• Business

    ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Νέο κανάλι επικοινωνίας με το επιβατικό κοινό μέσω Telegram

    • NewsRoom
    ΤΡΑΙΝΟΣΕ

    ΤΡΑΙΝΟΣΕ


    Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ ενεργοποίησε ειδικό κανάλι επικοινωνίας στην εφαρμογή Telegram

    Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι, για την καλύτερη εξυπηρέτηση και άμεση πληροφόρησή του, ενεργοποιήθηκε ειδικό κανάλι επικοινωνίας στην εφαρμογή Telegram.

    Μέσω του Telegram, σε πραγματικό χρόνο, οι επιβάτες ενημερώνονται για τις συνθήκες κυκλοφορίας που πιθανόν να επηρεάσουν τις μετακινήσεις τους, όπως καθυστερήσεις, καταργήσεις και άλλες πληροφορίες δρομολογίων.

    Για την ενεργοποίηση των ειδοποιήσεων μέσω της εφαρμογής telegram, oι επιβάτες εγγράφονται στο κανάλι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στο Telegram: Trainose – Train Information.

    Διαβάστε επίσης:

    Σκλαβενίτης: Διευρύνει το δίκτυό της στα Ιωάννινα – Κοντά σε συμφωνία με την SEP Παπαδόπουλος

    ΗΠΕΙΡΟΣ: Εργοστάσιο στον Δομοκό – Μία μονάδα με καθετοποιημένη χρήση αποβλήτων



    ΣΧΟΛΙΑ