• Ναυτιλία

    Στράτος και Νικόλας Τσαλαμανιός: Στηρίζουν την ελληνική σημαία με τα 18 πλοία τους

    Τα αδέρφια Νικόλας και Στράτος Τσαλαμανιός με τη μητέρα τους Σάρα Δανισκίδου

    Τα αδέρφια, Νικόλας και Στράτος Τσαλαμανιός με τη μητέρα τους, Σάρα Δανισκίδου


    Η οικογένεια Τσαλαμανιού γράφει τη δική της αυτόνομη πορεία στην ελληνική ναυτιλία, αλλά το σημαντικότερο είναι ότι όλα τα πλοία τους ταξιδεύουν με την ελληνική σημαία και με ελληνικά πληρώματα.

    Μέσα σε 20 χρόνια έχουν δημιουργήσει ένα στόλο με 18 πλοία.

    Πρόσφατα ο Ευστράτιος – Παναγιώτης Τσαλαμανιός και ο Νικόλας Τσαλαμανιός πρόσθεσαν στον στόλο της ναυτιλιακής τους εταιρείας, Seaven Tanker & Dry Management, το δεξαμενόπλοιο «Seaven Grace», το οποίο ύψωσε την ελληνική σημαία.

    Πρόκειται για ένα δεξαμενόπλοιο τύπου oil- chemical, το οποίο έχει κατασκευαστεί το 2005 και διαθέτει χωρητικότητα 5.695 dwt, μήκος 103,4 μέτρων και πλάτος 16 μέτρων σύμφωνα με δεδομένα της MarineTraffic.

    Η Seaven διαχειρίζεται έναν στόλο που απαρτίζεται από 6 cement carriers και 12 δεξαμενόπλοια τύπου oil – chemical.

    Η Seaven Tanker Management and Dry Management ιδρύθηκε αρχικά το 2003 με την επωνυμία Evia Petrol.

    Από το 2003, η εταιρεία δεσμεύεται για την ασφάλεια του ναυτικού της προσωπικού και για την ασφαλή μεταφορά πετρελαίου και χημικών και προϊόντων τσιμέντου.

    Με τα χρόνια, η Seaven, όπως υποστηρίζουν τα δύο αδέλφια, αναπτύχθηκε με επιτυχία και προσαρμόστηκε στη συνεχώς μεταβαλλόμενη ναυτιλιακή αγορά και υπογραμμίζουν:

    “Θέλοντας να συνεχίσουμε την ισχυρή ναυτιλιακή μας παρουσία, έχουμε αναπτύξει και διατηρήσει ισχυρές μακροχρόνιες σχέσεις με πολλές εταιρείες πετρελαίου και τσιμέντου και διεθνείς οίκους εμπορίας πετρελαίου και τσιμέντου, διαθέτοντας επίσης μια ευρεία βάση χρονοναύλωσης ή σύμβασης ναύλωσης, για μεγάλο ποσοστό στόλο μας”.

    Ο στόλος της Seaven αποτελείται από σύγχρονα δεξαμενόπλοια πετρελαιοφόρων – χημικών πετρελαιοφόρων και τσιμεντοφόρων μικρού και μεσαίου μεγέθους, που είναι νηολογημένα στην ελληνική σημαία.

    Ο στόλος της Seaven, εντάσσεται στο θαλάσσιο δίκτυο, που ονομάζουμε, Ναυτιλία Μικρών Αποστάσεων και κυρίως τα πλοία της μεταφέρουν φορτία στα λιμάνια της Μεσογείου, της Μαύρης Θάλασσας και της Βόρειας Ευρώπης.

    Το όνομα Seaven είναι η νέα επωνυμία του ομίλου «EVIA PETROL» που ιδρύθηκε το 2003.

    Η Seaven Tanker Management είναι η πρώτη ναυτιλιακή εταιρεία παγκοσμίως με δεξαμενόπλοια κάτω των 10.000 dwt που έλαβε το Green Award Certificate, γεγονός που εορτάστηκε σε τελετή που έγινε στο Training Center της Seaven στις 4 Ιουλίου 2019.

