array(0) {
}
        
    
Menu
0.33%
Τζίρος: 170.08 εκατ.

Τραγωδία στους Παξούς: Νεκρό 4χρονο κορίτσι σε πισίνα

Θάνος Σοφιός (Breakwave Advisors): Ρεκόρ τεσσάρων μηνών στα ναύλα των Capesize

Το βασικό σενάριο της Breakwave Advisors προβλέπει για το άμεσο μέλλον μια περίοδο σταθεροποίησης των ναύλων

Θάνος Σοφιός, διευθύνων σύμβουλος Novisea

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Θάνος Σοφιός (Breakwave Advisors): Ρυθμοί Αυγούστου στα capesize – Mειωμένη μεταβλητότητα αλλά δυνατοί ναύλοι
Θάνος Σοφιός (Breakwave Advisors): Τα panamax κλέβουν την παράσταση στο ράλι του ξηρού φορτίου
Γιάννης Κάρτσωνας (Breakwave Advisors): Πτώση στα ναύλα των capesize, καθώς η ισορροπία της αγοράς διαταράσσεται

Ο τελευταίος μήνας υπήρξε ιδιαίτερα δυνατός για την αγορά ξηρού φορτίου, με τις τιμές spot να καταγράφουν σημαντική ανάκαμψη, επισημαίνει ο Θάνος Σοφιός, διευθύνων σύμβουλος της Novisea, partner της Breakwave Advisors.

Η spot αγορά στα capesize φορτηγά πλοία έχει ξεπεράσει το όριο των 20.000 δολαρίων την ημέρα, ενώ και στα Panamax τα ναύλα έχουν σημειώσει σημαντική βελτίωση.

1

Παρόλο που οι βασικοί παράγοντες, όπως η μεγάλη αύξηση της κίνησης στα λιμάνια της Δυτικής Αφρικής και οι ανησυχίες για πιθανά ακραία λιμενικά τέλη και δασμούς από τις ΗΠΑ, φαίνεται να είναι μεμονωμένοι και συγκεκριμένοι, το κλίμα στην αγορά έχει βελτιωθεί αισθητά.

Οι τιμές των futures στα ναύλα πλέον υποδεικνύουν ισχυρά και συνεχή κέρδη για το υπόλοιπο του έτους. Ωστόσο, παραμένουμε επιφυλακτικοί σχετικά με τη διάρκεια αυτής της ανόδου, καθώς το ευρύτερο μακροοικονομικό περιβάλλον δεν δικαιολογεί τέτοια αισιοδοξία – κάτι το οποίο αντικατοπτρίζεται και σε άλλες αγορές.

Δεδομένων των προκλήσεων στην ακριβή εκτίμηση των διαταραχών, της συμφόρησης και των εκτροπών που σχετίζονται με γεωπολιτικούς αλλά και πιθανούς παράγοντες που έχουν να κάνουν με τον καιρό, ο εντοπισμός ενός άμεσου καταλύτη που θα έχει σαν αποτέλεσμα μία νέα αδυναμία στην αγορά παραμένει δύσκολος. Κατά συνέπεια, και δεδομένης της τρέχουσας στενότητας που παρατηρείται στην αγορά του Ατλαντικού, η πιθανότητα για ακόμα υψηλότερο εύρος τιμών στην spot αγορά παραμένει ρεαλιστική.

Παρόλα αυτά, το βασικό μας σενάριο προβλέπει για το άμεσο μέλλον μια περίοδο σταθεροποίησης (consolidation) των ναύλων, ενώ τυχόν περαιτέρω αυξήσεις στις τιμές spot θα έχουν μικρό αντίκτυπο στις τιμές των futures, οδηγώντας σε μεγαλύτερο backwardation (όταν τα futures διαπραγματεύονται σε χαμηλότερες τιμές από τη spot αγορά) την καμπύλη, αναφέρει ο κ. Σοφιός.

Επιπλέον, σε αντίθεση με την περασμένη χρονιά, αναμένουμε αυξημένη μεταβλητότητα στους ναύλους τους επόμενους μήνες, γεγονός που θα δημιουργήσει πολλαπλές ευκαιρίες για trading σε όσους είναι έτοιμοι να κοιτάξουν πίσω από τη φαινομενικά σταθερή και αμετάβλητη τρέχουσα καμπύλη των futures.

Οι Breakwave Advisors προσφέρουν υπηρεσίες Διαχείρισης Επενδύσεων (Asset Management) στους τομείς του Shipping και των Commodities. Έχουν την έδρα τους στη Νέα Υόρκη και είναι οι δημιουργοί του Breakwave Dry Bulk Shipping ETF (NYSE: BDRY) και του Breakwave Tanker Shipping ETF (NYSE: BWET).

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
ΣΧΟΛΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Διατηρητέο στην Ερμού μετατρέπεται σε ξενοδοχείο με τη σφραγίδα της οικογένειας Μπαρμπαλιά

Okeanis Eco Tankers (Γιάννης και Αριστείδης Αλαφούζος): Από σήμερα αποκόπτεται το κουπόνι των 0,70 δολαρίων της μετοχής

Ο Βασίλης Λαλιώτης επεκτείνει τον στόλο των φορτηγών και των τάνκερ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Ευάγγελος Πιστιόλης πουλά 6 πλοία σε μια επωφελή συναλλαγή αξίας 291 εκατ. δολάρια
Νικόλας Πατέρας (Contships Logistics): Δεν μας συμφέρει να ναυπηγήσουμε πλοία σε τιμές άνω των 25 εκατ. δολαρίων
Στέφανος Γκίκας προς Ιάπωνες Βουλευτές: Στοχεύουμε στην ενίσχυση των Ελληνο-Ιαπωνικών σχέσεων στον Ναυτιλιακό Τομέα
Αυγουστιάτικη εκδήλωση της Ναυτιλιακής Λέσχης Χίων
Το πλοίο Henke με ανθρωπιστική βοήθεια πλέει ανοιχτά του Ασντότ – Καθυστερεί η εκφόρτωση του
Drewry: Μειώθηκαν περαιτέρω 4% οι τιμές στη διακίνηση κοντέινερ
Η Navios της Αγγελικής Φράγκου αγόρασε τρία νεότευκτα πλοία, ναυπηγεί 18 και διαχειρίζεται συνολικά 173 πλοία
Evergreen Maritime: Κέρδη 364,9 εκατ. δολαρίων, αλλά μειωμένα κατά 60%
OceanPal (Σεμίραμις Παληού): Στις 25 Αυγούστου το reverse split (1 προς 25) των κοινών μετοχών
Έλληνες εφοπλιστές: Πούλησαν 148 πλοία με μεγάλα κέρδη – Οι Κινέζοι αγόρασαν τα διπλάσια