bloomberg
Sponsored by

Bloomberg

Zara – Η&Μ: Ο νικητής και ο μεγάλος χαμένος της κρίσης

  • Bloomberg
H&M


Αυξάνεται όλο και περισσότερο η διαφορά που χωρίζει την Hennes & Mauritz, γνωστή  σε όλους ως H&M, από τα Zara του ομίλου Inditex, καθώς η κρίση που περνά ο κλάδος του λιανεμπορίου, σε ό,τι αφορά τα «φυσικά» καταστήματα, επηρεάζει περισσότερο τους πιο αδύναμους κρίκους της αγοράς των ενδυμάτων.

Είναι ενδεικτικό δε ότι οι μετοχές της σουηδικής εταιρείας έκαναν βουτιά, καταγράφοντας τις μεγαλύτερες απώλειες των τελευταίων 16 ετών (!), καθώς η H&M ανακοίνωσε σήμερα, Παρασκευή, τη μεγαλύτερη μείωση πωλήσεων τριμήνου των τελευταίων τουλάχιστον δέκα χρόνων, εγείροντας ερωτηματικά σε ό,τι αφορά τα σχέδια επέκτασης της εταιρείας.

Όπως ανακοίνωσε η ίδια η εταιρεία, η H&M σχεδιάζει να κλείσει καταστήματα και να περιορίσει το άνοιγμα νέων, καθώς η κρίση που έχει φέρει τα πάνω-κάτω στα εμπορικά κέντρα των ΗΠΑ εξαπλώνεται και σε άλλες περιοχές του πλανήτη.

Την ίδια ώρα, η ανταγωνιστική Inditex αυξάνει το προβάδισμά της έναντι της H&M, καθώς επεκτείνεται πολύ πιο επιθετικά στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ο ισπανικός κολοσσός ανακοίνωσε αυτήν την εβδομάδα διψήφιο ρυθμό αύξησης εσόδων για τον Νοέμβριο και τις αρχές Δεκεμβρίου. Η H&M, από την πλευρ της, ανακοίνωσε «πιθανότατα τις χειρότερες επιδόσεις σε επίπεδο πωλήσεων τριμήνου που έχουν καταγραφεί ποτέ», έγραψε ο Cedric Lecasble, αναλυτής της Raymond James.

Σε μια προσπάθεια δε να ενισχύσει την «ηλεκτρονική» της παρουσία, η H&M ανακοίνωσε επίσης ότι επεκτείνει τη συμφωνία συνεργασίας της με την ψηφιακή πλατφόρμα Tmall της  Alibaba, προσθέτοντας κι άλλα brands στην κινεζική πλατφόρμα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ζητούνται αγοραστές για 16 καταστήματα Zara

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Στην αντεπίθεση με δικά τους brands οι προμηθευτές των Nike και Zara



ΣΧΟΛΙΑ