ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Σήραγγα Παναγοπούλας εντάσσεται στο έργο υποδομής για διπλή σιδηροδρομική γραμμή στο τμήμα Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος.
Kατατάσσεται στις 5 μεγαλύτερες σιδηροδρομικές σήραγγες της χώρας, καθώς το μήκος της ανέρχεται σε 4,8 χλμ.
Στόχος του έργου είναι η μείωση του χρόνου διαδρομής της γραμμής Αθήνα – Πάτρα σε 2 ώρες και η εξασφάλιση διαλειτουργικότητας με το Ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο.
Η συμβατική δαπάνη του έργου είναι 293,1 εκατ. ευρώ και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2022.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Το σενάριο για πρωθυπουργό Καραμανλή, οι «άγγελοι» του Γεραπετρίτη, τα πιτταρούδια της Μελόνι, το μυστήριο με τη Rolls Royce και ο προκλητικός γλεντζές πολιτικός
- Buy, Hold or Sell: Άμεση ανάλυση για OPTIMA BANK, ALPHA BANK, ΔΑΑ, ΕΛΛΑΚΤΩΡ, EUROBANK και DIANA SHIPPING
- Ποια «επώνυμα» ακίνητα κάνουν ποδαρικό στους πλειστηριασμούς του Σεπτεμβρίου
- Σακίρα: Tα ελληνικά καλοκαίρια και ο πρώτος μεγάλος έρωτας με Έλληνα ναυτικό