    Οι Στράτος και Νικόλας Τσαλαμανιός, τόνισαν τότε ότι στόχος της εταιρείας τους είναι η προώθηση της βιωσιμότητας στη ναυτιλία μέσω των καθημερινών λειτουργιών της και για τον λόγο αυτό εργάζονται από κοινού για μια ασφαλή και πράσινη βιομηχανία, στην οποία θα επιχειρούν τα πλοία της Seaven.

    Οι ίδιοι συμπλήρωσαν ότι το Green Award αποτελεί επίτευγμα για την εταιρεία, ως απόρροια του προσωπικού που υπερβάλλει εαυτόν σε θέματα ασφάλειας.

    Νικόλας Τσαλαμανιός
    Νικόλας Τσαλαμανιός

    Η εταιρεία του Στράτου και Νικόλα Τσαλαμανιού, τιμήθηκε και με το «Βραβείο Ευκράντη» των «Ναυτικών Χρονικών».

    Αναλυτικότερα, το βραβείο υποστήριξης της ελληνικής ναυτιλιακής επιχειρηματικότητας απονεμήθηκε για το 2015, στη Mylaki Shipping Agency Ltd και στη Seaven Group.

    Όπως ανέφερε η επιτροπή αξιολόγησης:

    «Η Mylaki Shipping Agency Ltd και η Seaven Group αποτελούν δύο εταιρείες οι οποίες, αθόρυβα και άοκνα, συνεχίζουν μια μακροχρόνια παράδοση και εμπειρία στη ναυτιλιακή, και όχι μόνον, επιχειρηματικότητα.

    Η Seaven είναι μία από τις πλέον δυναμικές και σύγχρονες εταιρείες Ναυτιλίας Μικρών Αποστάσεων με στόλο πλοίων ο οποίος εξυπηρετεί ως επί το πλείστον το ελληνικό αρχιπέλαγος, συμβάλλοντας με τις μεταφορές προϊόντων και αγαθών στη διατήρηση και βελτίωση της επιχειρηματικότητας στα ελληνικά νησιά.

    Επιπροσθέτως, η Mylaki Shipping διαθέτει ένα εκτεταμένο δίκτυο πρακτόρευσης στα κυριότερα λιμάνια της Ελλάδας, δίνοντας τη δυνατότητα σε οποιοδήποτε πλοίο προσεγγίζει τους ελληνικούς λιμένες να έχει πρόσβαση σε ένα ευρύ πλέγμα υπηρεσιών.

    Οι δύο εταιρείες επιμένουν ελληνικά σε όλες τις εκφάνσεις λειτουργίας τους (από τη στελέχωση των πλοίων μέχρι τη συντήρησή τους) δίνοντας σημαντική προστιθέμενη αξία στο ελληνικό ναυτιλιακό cluster.

    Με το συγκεκριμένο βραβείο τιμάμε το ρόλο και τη σημασία των ναυτιλιακών εταιρειών που εξειδικεύονται με σύγχρονες μεθόδους αλλά και βαθιά γνώση στις μικρές αποστάσεις.

    Η σημασία των υγιών ναυτιλιακών εταιρειών σε αυτή την αγορά είναι σημαντικότατη και πολύτιμη για την επιχειρηματικότητα, αλλά και την οικονομική επιβίωση και ευημερία του ελληνικού αρχιπελάγους.

    Τιμάμε, επιπλέον, τις εταιρείες που παραμένουν αρωγοί της ελληνικής ναυπηγοεπισκευαστικής και τεχνολογικής βιομηχανίας, που, δυστυχώς, για ποικίλους λόγους, ασθμαίνει».

    Τα αδέλφια, Στράτος και Νικόλας Τσαλαμανιός, έχουν μια πλούσια κοινωνική προσφορά.

