• Business

    Τι μπορούν να κερδίσουν Microsoft και LinkedIn από το super deal των 26.2 δισ δολ.

    • NewsRoom


    Η συμφωνία των $26.2 δισ μπορεί να “έσκασε” σαν βόμβα για το ευρύ κοινό, παρ΄όλα αυτά δεν αποτέλεσε μια νέα επιχειρηματική ιδέα. Ο λόγος φυσικά, για την συμφωνία μεταξύ της γνωστής εταιρείας λογισμικού, Microsoft και του κορυφαίου ιστοχώρου επαγγελματικής δικτύωσης, του περίφημου LinkedIn. Αν και η συνεργασία των κορυφαίων εταιρειών εξέπληξε την μεγαλύτερη μερίδα του κοινού, η ιδέα της “εκκολαπτόταν” για αρκετά χρόνια.

    Linkedin Microsoft

    Οι σκέψεις γύρω από την επερχόμενη συνεργασία είχαν ήδη ξεκινήσει από το 2012, όταν ο διευθύνων σύμβουλος του LinkedIn, Jeff Weiner, απαντώντας σε τοποθέτηση δημοσιογράφου για την ομοιότητα μεταξύ Outlook, υπηρεσίας αλληλογραφίας της Microsoft, και LinkedIn, απάντησε γελώντας πως μια τέτοια σκέψη θα χρειαζόταν περισσότερο χρόνο επεξεργασίας.

    Jeff Weiner, διευθύνων σύμβουλος του LinkedIn
    Jeff Weiner, διευθύνων σύμβουλος του LinkedIn

    Λίγα χρόνια αργότερα, αυτή η αρχική σκέψη φαίνεται πως πήρε τον δρόμο της υλοποίησης. Τα γεγονότα που οδήγησαν σε αυτή την ένωση συγκεντρώνονται τελικά σε δύο βασικά. Αρχικά, η ίδια η Microsoft είχε προσπαθήσει αρκετά νωρίτερα να εισχωρήσει στον χώρο των κοινωνικών δικτύων, ζητώντας το 2012 να πληρώσει $1.2 δισ για συνεργασία της με την Yammer, μιας ανερχόμενης εταιρείας παροχής επιχειρηματικών μηνυμάτων. Η αποτυχία αυτής την “ένωσης” οδήγησε την Microsoft στην αναζήτηση άλλων εταιρειών για συνεργασία.

    Σημαντικό γεγονός που συνέβαλε στην συνεργασία μεταξύ Microsoft και LinkedIn αποτελεί η φήμη της δεύτερης ως μιας ανασφαλούς εταιρείας. Οι περισσότεροι χρήστες έχουν περιγράψει χαρακτηριστικά την εταιρεία ως μια από τις λιγότερο αποκριτικές, και περισσότερο χαοτικές εφαρμογές που υπάρχουν στο διαδίκτυο. Σχετικά με αυτή την αρνητική εντύπωση που έχει σχηματίσει ο κόσμος για την εταιρεία, ο ίδιος ο ιδρυτής της, Reid Hoffman, δηλώνει ενήμερος για την κατάσταση και αποφασισμένος για την εύρεση κάποιας λύσης.

    Reid Hoffman, ιδρυτής του LinkedIn, κορυφαίου ιστοχώρου επαγγελματικής κοινωνικής δικτύωσης
    Reid Hoffman, ιδρυτής του LinkedIn, ενός ιστοχώρου επαγγελματικής κοινωνικής δικτύωσης

    Αν και η φήμη της εταιρείας παραμένει αμφιλεγόμενη, παρόλα αυτά η υπηρεσία συνεχίζει να εξυπηρετεί πάνω από 433 εκατ. χρήστες παγκοσμίως. Το ζήτημα είναι αν τελικά αυτή η “ένωση” μεταξύ των δύο εταιρειών θα μπορέσει να αλληλοκαλύψει τα προβλήματα και των δύο εταιρειών, επιτυγχάνοντας τελικά την βέλτιστη λειτουργία τους.

    Διαβάστε επίσης: 

    http://www.mononews.gr/kai-deftero-capesize-gia-tin-alpha-tis-annas-angelikousi/53491

    Δείτε επίσης: 

    http://www.mononews.gr/article-tin-pagomeni-porta-tis-ekt-chtipai-louka-katseli-pious-tha-di-ke-ti-tha-sizitisi/53432

     



    ΣΧΟΛΙΑ