Business

Θ. Φέσσας στο mononews: Καμία αύξηση στις υπηρεσίες της ACS για τον μήνα Απρίλιο

  • NewsRoom
Θεόδωρος Φέσσας SEB

Θ. Φέσσας


Ο Θεόδωρος Φέσσας σχολιάζοντας στο mononews.gr την έρευνα που έγινε σήμερα σχετικά με τις ανατιμήσεις στον τιμοκατάλογο της ACS τονίζει ότι καμία αύξηση δεν πρόκειται να γίνει τον μήνα Απρίλιο.

Συμπληρώνει ότι δεν ήταν σε γνώση του η συγκεκριμένη τιμολογιακή πολιτική, δεν ήταν ενήμερος για την εν λόγω αναπροσαρμογή των τιμών και υπογραμμίζει πως η τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας θα διατηρηθεί αμετάβλητη για τον μήνα Απρίλιο.

Όσον αφορά στα προβλήματα που παρατηρούνται στους χρόνους παράδοσης, ο πρόεδρος της ACS υπογραμμίζει αυτό οφείλεται στον αυξημένο όγκο παραγγελιών που καλείται να διαχειριστεί η εταιρεία το τρέχον διάστημα εξαιτίας των επιπτώσεων του κορονοϊού, ενώ προσθέτει πως  είναι δύσκολο στην παρούσα φάση να μετριαστεί το πρόβλημα λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών που επικρατούν στην αγορά.

Υπενθυμίζεται ότι σήμερα πραγματοποιήθηκε αιφνιδιαστικός έλεγχος στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας ταχυμεταφορών ACS από κλιμάκιο της γενικής γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή και της οικονομικής αστυνομίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο έλεγχος πραγματοποιήθηκε μετά από καταγγελίες πελατών της εταιρείας για μονομερή αλλαγή των συμφωνημένων όρων συνεργασίας και για αδικαιολόγητη και καταχρηστική συμπεριφορά από μέρους της εταιρείας.

Η επίσημη δήλωση του επικεφαλής της Quest

Λίγη ώρα αργότερα, μετά την επικοινωνία του mononews.gr με τον κ. Θ. Φέσσα, ο επικεφαλής του ομίλου Quest προχώρησε και σε επίσημη δήλωση για το ζήτημα. Σε αυτήν αναφέρει

«Με λύπη μου διαπιστώνω ότι η θυγατρική μας εταιρεία ACS Courier έχει γίνει στόχος διαφόρων συκοφαντικών δημοσιευμάτων, παρά την προσπάθειά της να εξυπηρετήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την υπερβολικά αυξημένη ζήτηση για παραδόσεις προϊόντων ηλεκτρονικού εμπορίου στα σπίτια.

Η ACS και τα καταστήματά της λειτουργούν τις τελευταίες ημέρες υπό εξαιρετικά πιεστικές συνθήκες, που οφείλονται εκτός από την μεγάλη αύξηση της ζήτησης, σε απουσίες του προσωπικού και στην αποφυγή συγχρωτισμού του κοινού στα καταστήματα της, συνθήκες που αυξάνουν σημαντικά το κόστος λειτουργίας της.

Η εταιρεία μας σεβόμενη τις δύσκολες συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί στην καθημερινότητα των καταναλωτών, θα καταβάλει κάθε προσπάθεια για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της.

Επίσης θα αξιολογήσει κατά τη διάρκεια του Απριλίου τα επιπλέον κόστη λειτουργίας που της επιβάλλουν οι ιδιαίτερες συνθήκες και θα αναθεωρήσει στη συνέχεια την τιμολογιακή της πολιτική.

Συνεπώς η έκτακτη χρέωση που ανακοινώθηκε από την ACS προς τους πελάτες της την 1/4/20 δεν θα ισχύσει».



ΣΧΟΛΙΑ