    Τον Σεπτέμβριο του 2021, δώρισαν ένα αστυνομικό όχημα στο Κεντρικό Λιμεναρχείο της Χαλκίδας.

    Η συγκεκριμένη δωρεά έχει σκοπό να στηρίξει και να αναβαθμίσει τις επιχειρησιακές δυνατότητες του Λιμεναρχείου κατά την άσκηση των αστυνομικών του καθηκόντων και να υποστηρίξει τις παρεχόμενες υπηρεσίες του Λιμεναρχείου στην κατεύθυνση της κοινωνικής προστασίας και ασφάλειας.

    Η Seaven, επίσης στηρίζει τον Σύλλογο Προστασίας Ανηλίκων Πειραιά «Ο Καλός Ποιμένας».

    Η Seaven προσφέρει την ευκαιρία στα μέλη του Συλλόγου Προστασίας Ανηλίκων Πειραιά «Ο Καλός Ποιμένας», που θέλουν να ακολουθήσουν το επάγγελμα του ναυτικού, να ταξιδέψουν στα πλοία της. Με αυτόν τον τρόπο, η εταιρεία διευκολύνει τα πρώτα τους βήματα ως δόκιμοι, στη ναυτιλιακή βιομηχανία.

    Επιπλέον, η υποστήριξη της διοίκησης και του προσωπικού της Seaven προς τον Σύλλογο Προστασίας Ανηλίκων Πειραιά «Ο Καλός Ποιμένας» είναι συνεχής όλο το χρόνο και αποτελείται από καθημερινά είδη πρώτης ανάγκης και δωρεά σχολικών ειδών.

    Επίσης, τον Αύγουστο του 2020, ο Συνδιευθύνων Σύμβουλός, Ευστράτιος Τσαλαμανιός, δώρισε ένα νέο σωστικό σκάφος στο Λιμεναρχείο Βόλου, για να έχουν ένα σύγχρονο διασωστικό σκάφος, γιατί «σε δύσκολες στιγμές θα πρέπει να βοηθάμε ο ένας τον άλλον για να προχωρήσουμε», όπως τόνισε χαρακτηριστικά.

    Επίσης, από τον Σεπτέμβριο του 2020, η εταιρεία συμμετέχει και υποστηρίζει ενεργά το πρόγραμμα «Adopt A Ship», ένα πρόγραμμα που συνδέει τους φοιτητές με τη ναυτιλιακή βιομηχανία. Μέσω του προγράμματος «Adopt A Ship», μικροί φοιτητές συνδέονται με ναυτιλιακές εταιρείες, προκειμένου να εξοικειωθούν με τον ναυτιλιακό κλάδο.

    Η σύγκρουση με τον Πασχάλη Τσαλαμανιό

    Η εταιρεία πέρασε μια σκληρή δοκιμασία όταν ο εκ των ιδρυτών της εταιρείας, Πασχάλης Τσαλαμανιός, ήρθε σε σύγκρουση με την σύζυγό του, Σάρα Δανασκίδου – Τσαλαμανιού και με τα παιδιά του Στράτο και Νικόλα.

    Το 2014, ο Πασχάλης Τσαλαμανιός υποστήριξε:

    «Ονομάζομαι Πασχάλης Τσαλαμανιός και είμαι ο ιδρυτής της Mylaki Shipping και Eviapetrol με έδρα τον Πειραιά. Εργάζομαι από 18 χρονών και ξεκίνησα στο χώρο της ναυτιλίας στις επιχειρήσεις του Λάτση στο ναυτιλιακό τμήμα με διευθύντρια την χαρισματικά έξυπνη και ανιδιοτελή Βάσω Αρμογένη.

    Τον Ιούλιο του 1979 παντρεύομαι τη Σάρα Δανισκίδου, αποχωρώ από τον Λάτση το 1984 και ιδρύω την Μυλάκι Ναυτιλιακές Εργασίες ΕΠΕ με τον Αρχέλαο Τσαρουχά.

