσης, που ανάγκαζε την εταιρεία να μετακυλήσει την επιβάρυνση στις τιμές των εισιτηρίων. Το κόστος των εισιτηρίων, ωστόσο, ανέβαινε και αυτό σημαντικά, με αποτέλεσμα το δρομολόγιο να μην έχει αρκετούς πελάτες. Πλέον, όμως, με τη μείωση στις τιμές των καυσίμων και τις εύκολες παροχές, το δρομολόγιο έγινε ξανά εφικτό οικονομικά και έτσι επέστρεψε στο πρόγραμμα δρομολογίων της εταιρείας.

Το κάθισμα, εκτός από τη μετατροπή του σε κρεβάτι, έχει και άλλους μηχανισμούς άνεσης, όπως βάση για τα πόδια που μετακινείται ανάλογα με την προτίμηση του επιβάτη. Στην πτήση προσφέρονται ακόμη και επιπρόσθετες υπηρεσίες άνεσης, όπως δροσιστικά ροφήματα ανά διαστήματα, βρεγμένες πετσέτες για χαλάρωση στην περιοχή του προσώπου και παντόφλες.

Η συνολική εμπειρία της πρώτης τάξης στη συγκεκριμένη πτήση είναι ιδιαίτερα άνετη και κάνουν τις 19 ώρες να φαντάζουν μια πιο «εύκολη» διάρκεια παραμονής στο εσωτερικό του αεροπλάνου.


ΣΧΟΛΙΑ