• Ναυτιλία

    Τα capesizes κρατούν τον Baltic Dry σε υψηλά τετραετίας

    hanjin

    Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου capesize “Hanjin Cape Lambert” της Hanjin Shipping είναι χωρητικότητας 179.147-dwt και κατασκευής του έτους 2009


    Αμετάβλητος στα υψηλά επίπεδα τετραετίας των 1.773 μονάδων παρέμεινε τη Δευτέρα ο δείκτης Baltic Dry, παρά τη διαρκή άνοδο της αφοράς των capesizes, καθώς σημειώθηκαν απώλειες στις αγορές των panamaxes και των supramaxes.

    Οι τιμές ναύλωσης των capesizes ανέβηκαν τη Δευτέρα ακόμα περισσότερο, φτάνοντας τα 27.823 δολάρια ημερησίως, λαμβάνοντας ώθηση από τις ισχυρές παραδόσεις σιδηρομεταλλεύματος από τη Βραζιλία.

    Αντιθέτως, μικρές απώλειες κατέγραψαν οι τιμές των panamaxes (στα 11.362 δολάρια) και των supramaxes (στα 11.359 δολάρια). Σημειώνεται ότι ο κλάδος των panamaxes υπέστη πιέσεις και την περασμένη εβδομάδα, με το τονάζ να αυξάνεται στον Ατλαντικό και περισσότερα πλοία να καθίστανται διαθέσιμα στον Ειρηνικό.

    Οι αναλυτές εμφανίζονται αισιόδοξοι για τις προοπτικές των capesizes, με τον Magnus Fyhr της Seaport Global να στέκεται στη διαρκή αύξηση της παραγωγής σιδηρομεταλλεύματος από το ορυχείο S11-D της Vale, ενώ τον Noah Parquette της JP Morgan να σημειώνει: “Τα θεμελιώδη μεγέθη είναι γενικά θετικά, με τα κινεζικά περιθώρια χάλυβα να κινούνται σε βραχυχρόνια υψηλά και τα αποθέματα σιδηρομεταλλεύματος στα λιμάνια να μειώνονται τις τελευταίες πέντε εβδομάδες”.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Α. Πίττας: Η Blackrock μπαίνει σε Euroseas και EuroDry

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Ποια είναι η ισραηλινή εταιρεία που αγόρασε κρουαζιερόπλοιο από τη Louis Group

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Καλοί οι οιωνοί για τα capesizes, κόντρα στον εμπορικό πόλεμο



    ΣΧΟΛΙΑ