    Στη συνέχεια συνεταιρίζομαι με τον Νίκο Μπούκο και αγοράζουμε τσιμεντοφόρα πλοία με πελάτες τα τσιμέντα Ηρακλής, Τιτάν, Τσιμέντα Χαλκίδος.

    Μετά ασχολούμαι με την μεταφορά καυσίμου με πελάτες διυλιστήρια Ασπροπύργου, Πετρόλα, Μότορ Όιλ, Διυλιστήρια Θεσσαλονίκης, ΔΕΗ, Shell, BP, με νέας κατασκευής διπύθμενα πλοία.

    Όταν έληξε η συνεργασία με τον Νίκο Μπούκο, είχα τα πλοία Evia Cement III και Cement Star και ίδρυσα και την Eviapetrol, με την οποία κερδίζουμε τον διαγωνισμό μεταφοράς καυσίμων για Ελλάδα και εξωτερικό με πλοία που ναύλωνε η Shell και κατόπιν αγοράζω τα πλοία Eviapetrol I, II, III και IV.

    Το 2012 η πρώην γυναίκα μου, Σάρα Δανισκίδου μου ζητά διαζύγιο λόγω μιας εφήμερης εξωσυζυγικής μου σχέσης. Χωρίζουμε. Εγώ όλη την περιουσία που αποκτούσα αυτά τα χρόνια την μεταβίβαζα στην γυναίκα μου και στα παιδιά μου, γιατί είχα απόλυτη εμπιστοσύνη στην οικογένεια μου.

    Όταν χώρισα με τη Σάρα, αυτή και τα παιδιά μου με πέταξαν κυριολεκτικά στο δρόμο, χωρίς σπίτι, χωρίς τίποτα και με πενιχρά χρήματα.

    Από τον Σεπτέμβρη του 2013, χωρίς κανένα λόγο μου έκοψαν εντελώς τα χρήματα, την ιατρική περίθαλψη, ενώ έχω σοβαρή χρόνια σκλήρυνση κατά πλάκας και χρειάζομαι φάρμακα.

    Τον Αύγουστο που πέρασε, διαγνώστηκε καρκίνος του προστάτη που προκλήθηκε από την τεράστια πίκρα από τη συμπεριφορά της οικογένειας μου.

    Τον Νοέμβριο του κάνω τρεις επεμβάσεις στο Μετροπόλιταν και πρώην σύζυγος και παιδιά δεν πάτησαν ούτε λεπτό στο Νοσοκομείο και ενώ ήμουν νοσηλευόμενος ενάμιση μήνα. Ευτυχώς κάλυψε τα έξοδα μου η ιδιωτική ασφάλεια.

    Από τον Σεπτέμβριο του 2013, ζω με δανεικά φίλων και με φιλοξενούν φίλοι μου, που αφιλοκερδώς εδώ και ένα χρόνο με βοηθούν με όποιο τρόπο μπορούν, ενώ αυτοί με πέταξαν στο δρόμο σαν το σκυλί.

    Αυτή είναι η κατάντια της οικογένειας που έδωσα τα πάντα επί σαράντα χρόνια δουλειάς και με πέταξαν στο δρόμο, ενώ αυτοί ζούνε στη χλιδή σε τριώροφο μέγαρο στο Κολωνάκι, σπίτι στη Χαλκίδα, βίλα στην Αμάρυνθο, πανάκριβα αυτοκίνητα και τις εταιρείες που μου πήραν με δόλο.

