ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Σήραγγα Παναγοπούλας εντάσσεται στο έργο υποδομής για διπλή σιδηροδρομική γραμμή στο τμήμα Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος.
Kατατάσσεται στις 5 μεγαλύτερες σιδηροδρομικές σήραγγες της χώρας, καθώς το μήκος της ανέρχεται σε 4,8 χλμ.
Στόχος του έργου είναι η μείωση του χρόνου διαδρομής της γραμμής Αθήνα – Πάτρα σε 2 ώρες και η εξασφάλιση διαλειτουργικότητας με το Ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο.
Η συμβατική δαπάνη του έργου είναι 293,1 εκατ. ευρώ και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2022.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Νίκος Χασαπόπουλος: Ρώτησα ευθέως αν θα ρίξει την κυβέρνηση
- Κοντογεώργης στο mononews: H αποχή των αγροτών απ’ το διάλογο δεν είναι παραγωγική
- Χρύσα Ρώμα στο mononews: H ζωή δεν θέλει τόση υπερανάλυση
- Το νέο, αμερικανικό κεφάλαιο στη Serie A: Ποιοι είναι οι Φιόρι και Γκούπτα που επένδυσαν στην Κάλιαρι