• Business

    Τι απαντά και τι δεν απαντά η Vivartia για την εξαγορά της Forky

    • NewsRoom


    Σε διευκρινίσεις σχετικά με την εξαγορά της Forky προχώρησε η Vivartia, επισημαίνοντας ότι τη δραστηριότητα του brand θα αναλάβει θυγατρική του ομίλου και ότι θα υπάρξει πλήρης ενημέρωση του καταναλωτικού κοινού σε μεταγενέστερο χρόνο.

    «Θυγατρική της Vivartia, έχει συμφωνηθεί να αναλάβει τη δραστηριότητα του γνωστού brand διανομής έτοιμου φαγητού Forky», διευκρινίζει, συγκεκριμένα, με ανακοίνωσή της η Vivartia.

    Και συνεχίζει:

    «Μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας, το menu με την υπογραφή αναγνωρισμένων σεφ και την εγγύηση ποιότητας Forky θα φθάνει σε περισσότερους καταναλωτές χάρη στο δίκτυο διανομής που θα επεκταθεί ώστε να καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος της χώρας.

    Μόλις ολοκληρωθούν οι σχετικές διαδικασίες θα υπάρξει πλήρης ενημέρωση του καταναλωτικού κοινού από τα σχετικά sites».

    Αξίζει να σημειωθεί ότι από την πρώτη στιγμή που έγινε γνωστή η είδηση της συγκεκριμένης εξαγοράς, η βασική απορία που απασχολεί τους περισσότερους αφορά στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, το οποίο –όπως και σε πολλές αντίστοιχες συμφωνίες που έγιναν το τελευταίο διάστημα και εμπλέκονται start ups όπως η Taxibeat του Ν. Δρανδράκη και Quizdom του 31χρονου Τριαντάφυλλου Ξυλούρη- κρατείται ως επτασφράγιστο μυστικό.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Περίεργη απόφαση: Γιατί η Vivartia αποφάσισε να εξαγοράσει το forky;

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Συμφωνία-έκπληξη: Στα χέρια της Vivartia η Forky

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Απίστευτα λεφτά: Πως η Forky «έκαψε» 3 εκατ. ευρώ



    ΣΧΟΛΙΑ