• Business

    Space Hellas: Ολοκλήρωσε τη δεύτερη φάση της επένδυσής της στην Web-IQ

    • NewsRoom
    space hellas

    Σωκράτης Κωστίκογλου


    Με τη διαμόρφωση του ποσοστού της, από 17,21% σε 32,8% έναντι € 1,1 εκ., ολοκληρώνεται και η δεύτερη φάση της επένδυσης που πραγματοποιεί η Space Hellas στην εταιρεία Web-IQ B.V., με έδρα στην Ολλανδία. Η διαμόρφωση του νέου ποσοστού πραγματοποιήθηκε μέσω ισόποσης αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου της Web-IQ B.V.

    Επιπλέον, στο ίδιο πλαίσιο, η εταιρεία αποπλήρωσε ολοσχερώς δάνειο ποσού € 300 χιλ., που της είχε χορηγήσει η Space Hellas.

    Σε σχετική της ανακοίνωση, η Space Hellas αναφέρει ότι οι τεχνολογίες που αναπτύσσει η Web-IQ δίνουν τη δυνατότητα σε Επιχειρήσεις και Οργανισμούς να έχουν έγκαιρη ενημέρωση για τους κινδύνους που τις απειλούν, μέσω της ευφυούς ανίχνευσης και ανάλυσης ρίσκου, απάτης και εγκληματικών δραστηριοτήτων στο Διαδίκτυο και το Darknet, χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα Voyager.

    Στόχος της επένδυσης κεφαλαίων στην Web-IQ είναι να αποκτήσει η εταιρεία τη δυνατότητα να αναπτύξει έγκαιρα νέες εκδόσεις, με στόχο η πλατφόρμα Voyager να ενσωματώνει μια σειρά τεχνολογιών AI, για την επεξεργασία και ανάλυση περιεχομένου. Μάλιστα, η πλατφόρμα είναι ήδη διαθέσιμη στο Microsoft Azure Cloud και θα μπορεί να επεκταθεί και σε άλλους Global Cloud Solution Providers.

    Η εξέλιξη αυτή θα δώσει μεσομακροπρόθεσμα τη δυνατότητα να μπορεί η Web-IQ να διαθέσει τις υπηρεσίες της αυτοματοποιημένα σε παγκόσμιο επίπεδο σε:

    – Χρηματοικονομικούς οργανισμούς (όπως τράπεζες και ασφαλιστικές εταιρείες)
    – Έξυπνες Πόλεις (με την προσθήκη πληροφοριών για την ασφάλεια και τα ρίσκα στις ψηφιακές υποδομές των πόλεων), αλλά και σε
    – Επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας, μεταφορών, δικτύων. κ.λπ.

    Επιπροσθέτως, οι πελάτες των υπηρεσιών της Web-IQ θα έχουν τη δυνατότητα να αντιμετωπίσουν ευχερέστερα προκλήσεις, όπως το KYC (Know Υour Customer), AML (Anti-Money Laundering), να ανιχνεύσουν την ασφαλιστική απάτη (Insurance fraud), αλλά και να παρακολουθούν καθημερινά τα επίπεδα ρίσκου που διατρέχουν, μέσω της νέας οικογένειας προϊόντων, με τίτλο ORM (Online Risk Monitoring) της εταιρείας.

    Ο τεράστιος όγκος πληροφοριών που είναι διαθέσιμος στο διαδίκτυο (Open Web), αλλά και στο Dark Web είναι μία μεγάλη πρόκληση για εταιρείες και οργανισμούς παγκοσμίως. Προσπαθούν συνεχώς να κατηγοριοποιήσουν και να διαχωρίσουν την κρίσιμη για την ύπαρξή τους πληροφορία και τα πιθανά ρίσκα, από αυτήν που δεν είναι σημαντική.

    Ένας προβληματισμός που προκύπτει είναι το πώς θα μπορέσουν να λάβουν υπηρεσίες πληροφόρησης, ώστε η σωστή πληροφορία να βρεθεί στους σωστούς ανθρώπους, στη σωστή στιγμή, με αποτέλεσμα το ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που μπορεί να προέλθει από τις αδόμητες και δομημένες ανοιχτές
    πηγές (Open data sources).

    Η Space Hellas, μέσω της εν λόγω επένδυσης, στοχεύει στην περαιτέρω ανάπτυξη των δυνατοτήτων της Web-IQ, ώστε να είναι σε θέση να παρέχει προσαρμοσμένες λύσεις Οn-premise/Cloud για Web Intelligence, παγκοσμίως. Συνδυάζοντας την τεχνολογία ανίχνευσης ιστού σε μεγάλη κλίμακα για τη συλλογή και την παρακολούθηση πηγών του Internet και του σκοτεινού δικτύου, με ένα εκτεταμένο πλαίσιο ανάλυσης για τη διαμόρφωση τεράστιων ποσοτήτων ηλεκτρονικών δεδομένων σε ευαίσθητες πληροφορίες και στοιχεία, θα μπορούν να παραχθούν συλλογές πληροφοριών για κείμενο, γεωγραφία, δεδομένα εικόνων, κρυπτονομίσματα, κ.λπ.

    Οι λύσεις αυτές μπορούν να χρησιμοποιηθούν για το κοινό καλό από τη μία πλευρά, όπου μπορούν να βοηθήσουν τις κρατικές υπηρεσίες κατά του εγκλήματος, αλλά και Δήμους να παρακολουθήσουν γεγονότα και τάσεις για την καταπολέμηση σοβαρών εγκλημάτων, συμπεριλαμβανομένης της κακοποίησης παιδιών και της πορνογραφίας.

    Ωστόσο, οι λύσεις αυτές, συνδυασμένες με γνωσιακές βάσεις και Τεχνητή Νοημοσύνη μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση των επιχειρηματικών πρακτικών και την επιτάχυνση της παραγωγικότητας και της αποδοτικότητας σε συγκεκριμένους τομείς, όπως τα συστήματα CRM, Human Resource Management, κ.λπ.

    Οι δυνατότητες είναι απεριόριστες και οι αγορές για Web Intelligence λύσεις όχι μόνον αυξάνονται, αλλά και διευρύνονται γεωγραφικά.



    ΣΧΟΛΙΑ