ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
H Μπιγιόνσε εισέρχεται στον κλάδο των αλκοολούχων ποτών.
Μετά την κυκλοφορία ενός άλμπουμ country που κατέκτησε τα τσάρτς και την παρουσίαση μιας σειράς προϊόντων περιποίησης μαλλιών, η σουπερ στάρ συνεργάζεται με την θυγατρική της LVMH, Moët Hennessy, για τη δημιουργία ενός νέου αμερικανικού ουίσκι με την ονομασία SirDavis.
Το ουίσκι αξίας 89 δολαρίων ανά φιάλη αποτελείται από 51% σίκαλη και 49% βυνοποιημένο κριθάρι, και την δημιουργία του επιμελήθηκε ο master distiller Bill Lumsden, γνωστός για τη δουλειά του στα σκωτσέζικα ουίσκι Glenmorangie και Ardbeg.
Το όνομα του ουίσκι είναι εμπνευσμένο από τον πρόγονο της Μπιγιόνσε, τον Davis Hogue, έναν αγρότη που έκανε παράνομη απόσταξη κατά τη διάρκεια της ποτοαπαγόρευσης στον αμερικανικό Νότο.
Η Μπιγιόνσε δήλωσε ότι όταν έμαθε πώς ο Hogue έκρυβε μπουκάλια ουίσκι σε κέρδους για να τα βρουν η οικογένεια και οι φίλοι του, της γεννήθηκε η ιδέα να λανσάρει μία μάρκα ουίσκι.
Με αφορμή τις ρίζες της διάσημης τραγουδίστριας στο Χιούστον, το SirDavis θα τελειοποιηθεί και θα εμφιαλωθεί στο Τέξας. Το γυάλινο μπουκάλι – με σήμα ένα άλογο – επίσης θυμίζει την αμερικανική πολιτεία. Το ουίσκι θα είναι διαθέσιμο τον Σεπτέμβριο στις ΗΠΑ, καθώς και στο Λονδίνο, στο Παρίσι και στο Τόκιο.
Ο σύζυγος της Μπιγιόνσε, Jay-Z, έχει επίσης υπογράψει μια μάρκα αλκοολούχων ποτών που ανήκει στην LVMH. Το 2021, η Moët Hennessy αγόρασε το 50% της Armand de Brignac, ενός παραγωγού σαμπάνιας που ανήκει στον αστέρα της χιπ-χοπ και επιχειρηματία.
Τα εμπορικά σήματα αλκοολούχων ποτών που ανήκουν σε διασημότητες έχουν γνωρίσει μεγάλη άνθηση τα τελευταία χρόνια. Tα πιο επιτυχημένα είναι η τεκίλα Casamigos του Τζορτζ Κλούνεϊ και το τζιν Aviation του Ράιαν Ρέινολντς, τα οποία αγόρασε ο κολοσσός του κλάδου ποτών Diageo έναντι 1,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Ο Μπρούνο Μαρς πόνταρε στο ρούμι, ενώ η Κέιτ Μπλάνσετ είναι η δημιουργική διευθύντρια μιας μάρκας σάκε.
Δεν είναι η πρώτη συνεργασία της Μπιγιόνσε με τη μεγαλύτερη εταιρεία πολυτελών ειδών στον κόσμο. Ήταν πρωταγωνίστρια σε διαφημιστικές καμπάνιες για την Tiffany και τον περασμένο μήνα παρουσίασε την ομάδα των ΗΠΑ κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού, των οποίων η LVMH ήταν ο premium χορηγός.
Ωστόσο, η αύξηση των πωλήσεων του γίγαντα των πολυτελών ειδών σημείωσε επιβράδυνση το τελευταίο τρίμηνο, καθώς οι πλούσιοι αγοραστές περιορίζουν τις δαπάνες για ακριβές τσάντες και σαμπάνια.
Η μετοχή του ομίλου έχει σημειώσει πτώση άνω του 11% τους τελευταίους 12 μήνες, αναφέρει το Bloomberg.
Διαβάστε επίσης:
LVMH vs Hermes: Οι winners και losers της πολυτέλειας
Γιατί Beyoncé και Taylor Swift έχουν προκαλέσει ανησυχία στους οικονομολόγους