• Business

    TikTok: Επενδυτικό σχέδιο δισεκατομμυρίων δολαρίων

    • NewsRoom
    Shou Zi Chew, Tiktok

    Shou Zi Chew, Tiktok (Πηγή: Reuters/Evelyn Hockstein)


    Σε επενδύσεις δισεκατομμυρίων δολαρίων στη νοτιοανατολική Ασία σχεδιάζει να προχωρήσει η εφαρμογή μικρού μήκους βίντεο TikTok, που ανήκει στην κινεζική ByteDance, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

    Η Νοτιοανατολική Ασία, μια περιοχή με πληθυσμό 630 εκατομμύρια – οι μισοί από αυτούς κάτω των 30 ετών – είναι μια από τις μεγαλύτερες αγορές του TikTok όσον αφορά τους αριθμούς χρηστών, εξασφαλίζοντας περισσότερους από 325 εκατομμύρια επισκέπτες στην εφαρμογή κάθε μήνα.

    Ωστόσο, η πλατφόρμα δεν έχει ακόμη μετατρέψει τη μεγάλη βάση χρηστών σε σημαντική πηγή εσόδων ηλεκτρονικού εμπορίου στην περιοχή, καθώς αντιμετωπίζει έντονο ανταγωνισμό από τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές της Sea’s Shopee, της Alibaba’s Lazada και της GoTo’s Tokopedia.

    «Θα επενδύσουμε δισεκατομμύρια δολάρια στην Ινδονησία και τη Νοτιοανατολική Ασία τα επόμενα χρόνια», δήλωσε ο CEO της TikTok, Shou Zi Chew, σε φόρουμ που διοργάνωσε στην Τζακάρτα, προκειμένου να επισημάνει τον κοινωνικό και οικονομικό αντίκτυπο της εφαρμογής στην περιοχή.

    Η TikTok δεν παρείχε λεπτομερή ανάλυση του σχεδίου δαπανών, εντούτοις ανέφερε ότι θα επενδύσει στην εκπαίδευση, τη διαφήμιση και την υποστήριξη μικρoπωλητών που επιθυμούν να συμμετάσχουν στην πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου TikTok Shop.

    Ο Chew δήλωσε ότι το περιεχόμενο στην πλατφόρμα διαφοροποιήθηκε, καθώς προστέθηκαν περισσότεροι χρήστες και επεκτάθηκε πέρα από τη διαφήμιση και στο ηλεκτρονικό εμπόριο, επιτρέποντας στους καταναλωτές να αγοράζουν αγαθά μέσω συνδέσμων στην εφαρμογή κατά τη διάρκεια της ζωντανής ροής.

    Σημείωσε δε ότι η TikTok έχει 8.000 υπαλλήλους στη Νοτιοανατολική Ασία και 2 εκατομμύρια μικροπωλητές που πωλούν τα προϊόντα τους στην πλατφόρμα της στην Ινδονησία, τη μεγαλύτερη οικονομία της περιοχής.

    Οι συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου σε όλη την περιοχή έφτασαν σχεδόν τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι, με την Ινδονησία να αντιστοιχεί σε 52 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας συμβούλων Momentum Works.

    Διευκόλυνε συναλλαγές 4,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε όλη τη Νοτιοανατολική Ασία πέρυσι, από 600 εκατομμύρια δολάρια το 2021, ωστόσο, εξακολουθεί να βρίσκεται πολύ πίσω από τις τοπικές πωλήσεις εμπορευμάτων των 48 δισεκατομμυρίων δολαρίων της Shopee το 2022, σημείωσε η Momentum Works.

    Το επενδυτικό σχέδιο της TikTok έρχεται καθώς η κινεζική εταιρεία δέχεται ελέγχους από ορισμένες κυβερνήσεις και ρυθμιστικές αρχές, λόγω ανησυχιών ότι το Πεκίνο θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή για τη συλλογή δεδομένων χρηστών ή την προώθηση των συμφερόντων της.

    Χώρες όπως η Βρετανία και η Νέα Ζηλανδία έχουν απαγορεύσει την εφαρμογή σε κυβερνητικά τηλέφωνα, κινήσεις που η TikTok είπε ότι πιστεύει ότι βασίζονται σε «θεμελιώδεις παρανοήσεις» και καθοδηγούνται από ευρύτερη γεωπολιτική.

    Παράλληλα, η TikTok έχει επανειλημμένα αρνηθεί ότι έχει μοιραστεί δεδομένα με την κινεζική κυβέρνηση και έχει δηλώσει ρητά ότι ουδέποτε θα το έκανε ακόμη και κατόπιν ζήτησης.

    Πηγή: Reuters

    Διαβάστε επίσης:

    Δύο νέες βραβεύσεις για τη Sky Express

    MSC Cruises: Στόχος να ηλεκτροδοτούνται τα κρουαζιερόπλοιά της από την ξηρά

    ΟΠΑΠ: Στα 15,75 ευρώ η τιμή διάθεσης των μετοχών από το scrip divident

    ──────────────────

    Εκλογές 2023



    ΣΧΟΛΙΑ