• Business Of Fashion

    H Tommy Hilfiger στην εποχή του ψηφιακού σχεδιασμού

    • Newsroom
    Tommy Hilfiger: Μπαίνει στον κόσμο του gaming - Συνεχίζει την εξάπλωση στο metaverse


    Η Tommy Hilfiger, του ομίλου PVH Corp, ανακοίνωσε ότι θα ενσωματώσει την τεχνολογία 3D σε όλες τις ομάδες σχεδιασμού που διαθέτει παγκοσμίως και στα κεντρικά της γραφεία στο ‘Άμστερνταμ, πραγματοποιώντας το τελευταίο βήμα για την επίτευξη του στόχου της: την ψηφιοποίηση όλου του φάσματος των εργασιών της.

    Το γνωστό εμπορικό σήμα της μόδας θα ετοιμάσει μία κολεξιόν capsule, της οποία ο σχεδιασμός, η κατασκευή και η πώληση θα γίνει εξ ολοκλήρου ψηφιακά, το Φθινόπωρο 2020. Επιπλέον, οι συλλογές ένδυσης της Tommy Hilfiger για την Άνοιξη 2022 θα σχεδιαστούν με τη χρήση της νέας 3D πλατφόρμας.

     

     

    Οι νέες κινήσεις αναμένεται να προσφέρουν πολλά πλεονεκτήματα στη λειτουργία της εταιρείας, από τη δημιουργία διαδικασιών πιο βιώσιμης ανάπτυξης μέχρι την εξοικονόμηση χρόνου και κόστους.

    “Οι δυνατότητες του 3D σχεδιασμού είναι απεριόριστες, επιτρέποντάς μας να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες των καταναλωτών ταχύτερα και με πιο βιώσιμο  για την εταιρεία τρόπο”, δήλωσε ο Daniel Grieder, διευθύνων σύμβουλος της Tommy Hilfiger Global και της PVH Europe.

    “Η τεχνολογία έχει εξελιχθεί σε ένα βασικό εργαλείο για το σχεδιασμό της συλλογής μας και μας δίνει τη δυνατότητα να αυξήσουμε την ταχύτητα μας στην αγορά και να αντικαταστήσουμε πλήρως την παραδοσιακή φωτογραφία του προϊόντος. Για την κολεξιόν μας  Φθινόπωρο 2020, τα ανδρικά πουκάμισα θα είναι 100% σχεδιασμένα με την τεχνολογία 3D και δεν θα απαιτείται η παραγωγή δειγμάτων. Η διαφορά θα είναι ανεπαίσθητη σε σχέση με τα μοντέλα που σχεδιάστηκαν και παρουσιάστηκαν μέχρι τώρα. Αυτό είναι το μέλλον.”

    Η Tommy Hilfiger ξεκίνησε αυτό που αποκαλούσε το “ταξίδι του 3D  σχεδιασμού” το 2017 και από τότε έχει παρουσιάσει τεχνολογικές καινοτομίες όπως το ψηφιακό ύφασμα, το μοτίβο και το χρώμα, καθώς και τα εργαλεία της ψηφιακής 3D παρουσίασης και τεχνολογίας.

    Επί του παρόντος, η εταιρεία χρησιμοποιεί την τεχνολογία 3D σχεδίασης σε 20 ομάδες προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων των polo, loungewear και τζιν, μεταξύ άλλων.

     

     

     



    ΣΧΟΛΙΑ