• Business

    Συρρίκνωση του στόλου της Genco ζητούν οι πιστωτές της

    Genco

    Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου capesize “Genco Constantine” της Genco Shipping & Trading είναι χωρητικότητας 180.183-dwt και κατασκευής του έτους 2008


    Η συμφωνία αναχρηματοδότησης που ανακοίνωσε στα μέσα Ιουνίου η Genco με τους δανειστές της (μεταξύ των οποίων οι Deutsche Bank, BNP Paribas, ABN Amro, Nordea Bank και άλλες) δεν είναι φυσικά… άνευ όρων, και η μεγάλη ναυτιλιακή εταιρεία δίνει τώρα λεπτομέρειες για το deal αυτό, στο πλαίσιο του οποίου θα χρειαστεί όπως φαίνεται να συρρικνώσει τον στόλο της.

    Η εταιρεία του John Wobensmith, όπως έγραφε το mononews.gr στα μέσα Ιουνίου, ανακοίνωσε ότι έχει λάβει δέσμευση από τους δανειστές της για δανειοδότηση ύψους 400 εκατομμυρίων δολαρίων, ώστε να αναχρηματοδοτηθούν έξι δάνεια και πιστωτικές διευκολύνσεις με υπολειπόμενο ποσό αρχικού κεφαλαίου κοντά στα 450 εκατομμύρια δολάρια.

    Όπως προκύπτει όμως τώρα, η συμφωνία περιλαμβάνει και την πώληση ή διάλυση δέκα πλοίων της Genco (ήδη τον Μάιο δόθηκε προς διάλυση το Genco Marine), με στόχο να ενισχυθεί η ρευστότητα της εταιρείας κατά 16 περίπου εκατομμύρια δολάρια.

    Οι αναχρηματοδοτήσεις, που ωριμάζουν το 2021, δίνονται με επιτόκιο LIBOR + 3,75%, με οψιόν μετατροπής σε χαμηλότερο επιτόκιο, ενώ παράλληλα η Genco εξασφαλίζει αναβολή πληρωμών τόκων συνολικού ύψους 127 εκατομμυρίων δολαρίων ως το 2018.

    Επίσης, η Genco αποσπά με τη συμφωνία αυτή ευνοϊκότερο καθεστώς όσον αφορά στα όρια ελάχιστης ρευστότητας και δείκτη μόχλευσης μέχρι το τέλος του τρίτου τριμήνου του 2016, υπό την προϋπόθεση ότι θα διατηρήσει 25 εκατομμύρια δολάρια σε ρευστό και ισοδύναμα στον ισολογισμό της.

    Διαβάστε ακόμα στο mononews.gr:

    http://www.mononews.gr/exasfalise-chrimatodotisi-gia-dio-akoma-neaplia-vlcc-gener8-tou-georgiopoulou/57765



    ΣΧΟΛΙΑ