• Business

    Shiseido: Γιατί η μεγαλύτερη εταιρεία καλλυντικών της Ιαπωνίας στοιχηματίζει στην αγορά της Ινδίας

    • Bloomberg
    Nicole Tan, επικεφαλής του τμήματος Ασίας Ειρηνικού της Shiseido

    Nicole Tan, Επικεφαλής του Τμήματος Ασίας Ειρηνικού της Shiseido


    Η Shiseido Co. λανσάρει το πιο δημοφιλές της brand μακιγιάζ, – τη σειρά NARS Cosmetics – στην Ινδία, σε μία προσπάθεια να κερδίσει μερίδιο στην ακμάζουσα καταναλωτική αγορά.

    Η μεγαλύτερη εταιρεία καλλυντικών της Ιαπωνίας έχει συνεργαστεί με την ινδική εταιρεία λιανικής Global SS Beauty Brands της Shoppers Stop Ltd. και θα ανοίξει 14 καταστήματα στο Νέο Δελχί και τη Βομβάη φέτος, δήλωσε η Nicole Tan, επικεφαλής του τμήματος Ασίας Ειρηνικού της Shiseido.

    Θα προωθήσει επίσης το εμπορικό σήμα NARS μέσω των καταστημάτων Sephora της LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton, πρόσθεσε.

    Οι Ινδοί καταναλωτές έχουν τεράστιο ενδιαφέρον για τα “έγχρωμα” καλλυντικά, είπε η Tan σε συνέντευξή, αναφερόμενη στον βιομηχανικό όρο για προϊόντα όπως σκιές ματιών, κραγιόν και ρουζ.

    «Εισερχόμαστε επίσης σε ένα τμήμα που μιλάει στον καταναλωτή που αναζητά την ατομικότητα, ιδιαίτερα σε τμήματα ανώτερης ποιότητας».

    Τα διεθνή brands έχουν στρέψει το βλέμμα στην πολυπληθέστερη χώρα του κόσμου, στοιχηματίζοντας ότι οι νέοι αγοραστές και η αυξανόμενη ευημερία της θα τροφοδοτήσουν την ανάπτυξη τους μακροπρόθεσμα.

    Η αγορά καλλυντικών προϊόντων της Ινδίας προβλέπεται να σημειώσει αύξηση κατά 4,2% ετησίως τα επόμενα πέντε χρόνια, λόγω της δημοτικότητας του κλάδου των έγχρωμων καλλυντικών, σύμφωνα με έκθεση της εταιρείας ερευνών Mordor Intelligence.

    Η νέα επεκτατική κίνηση μπορεί επίσης να βοηθήσει τη Shiseido να διαφοροποιήσει τα κέρδη της.

    Η εταιρεία εξασφάλισε το 1/4 των πωλήσεών της στο πρώτο εξάμηνο, ύψους 3,3 δισ. δολαρίων, από την Ιαπωνία και περίπου το ίδιο ποσοστό από την Κίνα. Η υπόλοιπη περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού αντιπροσώπευε το 6,2%.

    Η Shiseido σχεδιάζει να εισαγάγει περισσότερες επωνυμίες στην Ινδία, καθώς βλέπει αυξανόμενη ζήτηση από καταναλωτές που είναι γνώστες του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και έχουν μεγαλύτερη εξοικείωση με τα διεθνή brands, επισήμανε η Tan, χωρίς να δώσει συγκεκριμένες λεπτομέρειες.

    «Η Ινδία είναι μια αγορά με υψηλές δυνατότητες», αλλά είναι επίσης μια αγορά που δεν είναι γρήγορο παιχνίδι, είπε. «Η Ινδία είναι γνωστή ως μια αγορά που πρέπει να επενδύσεις, να καλλιεργήσεις και να αναπτυχθείς».

    Διαβάστε ακόμη:

    Inditex: Τα μεγάλα καταστήματα Zara και οι διαδικτυακές προσφορές εκτίναξαν τα κέρδη εξαμήνου

    Birkenstock: Τα δημοφιλή σανδάλια βάζουν πλώρη για το αμερικανικό χρηματιστήριο

    Alfa Nero: Νέες περιπέτειες για το superyacht- Ο billionaire που απέσυρε την προσφορά των 67 εκατ. δολαρίων



    ΣΧΟΛΙΑ