• Business

    Στ. Τσαντάνης: Με ένα ακόμη πλοίο ενισχύει το στόλο της η Seanergy

    Seanergy Σταμάτης Τσαντάνης ναυτιλία

    Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Seanergy Maritime Holdings Corp., Σταμάτης Τσαντάνης


    Η ναυτιλιακή Seanergy Maritime Holdings Corp., συμφερόντων της Κλώντιας Ρέστη, ανακοίνωσε ότι ολοκληρώθηκε η παραλαβή ενός ακόμη φορτηγού πλοίου τύπου capesize – του δεύτερου από εκείνα που είχε εξαγοράσει το Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους – που ανήκει πλέον στο στόλο της, ο οποίος πλέον αποτελείται από 10 φορτηγά πλοία.

    Ειδικότερα, η ναυτιλιακή ανακοίνωσε την παραλαβή του φορτηγού πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου capesize M/V Knightship (χωρητικότητας 178.978-dwt) το οποίο είχε κατασκευαστεί το 2010 στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries (HHI).

    Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Seanergy, Σταμάτης Τσαντάνης, επεσήμανε σχετικά τα εξής: «Με χαρά ανακοινώνουμε την ολοκλήρωση της παραλαβής του δεύτερου από τα δύο φορτηγά πλοία τύπου capesize των οποίων την εξαγορά είχαμε συμφωνήσει το Σεπτέμβριο του 2016. Με την παραλαβή του M/V Knightship, ολοκληρώνουμε επιτυχώς τα πλάνα εξαγορών για το έτος 2016, ενώ θα συνεχίσουμε να εφαρμόζουμε τα αναπτυξιακά μας σχέδια και να επεκτείνουμε το στόλο μας ακόμη περισσότερο. Παρακολουθούμε ενεργά την αγορά για να εντοπίσουμε ευκαιρίες για εξαγορά υψηλής ποιότητας τονάζ».

    Καθαρά έσοδα 8,6 εκατ. δολάρια για το τρίτο τρίμηνο

    Σε αυτό το σημείο υπενθυμίζεται ότι, όπως έγραψε το mononews.gr στις 5 Δεκεμβρίου, η ναυτιλιακή κατέγραψε στο τρίτο τρίμηνο του έτους καθαρά έσοδα ύψους 8,6 εκατ. δολαρίων, γεγονός που διαμόρφωσε τα συνολικά έσοδα για το πρώτο εννεάμηνο του 2016 στα 23,8 εκατ. δολάρια.

    Ο κ. Τσαντάνης είχε τονίσει σχετικά πως το πρώτο μισό του 2016 ήταν εξαιρετικά αδύναμο, όμως «έχουμε αρχίσει να βλέπουμε σταθερή άνοδο στις τιμές», δίνοντας το παράδειγμα των τιμών για τα capesizes, που στο πρώτο μισό του 2016 ανέρχονταν σε 3.500 δολάρια ημερησίως κατά μέσο όρο, ενώ σήμερα κυμαίνονται στα 14.500 δολάρια ημερησίως.

    Αν και παρατήρησε πως αναμένεται να συνεχιστεί η αστάθεια των τιμών, υπογράμμισε όμως ότι «πιστεύουμε πως τα χειρότερα πέρασαν» και έτσι «βλέπουμε τις αδυναμίες αυτής της χρονιάς στην αγορά dry bulk ως μία ευκαιρία για να αποκτήσουμε ποιοτικά πλοία σε ευνοϊκές τιμές».

    «Με αυτόν τον στόχο, ολοκληρώσαμε δύο επίσημες άμεσες προσφορές κοινών μετοχών σε μη συνεργαζόμενους θεσμικούς επενδυτές τον Αύγουστο του 2016 και τον Νοέμβριο του 2016», επεσήμανε ο κ. Τσαντάνης.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Basil M. Karatzas: Ενθαρρυντικά σημάδια για τη ναυτιλία και τις κεφαλαιαγορές

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Το κύκνειο άσμα της Hanjin Shipping

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Β. Μαρινάκης: Αγόρασε 8 πλοία σε δυο μήνες



    ΣΧΟΛΙΑ