Business

Στο χορό των εξαγορών και ο Γ. Οικονόμου της Gleamray Maritime

  • Ορέστης Ζερβονικολάκης
bulker ναυλαγορά ναυτιλία

To panamax bulk carrier Ecostar (χωρητικότητας 75.149-dwt και κατασκευής 2007 στα κινέζικα ναυπηγεία Hudong-Zhonghua Shipbuilding


Μία σπουδαία αγορά πραγματοποίησε η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Gleamray Maritime, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Γιώργου Οικονόμου, προσθέτοντας στον στόλο της ένα panamax bulker.

Η ναυτιλιακή εταιρεία του κ. Οικονόμου προχώρησε στην εξαγορά του φορτηγού πλοίου μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου τύπου panamax, από την ιαπωνική εταιρεία Νissen Kaiun έναντι 13,25 εκατομμυρίων δολαρίων. Πρόκειται για τo bulker τύπου panamax Golden Heiwa (χωρητικότητας 76.596-dwt και κατασκευής τον Μάρτιο του 2007, στα ναυπηγεία Imabari).

Η Gleamray Maritime ιδρύθηκε το 1988 από τον πολιτικό μηχανικό κ. Γιώργο Οικονόμου. Ο στόλος της ναυτιλιακής εταιρείας αριθμεί 14 bulk carriers, όλα «χτισμένα» σε κινέζικες γιάρδες, τα περισσότερα εκ των οποίων είναι panamaxes.

Με την τελευταία κίνησή της στην αγορά, ο στόλος της Gleamray θα αυξηθεί σε 15 bulkers, με το Golden Heiwa να είναι το πρώτο φορτηγό πλοίο της εταιρείας που δεν έχει κατασκευασθεί στην Κίνα, αλλά στην Ιαπωνία (ναυπηγεία Imabari).

Πριν από την αγορά του από την εταιρεία του κ. Οικονόμου το panamax bulker ήταν ναυλωμένο από την Golden Ocean του John Fredriksen. Σύμφωνα με πληροφορίες το πλοίο θα μετονομαστεί από Gleamray σε Kona Trader.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Βαγγέλης Μαρινάκης κατά της κυβέρνησης: Ζούμε σε μία χούντα

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ν. Τσάκος: Βγάζει στο «σφυρί» το παλαιότερο VLCC της TEN

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: B. Bαλέντης: Γιατί οι αναλυτές αναβάθμισαν τη μετοχή της Pyxis Tankers

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Στην άνοδο της αγοράς του LNG «ποντάρουν» οι Έλληνες εφοπλιστές