    Μετά τη δημόσια ανακοίνωση του Πασχάλη Τσαλαμανιού, η οικογένεια προσέφυγε στην Δικαιοσύνη και κατέθεσε ασφαλιστικά μέτρα εναντίον του Πασχάλη Τσαλαμανιού, προς άρση της προσβολής και απαγόρευση επανάληψής της στο μέλλον, ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών και εξεδόθη η ακόλουθη απόφαση:

    “Δια των υπ’ αριθ. 12786/2014, 12787/2014& 12788/2014 Αποφάσεων του ως άνω Δικαστηρίου, οι άνω αιτήσεις έγιναν δεκτές και επιβλήθηκε στον κ. Π. Τσαλαμανιό επί λέξει:

    (α)να παύσει ν’ αποστέλλει μηνύματα προσβλητικού περιεχομένου, μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προς τους αιτούντες (ήτοι εμάς), προς τους επαγγελματικούς τους συνεργάτες και κάθε άλλο τρίτο, καθώς και προς τα ΜΜΕ, έντυπα ή ηλεκτρονικά και να παραλείψει την αποστολή τέτοιων μηνυμάτων στο μέλλον

    (β)να απέχει να δημοσιεύει ή αναρτά, τόσο στο διαδίκτυο, όσο και σε οποιοδήποτε έντυπο ή με οποιοδήποτε άλλο τρόπο, οτιδήποτε σχετίζεται με την προσωπική και επαγγελματική ζωή των αιτούντων (ήτοι ημών)

    (γ)να αποσύρει οιοδήποτε δημοσίευμα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις προσωπικές του ιστοσελίδες, το οποίο αναφέρεται δυσφημιστικά για τους αιτούντες (ήτοι ημάς) και

    (δ)να υποχρεωθεί να δημοσιεύσει περίληψη της παρούσας στον ηλεκτρονικό τύπο και να την αποστείλει ηλεκτρονικά στους παραλήπτες των αποσταλέντων δυσφημιστικών μηνυμάτων».

    Επίσης, μετά την απόφαση η οικογένεια, γνωστοποίησε τα εξής:

    «Επειδή μέχρι στιγμής ο κ. Π. Τσαλαμανιός δεν έχει συμμορφωθεί με την άνω υπό (δ) διάταξη των εν λόγω αποφάσεων, παρ’ όλο που οι αποφάσεις αυτές επιδόθηκαν νομίμως και προσηκόντως σε αυτόν την 30.12.2014, προβαίνουμε στη δημοσίευση της παρούσας προς άρση της ήδη υφιστάμενης υφ’ ημών προσβολής, επιφυλασσόμενοι παντός νομίμου δικαιώματος μας.

    Για όλα τα ανωτέρω έχει επιληφθεί η αρμόδια Εισαγγελία και έχει κινηθεί ποινική δίωξη κατά του Π. Τσαλαμανιού.

    Προς ενημέρωσή σας δε, σας γνωρίζουμε ότι ήδη έχουμε ασκήσει αγωγές ενώπιον του Πρωτοδικείου Αθηνών κατά του κ. Π. Τσαλαμανιού που θα εκδικασθούν μελλοντικώς.

    Τέλος σας γνωρίζουμε ότι σχετική αίτηση διατροφής του κ. Π. Τσαλαμανιού εναντίον ημών (συγκεκριμένα κατά του Ευστρατίου και Νικολάου Τσαλαμανιού) απορρίφθηκε διά της υπ’ αριθ. 7876/2014 Απόφασης του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, η οποία πιθανολόγησε ότι ο κ. Π. Τσαλαμανιός έχει τα οικονομικά μέσα που του εξασφαλίζουν ιδιαίτερα άνετη και πολυτελή διαβίωση».

    Διαβάστε επίσης:

    Αυτοδιοικητικές εκλογές: Δήμαρχος πανηγύριζε με καπέλο ΣΥΡΙΖΑ, μπλούζα ΝΔ και παπούτσια ΠΑΣΟΚ

    Χριστοδουλίδης: Βράβευσε τον Γιώργο Προκοπίου και κήρυξε την έναρξη του Maritime Cyprus

    Athenian Sea Carriers (οικογένεια Κυριακού): Παραγγελία ναυπήγησης τεσσάρων δεξαμενόπλοιων

    ________________­_______

    Αυτοδιοικητικές εκλογές 2023

    Ο χάρτης των αποτελεσμάτων



    ΣΧΟΛΙΑ