• Business

    Super Market: H «νέα χρονιά» τα «πρωτάκια», οι φερέλπιδες και η σταθερή αξία

    • NewsRoom


    Η αρχή του Σεπτέμβρη σηματοδοτεί, μαζί με την επιστροφή στα σχολεία, και την επιστροφή στην κανονικότητα μετά τις διακοπές. Οι μηχανές προετοιμάζονται και ειδικά στο χώρο της λιανικής τροφίμων προβλέπεται ένας εξαιρετικά ενδιαφέρον χειμώνας.  Με την είσοδο νέων παικτών, και ειδικότερα την «εισβολή από το βορρά» η αγορά αλλάζει. Το ίδιο ισχύει και για την επιστροφή παλαιότερου παίκτη που επανέρχεται στην «κουρασμένη» ελληνική αγορά που σταθεροποιήθηκε μέχρι να ξανα-αλλάξει. Οι γνώστες του χώρου αναφέρουν πως αυτή η φαινομενική ηρεμία θα αλλάξει σύντομα, καθώς οι νέοι παίκτες επιτάσσουν στρατηγικές κινήσεις από τους παλιούς της αγοράς.

    Η θρυαλλίδα που μπορεί να ενεργοποιήσει τις όποιες διαδικασίες είναι μια ενδεχόμενη εξαγορά. Μια τέτοια κίνηση, φυσική συνέπεια της ωριμότητας της αγοράς, θα ενισχύσει την συγκέντρωση σε μια προσπάθεια να συγκρατηθούν τα -με πολύ κόπο- κεκτημένα μερίδια.

    Οι σταθεροί παίκτες αξιολογούν τους νέους παίκτες, και εμμένουν στην λογική ότι το δίκτυο αποτελεί την μεγαλύτερη εγγύηση. Συγχρόνως, επιμένουν και στην «είσοδο» στην μικρή λιανική με καταστήματα της γειτονίας με στόχο να διευρύνουν και τα μερίδια αλλά και ανακόψουν την φόρα των «Ισχυρών παικτών».

    Με ευέλικτη αλλά πάγια στρατηγική, τα MyMarket επιμένουν ελληνικά, με ποιοτικές προσφορές, ουσιαστική αναβάθμιση των αποκλειστικών προϊόντων και νέο conceptκαταστήματος για την γειτονιά. Χωρίς να είναι αμέτοχος, ο Όμιλος Μετρό, και σε μελλοντικές κινήσεις ισχύς – όπως μια νέα εξαγορά- συνεχίζεται το δυναμικό πρόγραμμα των ανακαινίσεων και της οργανικά ενταγμένης επέκτασης του δικτύου με έμφαση στην πανελλαδική κλίματα.

    Η λογική για αυτή την στρατηγική δεν είναι τίποτα παραπάνω από το αίσθημα ευθύνης και εμπιστοσύνης που γεννά η πολύχρονη και σφυραλατημένη σχέση με τους καταναλωτές αλλά και την προσέλκυση νέων – που άμα γνωρίσουν τα My Market- δύσκολα κάνουν άλλη επιλογή.

    Είναι εν ολίγοις το θετικό απότοκο της ορθής και ανθρωποκεντρικής ενσωμάτωσης του δικτύου της πρώην Βερόπουλος σε αντίθεση με άλλες παρόμοιες κινήσεις που είτε σηματοδότησαν μια «απορρόφηση» με συνθήκες έκτακτης ανάγκης είτε με απλή εξαγορά για να πιστοποιηθεί ταχεία παρουσία στην πρωτεύουσα χωρίς κανένα ουσιαστικό έρεισμα.



    ΣΧΟΛΙΑ