• Business

    Σκρέκας για Μόνιμη Μείωση Τιμής: Επόμενος στόχος είναι τα 1.000 προϊόντα

    • NewsRoom
    O υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας πραγματοποιεί ενημερωτική επίσκεψη σε υποκατάστημα super market της αλυσίδας

    O υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας πραγματοποιεί ενημερωτική επίσκεψη σε υποκατάστημα super market της αλυσίδας “Μασούτης” στο Γαλάτσι, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Μόνιμη Μείωση Τιμής» (ΑΠΕ-ΜΠΕ)


    Ξεπέρασε τον αρχικό στόχο της κυβέρνησης, η πρωτοβουλία της «μόνιμης μείωσης τιμής» που ήταν τα 500 προϊόντα, καθώς μέχρι χθες είχαν ενταχθεί 650 προϊόντα από 53 εταιρίες στο πρόγραμμα.

    Ο επόμενος στόχος είναι τα 1.000 προϊόντα που καλύπτουν βασικές ανάγκες ενός νοικοκυριού.

    Αυτό σημείωσε ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, κατά την σημερινή επίσκεψή του σε κατάστημα σούπερ μάρκετ στο Γαλάτσι.

    Ο υπουργός υπογράμμισε πως έχουν τοποθετηθεί τα καρτελάκια μόνιμης μείωσης τιμής. Είναι εκείνα που υποδηλώνουν πως το αντίστοιχο προϊόν ανήκει στο πρόγραμμα και έχει μειώσει την τιμή του τουλάχιστον 5% και για τουλάχιστον 6 μήνες.

    Παράλληλα ο κ. Σκρέκας πρόσθεσε πως «η μάχη για τη μείωση των τιμών συνεχίζεται σε τρεις άξονες:

    • Συνεχείς και εντατικοί έλεγχοι στην αγορά, σε όλα τα στάδια της εφοδιαστικής αλυσίδας για αποτροπή φαινομένων αισχροκέρδειας
    • Πρωτοβουλία «μόνιμης μείωσης τιμής», όπου ζητάμε από τους προμηθευτές να μειώσουν σταθερά και μόνιμα την τιμή των προϊόντων τους
    • και το «καλάθι του νοικοκυριού» που συνεχίζει και ο καταναλωτής μπορεί να βρει προϊόντα με τις χαμηλότερες τιμές ώστε να καλύψει τις καθημερινές ανάγκες».

    Διαβάστε επίσης:

    IDEAL Holdings: Αύξηση εσόδων 111% και EBITDA 106% στο 9μηνο

    ΤΙΤΑΝ: Κέρδη ρεκόρ 9μήνου αυξημένα κατά 72% με ισχυρές πωλήσεις στις κύριες αγορές

    ΟΤΕ: Μειωμένα κατά 6,4% τα κέρδη του γ’ τριμήνου



    ΣΧΟΛΙΑ