ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Dolce & Gabbana: Γιατί μηνύθηκε από φανατικό της «Metaverse Fashion» – Πώς ο πελάτης έχασε $6.000 στον ψηφιακό κόσμο
Στην προσπάθειά του να συνεχίσει να πλησιάζει τον ψηφιακό κόσμο, το brand Tommy Hilfiger ξεκίνησε μια νέα πρωτοβουλία με επίκεντρο τα παιχνίδια για να ενδυναμώσει τους δημιουργούς στον κόσμο του gaming.
Η Team Tommy, ομάδα οκτώ επιλεγμένων διεθνών παικτών, θα εκπροσωπήσει την κοινότητα του gaming σε πλατφόρμες streaming και ψυχαγωγίας. Με ήδη σημαντικούς ακόλουθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι παίκτες θα συμμετέχουν σε εβδομαδιαία live streaming, εκδηλώσεις και συναντήσεις.
«Δεν έχουμε ξανακάνει κάτι τέτοιο» αναφέρει ο Αμερικανός σχεδιαστής μόδας και ιδρυτής του brand, Τόμι Χίλφιγκερ σε ανακοίνωσή του.
«Όχι μόνο είναι ένα συναρπαστικό βήμα για εμάς, καθώς μπαίνουμε στο metaverse, αλλά συνδεόμαστε και χτίζουμε σχέσεις με μια εντελώς νέα ομάδα θαυμαστών και καταναλωτών. Είμαι ενθουσιασμένος που μαθαίνω από αυτά τα δημιουργικά άτομα και εξερευνώ περισσότερο τον περίπλοκο κόσμο του gaming» εξηγεί.
Το brand ελπίζει ότι η πρωτοβουλία θα φέρει μια νέα προσέγγιση όσον αφορά τη συμμετοχή της κοινότητας και θα ενισχύσει τις φωνές των ανερχόμενων παικτών τόσο στον φυσικό όσο και στον ψηφιακό κόσμο. Κατά τη διάρκεια της πρωτοβουλίας, ο Tommy Hilfiger θα υποστηρίξει τους παίκτες στη δημιουργία νέου περιεχομένου.
Πρόσφατα το brand συνεργάστηκε με την πλατφόρμα Roblox, όπου παρουσίασε κολεξιόν ενδυμάτων που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με online δημιουργούς.
Διαβάστε επίσης
H Tommy Hilfiger στην εποχή του ψηφιακού σχεδιασμού
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σε κόντρα ΣΑΤΑ και Πανελλήνια Ομοσπονδία Οδηγών Ταξί – Για «πολιτικάντικα παιχνίδια» κάνει λόγο η ΠΟΕΙΑΤΑ
- Η γυναίκα πίσω από την εξουσία: Πώς η Κάρι Τζόνσον ενορχήστρωσε την άνοδο του Μπόρις
- ΟΠΕΚΕΠΕ: Η συλλογική ευθύνη και η μάχη με το βαθύ κράτος για την καθημερινότητα
- ΔΕΔΔΗΕ: Πώς προχωρά το χρονοδιάγραμμα εγκατάστασης μετρητών- Ορόσημο η υπογραφή της σύμβασης
