ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στην προσπάθειά του να συνεχίσει να πλησιάζει τον ψηφιακό κόσμο, το brand Tommy Hilfiger ξεκίνησε μια νέα πρωτοβουλία με επίκεντρο τα παιχνίδια για να ενδυναμώσει τους δημιουργούς στον κόσμο του gaming.
Η Team Tommy, ομάδα οκτώ επιλεγμένων διεθνών παικτών, θα εκπροσωπήσει την κοινότητα του gaming σε πλατφόρμες streaming και ψυχαγωγίας. Με ήδη σημαντικούς ακόλουθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι παίκτες θα συμμετέχουν σε εβδομαδιαία live streaming, εκδηλώσεις και συναντήσεις.
«Δεν έχουμε ξανακάνει κάτι τέτοιο» αναφέρει ο Αμερικανός σχεδιαστής μόδας και ιδρυτής του brand, Τόμι Χίλφιγκερ σε ανακοίνωσή του.
«Όχι μόνο είναι ένα συναρπαστικό βήμα για εμάς, καθώς μπαίνουμε στο metaverse, αλλά συνδεόμαστε και χτίζουμε σχέσεις με μια εντελώς νέα ομάδα θαυμαστών και καταναλωτών. Είμαι ενθουσιασμένος που μαθαίνω από αυτά τα δημιουργικά άτομα και εξερευνώ περισσότερο τον περίπλοκο κόσμο του gaming» εξηγεί.
Το brand ελπίζει ότι η πρωτοβουλία θα φέρει μια νέα προσέγγιση όσον αφορά τη συμμετοχή της κοινότητας και θα ενισχύσει τις φωνές των ανερχόμενων παικτών τόσο στον φυσικό όσο και στον ψηφιακό κόσμο. Κατά τη διάρκεια της πρωτοβουλίας, ο Tommy Hilfiger θα υποστηρίξει τους παίκτες στη δημιουργία νέου περιεχομένου.
Πρόσφατα το brand συνεργάστηκε με την πλατφόρμα Roblox, όπου παρουσίασε κολεξιόν ενδυμάτων που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με online δημιουργούς.
Διαβάστε επίσης
H Tommy Hilfiger στην εποχή του ψηφιακού σχεδιασμού
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Paramount: Άγνωστη εταιρεία του Άμπου Ντάμπι στην προσφορά «σφήνα» για την εξαγορά της Warner Bros.
- Ποια χώρα ξοδεύει περισσότερα στο OnlyFans; Πού βρίσκεται στην λίστα Ελλάδα και Κύπρος
- Εριέττα Κούρκουλου Λάτση: Αποκαλύπτει ποια είναι η σχέση της με τα αδέλφια της, Άλκη, Πάρη και Μελίτα (video)
- 5 χρόνια Intellectica: Η συμβολή και ο ρόλος της στο ελληνικό επιχειρείν