Στo ράλι 12 Ώρες του Sebring, το 1955, η Ferrari 750 Monza εμφανίστηκε με λευκό χρώμα και μπλε ρίγα. Από τότε αποτελεί ένα συλλεκτικό
Στo ράλι 12 Ώρες του Sebring, το 1955, η Ferrari 750 Monza εμφανίστηκε με λευκό χρώμα και μπλε ρίγα. Από τότε αποτελεί ένα συλλεκτικό κομμάτι της ιστορίας αγώνων αυτοκινήτου. Την οδήγησαν διάσημοι πιλότοι όπως οι, Phil Hill και ο Carroll Shelby. Ο πρώτος το αγόρασε και παρέμεινε ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου για τα τελευταία 60 χρόνια, διατηρώντας το σε αποθήκευση, αφού αποκατέστησε την αρχική βαφή της. Με το πρωτότυπο σύστημα μετάδοσης της και την απίστευτη ιστορία της η Ferrari αυτή είναι σίγουρα ένα πολύ ξεχωριστό συλλεκτικό μοντέλο.
Το όχημα έχει ανήκε στον συλλέκτη Πιέρ Μπαρντινόν από το 1970. Σημειώνεται ότι το αυτοκίνητο αυτό είναι ειδικά κατασκευασμένο μόνο για πίστες και όχι για τον δρόμο. Μέχρι σήμερα, το πιο ακριβό αυτοκίνητο που έχει πωληθεί σε δημοπρασία στην Ευρώπη είναι ένα αγωνιστικό Mercedes-Benz W196 Formula 1 του 1957, το οποίο αγοράστηκε το 2013 αντί 26,5 εκατ. ευρώ.
Σε ό,τι αφορά τις δημοπρασίες αυτοκινήτων, κάτοχος του παγκοσμίου ρεκόρ είναι μία Ferrari GTO η οποία αγοράστηκε αντί 34 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με τα βιβλία των ρεκόρ Γκίνες, ένας ακόμη συλλέκτης κατέβαλε 46 εκατ. δολάρια για μία Ferrari 250 GTO, όχι όμως σε δημοπρασία. Δείτε εδώ τα 10 πιο ακριβά αυτοκίνητα σε ρεπορτάζ της The Telegraph
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:Κακός καφές και Ferrari: Τα στοιχεία που προδίδουν έναν κακό hedge fund manager
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:Δέκα εμπόδια που στέκονται ανάμεσα σε σένα και την πρώτη σου Ferrari!