• Business

    Wind: Γιατί σταμάτησε τις κλήσεις σε συνδρομητές άλλων δικτύων

    Nasos Zarkalis WIND

    Νάσος Ζαρκαλής, Διευθύνων Σύμβουλος Wind


    Την απόφαση να μην τηλεφωνεί για προώθηση των υπηρεσιών της σε συνδρομητές άλλων δικτύων έχει λάβει η διοίκηση της Wind, υπό τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο κ. Νάσο Ζαρκαλή.

    Η Wind συνεχίζει να χρησιμοποιεί τη μέθοδο των τηλεφωνικών πωλήσεων μόνον για τους συνδρομητές της προκειμένου να ανανεώσει συμβόλαια, να αναβαθμίσει τις παρεχόμενες ταχύτητες και να προτείνει τις νέες της υπηρεσίες (π.χ. τηλεόραση – περιεχόμενο).

    Όπως εξηγούν τα στελέχη της, πρόκειται για στρατηγική απόφαση και εφαρμόζεται τόσο από τα call center εσωτερικά, όσο και από τους εξωτερικούς συνεργάτες. Ελήφθη με γνώμονα την εκτίμηση ότι θα ωφελήσει την εικόνα της εταιρείας, στη λογική ότι τα τηλεφωνήματα για την πώληση υπηρεσιών στους καταναλωτές ενίοτε γίνονται ενοχλητικά.

    Πληροφορίες αναφέρουν ότι γενικότερα η τηλεπικοινωνιακή αγορά έχει περιορίσει τις τηλεφωνικές κλήσεις προώθησης υπηρεσιών, ειδικά έπειτα από την εφαρμογή της νέας νομοθεσίας περί προσωπικών δεδομένων. Η Vodafone, για παράδειγμα, ως όμιλος έχει αποφασίσει να κινηθεί πολύ περισσότερο με τα ψηφιακά κανάλια για την προώθηση των υπηρεσιών της στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού της και αυτό ακολουθείται και από την θυγατρική της στην Ελλάδα.

    Να σημειωθεί επίσης ότι αν ένας καταναλωτής δεν επιθυμεί να δέχεται διαφημιστικά τηλεφωνήματα μπορεί να το δηλώσει στα ειδικά μητρώα που έχουν δημιουργήσει οι πάροχοι (πληροφορίες μέσα από τις ιστοσελίδες τους).

    Σύμφωνα με το άρθρο 11 παρ. 2  Ν. 3471/2006, κάθε πάροχος υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών οφείλει να τηρεί έναν ειδικό κατάλογο (Μητρώο) με στοιχεία των συνδρομητών του, οι οποίοι έχουν ζητήσει να μην δέχονται τηλεφωνικές κλήσεις για απ’ ευθείας εμπορική προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών και για κάθε είδους διαφημιστικούς σκοπούς.

    Το Μητρώο είναι στη διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου (νομικού ή φυσικού προσώπου) που επιθυμεί να επικοινωνήσει με τους συνδρομητές με σκοπό την εμπορική προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών και ο οποίος έχει την υποχρέωση να το αναζητήσει και να το λάβει υπ’ όψιν του σε οποιαδήποτε ενέργεια προώθησης.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Αναβάθμιση – ψήφος εμπιστοσύνης στη Wind από την Fitch

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ηχηρή αποχώρηση από τη Wind: Γιατί παραιτήθηκε ο Αντώνης Τζωρτζακάκης



    ΣΧΟΛΙΑ