• Ναυτιλία

    Β. Βαλεντής: Περιμένει δυνατό φθινόπωρο στα τάνκερ η Pyxis

    Βαλέντιος Βαλεντής ναυτιλία

    Βαλέντιος Βαλεντής, εφοπλιστής Pyxis Tankers


    Ζημίες της τάξεως των 1,3 εκατ. δολαρίων, αυξημένες κατά 500.000 δολάρια σε ετήσια βάση, παρουσίασε στο β’ τρίμηνο 2018 η ναυτιλιακή Pyxis Tankers του Βαλέντιου Βαλεντή, σε μία δύσκολη αγορά, η οποία όμως αναμένεται να βελτιωθεί τη φθινοπωρινή περίοδο.

    Η πιο αδύναμη ζήτηση για τάνκερ MR προκλήθηκε από προσωρινά προβλήματα στον Ατλαντικό, κυρίως τη χαμηλότερη δραστηριότητα στον Κόλπο του Μεξικού, τη συνεχιζόμενη μείωση των αποθεμάτων διυλισμένων πετρελαϊκών προϊόντων και την εισβολή μεγαλύτερων πλοίων, κυρίως νεότευκτων τάνκερ αργού, που στα παρθενικά τους ταξίδια μετέφεραν καθαρά παράγωγα”, δήλωσε ο Βαλέντιος Βαλεντής, σημειώνοντας πως τρία από τα τέσσερα τάνκερ MR της εταιρείας κινούνται σήμερα στην αγορά spot, για την οποία εξέφρασε την ελπίδα ότι έως το φθινόπωρο θα έχει βελτιωθεί.

    Όσο για τα μικρά μας τάνκερ, είδαμε μία ευπρόσδεκτη βελτίωση στην εμπορική δραστηριότητα συγκριτικά με το πρώτο τρίμηνο του 2018. Συνεχίσαμε να εστιάζουμε στα κόστη μας στη διάρκεια αυτής της δύσκολης περιόδου”, επεσήμανε ο εφοπλιστής.

    Ο οικονομικός διευθυντής της Pyxis, Henry Williams, δήλωσε ότι η εταιρεία έχει μία μικτή πολιτική ναυλώσεων για τα τάνκερ MR2 της. Ωστόσο, με την αναμενόμενη ανάκαμψη της αγοράς το φθινόπωρο που εκτιμάται ότι θα είναι η αρχή μίας ισχυρής διετίας τουλάχιστον, η εταιρεία δε θα βιαστεί σε αυτήν τη φάση να εξασφαλίσει περαιτέρω κάλυψη για τα πλοία της.

    Οι τιμές ναύλωσης τάνκερ MR για ένα χρόνο κινούνται περίπου στα 13.000 δολάρια ημερησίως, συν 1.000 περίπου δολάρια επιπλέον για τα οικολογικά πλοία. Ωστόσο, οι αναλυτές αναμένουν μία αύξηση της τάξεως των 2.000 δολαρίων ημερησίως στις τιμές αυτές το 2019, όπως ανέφερε ο Williams.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με τον Williams, η εταιρεία δε σχεδιάζει να προσαρμόσει τα τάνκερ της με scrubbers εν όψει των νέων κανονισμών για τις εκπομπές ρύπων από το 2020, οι οποίες προβλέπει ότι θα φέρουν μία σύντομη περίοδο χάους στην αγορά, καθώς θεωρεί πως η δαπάνη για την εγκατάσταση του εξοπλισμού αυτού δε θα ήταν δικαιολογημένη, εφόσον τα spreads των καυσίμων θα σταθεροποιηθούν και η χρήση των πλοίων σε χαμηλότερες από τη μέγιστη ταχύτητα θα βοηθήσει στη δημιουργία περαιτέρω ζήτησης για τάνκερ MR.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Α. Πίττας: Επιστροφή στην κερδοφορία για την Euroseas

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Π. Λιβανός: Η Morgan Stanley αναβαθμίζει τη μετοχή της GasLog

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Seanergy Maritime: Αύξηση 20% στον κύκλο εργασιών στο εξάμηνο, ιδιαίτερη αισιοδοξία για τη συνέχεια



    ΣΧΟΛΙΑ