• Ναυτιλία

    Σουζάνα Λασκαρίδη: Οι Ρυθμιστικές Αρχές να ενισχύσουν τη βιωσιμότητα των πλοίων και των εταιρειών

    Σουζάνα Λασκαρίδη: Πώς με την BlueCycle αποκτά διεθνές κοινό

    Σουζανα Λασκαρίδη


    «Η προοπτική των πλοιοκτητών για το μέλλον της ναυτιλίας της ΕΕ» (“The Shipowners’ perspective on the future of EU shipping”) με συντονιστή τον κ. Γιώργο Μούσκα, Αντιπρόεδρο της Κυπριακής Ένωσης Πλοιοκτητών, ήταν το αντικείμενο της συζήτησης που διεξήχθη στη διάρκεια συνεδρίου στην Κύπρου

    Η ομάδα των ομιλητών περιλάμβανε τον κ. Ανδρέα Χατζηγιάννη, Πρόεδρο της Κυπριακής Ένωσης Πλοιοκτητών, τον κ. Γιώργο Προκοπίου, Πρόεδρο της Dynacom Tankers Management Ltd, τον κ.Θανάση Μαρτίνο, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Eastern Mediterranean Maritime Ltd και την κα. Σουζάνα Λασκαρίδη Διευθύντρια της Laskaridis Shipping Company Ltd.

    Η συζήτηση είχε επίκεντρο το EU ETS και άλλους περιφερειακούς κανονισμούς, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο οι πολιτικές αυτές επηρεάζουν τα μέλη του ευρωπαϊκού στόλου.

    Η κα. Σουζάνα Λασκαρίδη προέτρεψε τις ρυθμιστικές αρχές να αναπτύξουν πολιτικές που, ενώ οδηγούν τη βιομηχανία προς στόχους βιωσιμότητας, δεν οδηγούν τα πλοία ή τις ναυτιλιακές εταιρείες να μεταφέρουν τις δραστηριότητές τους σε πιο προνομιούχες τοποθεσίες.

    «Υπάρχουν οφέλη για έναν πιο αυτάρκη στόλο και η πολιτική πρέπει να γραφτεί με αυτό κατά νου», δήλωσε ο κ. Γιώργος Προκοπίου, επικρίνοντας το EU ETS, λέγοντας ότι «η Ευρώπη αυτοπυροβολείται» και υποστηρίζοντας ότι η βιομηχανία θα ήταν καλύτερα να επικεντρώνεται στα μέτρα ενεργειακής απόδοσης, αντί να παρεμποδίσει την ανάπτυξη μέσω περιοριστικών πολιτικών.

    Ένα μέλος του κοινού αμφισβήτησε την αντίδραση των πλοιοκτητών στη νόσο COVID-19 και τον αντίκτυπο της πανδημίας στα μέσα διαβίωσης των ναυτικών.

    Οι συμμετέχοντες αναγνώρισαν ότι, συλλογικά, η αντίδραση της βιομηχανίας δεν ήταν αρκετά ικανοποιητική. Ο βαθμός στον οποίο οι ναυτικοί (keyworkers) απογοητεύτηκαν δεν έχει ακόμη αναγνωριστεί.

    Κατά τη δεύτερη μέρα του Συνεδρίου, σήμερα 10 Οκτωβρίου 2023 και τη τρίτη ημέρα, 11 Οκτωβρίου 2023 θα πραγματοποιηθούν συζητήσεις για την ενεργειακή μετάβαση, τον ρόλο της ναυπήγησης πλοίων στην εξελισσόμενη ναυτιλιακή βιομηχανία, τις μελλοντικές τάσεις και τις αναδυόμενες αγορές στον τομέα, την προώθηση της ναυτιλιακής τεχνολογίας για ενισχυμένη ασφάλεια, τις τρέχουσες εξελίξεις και τη δυναμική της βιομηχανίας κρουαζιερόπλοιων.

    Διαβάστε επίσης:

    Safe Bulkers (Πόλυς Β. Χατζηιωάννου): Παρήγγειλε δύο πλοία, κατασκευάζει άλλα εννέα

    Στράτος και Νικόλας Τσαλαμανιός: Στηρίζουν την ελληνική σημαία με τα 18 πλοία τους

    Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Πούλησε πλοίο και εισέπραξε 18 εκατ. δολάρια

    ________________­_______

    Αυτοδιοικητικές εκλογές 2023

    Αυτοδιοικητικές εκλογές 2023: Όλες οι εξελίξεις

    Δείτε πώς διαμορφώνονται οι χάρτες των αποτελεσμάτων για δήμους και περιφέρειες



    ΣΧΟΛΙΑ