• Business

    Βιολέττα Λάππα (Mothercare): Το σχέδιο για δυναμική ανάπτυξη – Ενίσχυση πωλήσεων και αξιοποίηση ακινήτων

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
    Βιολέττα Λάππα

    Βιολέττα Λάππα, CEO & Αντιπρόεδρος Ι. Κλουκίνας – Ι. Λάππας


    Σε έναν νέο κύκλο δυναμικής ανάπτυξης στοχεύει η Κλουκίνας Λάππας, η οποία προετοιμάζεται με σταθερά και μεθοδικά βήματα για την «επόμενη μέρα» της πανδημίας.

    Έχοντας αντιμετωπίσει με επιτυχία τις συνέπειες της υγειονομικής κρίσης, η εταιρεία που διαθέτει τα δικαιώματα λειτουργίας των καταστημάτων βρεφικών ειδών Mothercare και ELC για την Ελλάδα και τα Βαλκάνια (Ρουμανία, Σερβία, Αλβανία) φιλοδοξεί να εκμεταλλευθεί την απήχηση που κέρδισε το προηγούμενο διάστημα για να επεκτείνει ακόμη περισσότερο την παρουσία της στην ελληνική αγορά.

    Τα μηνύματα που καταφθάνουν είναι αρκετά ενθαρρυντικά, με τις πωλήσεις να συνεχίζουν την ανοδική πορεία παρ’ όλες τις αντιξοότητες που εξακολουθούν να υπάρχουν στο οικονομικό περιβάλλον.

    Υπό αυτές τις συνθήκες, όλα δείχνουν πως η εταιρεία –εκτός απροόπτου- θα καταφέρει να πετύχει τον στόχο για αύξηση πωλήσεων άνω των 3,8% στο σύνολο του 2021. Πάνω δηλαδή από τις προβλέψεις για την ανάπτυξη του ελληνικού ΑΕΠ. Η καλή οργάνωση των ηλεκτρονικών πωλήσεων, η επάρκεια εμπορευμάτων και τα γρήγορα αντανακλαστικά που επέδειξε η διοικητή ομάδα υπό την καθοδήγηση της Βιολέττας Λάππα οδήγησαν σε διεύρυνση του μεριδίου αγοράς παρά τα lockdown που «γονάτισαν» το λιανεμπόριο.

    Το στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης βασίζεται σε δυο άξονες: ο πρώτος αφορά την αναδιάρθρωση και επέκταση του δικτύου των φυσικών καταστημάτων «Mothercare» και τη διασύνδεσή τους με το e-shop και ο δεύτερος την αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας της, η οποία αποτιμάται σε περίπου 45 εκατ. ευρώ. Στο πλαίσιο αυτό, μετά το κλείσιμο του ιδιόκτητου καταστήματος στην Ερμού, και την εκμίσθωσή του σε γνωστή αλυσίδα αθλητικών ειδών (Adidas), εξετάζεται μεταξύ άλλων το άνοιγμα νέου σημείου στο εμπορικό κέντρο Smart Park στα Σπάτα.

    Τα ακίνητα

    Ιδιαίτερη έμφαση δίδεται και στη βέλτιστη δυνατή χρήση των ακινήτων που διαθέτει η εισηγμένη, προκειμένου να δημιουργηθεί μια νέα πηγή άντλησης εσόδων. Πρόκειται για ένα ειδικό κεφάλαιο, το οποίο η διοίκηση είναι αποφασισμένη να προχωρήσει και να ολοκληρώσει.

    Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία σκοπεύει να προχωρήσει στην εκπόνηση μελέτης βιωσιμότητας τόσο για το ακίνητο στον Ταύρο που σήμερα στεγάζονται τα γραφεία αλλά και αποθήκες όσο και για το οικόπεδο στα Οινόφυτα, όπου λειτουργούσε παλαιότερα εργοστάσιο ξυλείας του ομίλου. Την καλύτερη δυνατή λύση αναζητά και για το ακίνητο στην οδό Παστέρ στην Αθήνα, τα οποία φιλοξενούσαν στο παρελθόν τα γραφεία του ομίλου.

    Τέλος, σκέψεις γίνονται και για το δεύτερο κτήριο στην Ερμού, ιδιοκτησίας της εταιρείας, το οποίο σήμερα εκμισθώνεται έναντι χαμηλού για τα δεδομένα της περιοχής μισθώματος. Η σύμβαση με την εκμισθώτρια αλυσίδα που δραστηριοποιείται στον χώρο της ένδυσης (Zara) λήγει το 2024. Να σημειωθεί πως οι πωλήσεις της Κλουκίνας Λάππας αυξήθηκαν κατά 31% το πρώτο τετράμηνο του 2021 σε σύγκριση με το αντίστοιχο τετράμηνο του 2020 και κατά 2,32% σε σύγκριση με το πρώτο τετράμηνο του 2019.

    Διαβάστε επίσης: 

    Βιολέττα Λάππα στο mononews: Η στρατηγική και οι στόχοι για την «Mothercare» – Πού βλέπει ευκαιρίες

    Κλουκίνας – Λάππας: Αύξηση πωλήσεων 31% στο τετράμηνο



    ΣΧΟΛΙΑ