• Business

    Βιολέττα Λάππα στο mononews: Η στρατηγική και οι στόχοι για την «Mothercare» – Πού βλέπει ευκαιρίες

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
    Βιολέττα Λάππα

    Βιολέττα Λάππα, CEO & Αντιπρόεδρος Ι. Κλουκίνας – Ι. Λάππας


    Ικανοποίηση επικρατεί στην Ι. Κλουκίνας – Ι. Λάππας για την πορεία των «Mothercare» στην ελληνική αγορά.

    Η εταιρεία κατάφερε να συγκρατήσει μεγάλο μέρος των πωλήσεων στη διάρκεια των lockdown και, παράλληλα, να διατηρήσει την επαφή με το καταναλωτικό κοινό κυρίως χάρη στο ηλεκτρονικό κατάστημα, το οποίο αποτελεί την «κινητήριο δύναμη» καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας.

    Η διευθύνουσα σύμβουλος της Κλουκίνας-Λάππας, Βιολέττα Λάππα, μιλώντας στο mononews.gr αναφέρει ότι οι παραπάνω επιδόσεις υποστηρίχθηκαν από σημαντικές επενδύσεις για την αναβάθμιση των υποδομών του e-shop ενώ τονίζει πως οι ηλεκτρονικές πωλήσεις ακόμη και σήμερα, μετά την επανεκκίνηση του λιανεμπορίου στις αρχές Απριλίου διατηρούν τη δυναμική τους.

    Η κα. Λάππα θεωρεί πως η κατάσταση θα βελτιωθεί περαιτέρω μετά και την επαναλειτουργία των φυσικών καταστημάτων, τα οποία όπως λέει θα συνεχίσουν παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο στο λιανεμπόριο, παρά την αλματώδη άνοδο των ηλεκτρονικών πωλήσεων. Τις οποίες εκτιμά πως θα φθάσουν στα επίπεδα του 10% με 12% τα επόμενα χρόνια. «Το φυσικό κατάστημα δεν θα πεθάνει ποτέ…», σημειώνει χαρακτηριστικά, προσθέτοντας πως η αγοραστική εμπειρία αλλά και οι υπηρεσίες που μπορεί να προσφέρουν οι εταιρείες μέσα σε ένα φυσικό χώρο θα υπερέχει πάντοτε από μια ηλεκτρονική πλατφόρμα.

    Σχολιάζοντας τη στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας, η επιχειρηματίας επισημαίνει πως προτεραιότητα θα δοθεί στον εξορθολογισμό του δικτύου, ώστε να λειτουργεί περισσότερο αποδοτικότητα στη νέα πραγματικότητα που διαμορφώνει η πανδημία.

    Σε πρώτο πλάνο τα μεγάλα καταστήματα

    Έμφαση δίδεται στα μεγάλα καταστήματα, όπου μπορεί να φιλοξενηθεί η πλήρης προϊοντική γκάμα της εταιρείας αλλά και στη δημιουργία νέων μέσα σε δημοφιλή εμπορικά κέντρα. Στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα με την κα. Λάππα διερευνώνται οι δυνατότητες απόκτησης παρουσίας στο River West στην Λεωφόρο Κηφισού και στο Smart Park στα Σπάτα, τα οποία συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού της Αττικής.

    Η κα. Λάππα αποκλείει στην παρούσα φάση την ένταξη σε κάποιο marketplace καθώς θεωρεί πως δεν έχει κάτι να κερδίσει, επισημαίνοντας πως θα ακολουθήσει αυτόνομη πορεία στο διαδικτυακό εμπόριο. Την ίδια στιγμή, εξετάζονται τρόποι αξιοποίησης της ακίνητης περιουσίας του ομίλου. Μετά την εκμίσθωση του καταστήματος στην οδό Ερμού 44 σε γνωστή εταιρεία αθλητικών ειδών, η διοίκηση της Κλουκίνας Λάππας σκοπεύει να εκμεταλλευθεί και το ακίνητο στον Ταύρο, όπου σήμερα βρίσκονται τα κεντρικά γραφεία αλλά και οι αποθήκες της εταιρείας και ήδη έχει έρθει σε επαφή με διάφορες εταιρείες συμβούλων, για να βρεθεί η βέλτιστη λύση αξιοποίησης προς όφελος της εταιρείας και των μετόχων της.

    Διαβάστε επίσης:

    Κλουκίνας – Λάππας: Εκμισθώνει κατάστημα σε μεγάλη εταιρεία αθλητικών ειδών

    Κλουκίνας-Λάππας: Ικανοποιητικά αποτελέσματα παρά την πανδημία

    Κλουκίνας-Λάππας: Σύναψη ομολογιακού δανείου έως €11,06 εκατ.



    ΣΧΟΛΙΑ