• Ναυτιλία

    Safe Bulkers (Πόλυς Β. Χατζηιωάννου): Παρήγγειλε δύο πλοία, κατασκευάζει άλλα εννέα

    O CEO ΤΗΣ ΕΙΣΗΓΜΕΝΗΣ ΣΤΟ NYSE, SAFE BULKERS INC, ΠΟΛΥΣ ΧΑΤΖΗΩΑΝΝΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ ΤΟΥ

    O CEO ΤΗΣ ΕΙΣΗΓΜΕΝΗΣ ΣΤΟ NYSE, SAFE BULKERS INC, ΠΟΛΥΣ ΧΑΤΖΗΩΑΝΝΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ ΤΟΥ


    Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Safe Bulkers, του Πόλυ Β. Χατζηιωάννου, υπέγραψε συμβόλαια για την απόκτηση δύο νεότευκτων πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου kamsarmax διπλού καυσίμου.

    Η Safe Bulkers δεν αποκάλυψε τις οικονομικές λεπτομέρειες της συμφωνίας, αλλά γνωστοποίησε ότι τα δύο bulker, χωρητικότητας 81.200 dwt, προβλέπεται να παραδοθούν, το τέταρτο τρίμηνο του 2026 για το πρώτο σκάφος και το πρώτο τρίμηνο του 2027 για το δεύτερο πλοίο.

    Τα νεότευκτα πλοία θα μπορούν να λειτουργούν με μεθανόλη και καύσιμα. Όταν τροφοδοτούνται από πράσινη μεθανόλη, τα πλοία μπορούν να παράγουν σχεδόν μηδενικές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου με βάση τη μεθοδολογία αξιολόγησης του κύκλου ζωής.

    Τα bulkers έχουν σχεδιαστεί για να πληρούν τις απαιτήσεις του Δείκτη Σχεδιασμού Ενεργειακής Απόδοσης που σχετίζονται με τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, τη Φάση EEDI 3 και να συμμορφώνονται με τον κανονισμό NOx-Tier III.

    Η Safe Bulkers πρόσθεσε ότι έχει ήδη παραλάβει πέντε πλοία IMO GHG Phase 3 – NOx Tier III και αναμένεται να παραλάβει εννέα επιπλέον νέα πλοία, δύο από τα οποία είναι διπλού καυσίμου, με προγραμματισμένες παραδόσεις δύο το 2023 και τρία το 2024 , δύο το 2025, ένα το 2026 και ένα το πρώτο τρίμηνο του 2027.

    «Ακολουθώντας τη στρατηγική μας για την ανανέωση του στόλου που αναπτύχθηκε μετά το 2019 με 12 νέες κατασκευές, έχουμε αξιολογήσει εκτενώς τη χρήση τεχνολογιών που οδηγούν σε καθαρές μηδενικές εκπομπές GHG. Οι δύο νέες συμβάσεις, με σχετικά γρήγορες παραδόσεις, που υπογράφηκαν, αντανακλούν τη φιλοδοξία μας να είμαστε στην πρώτη γραμμή των περιβαλλοντικών εξελίξεων», δήλωσε ο Λουκάς Μπαρμπαρής, πρόεδρος της Safe Bulkers.

    Διαβάστε επίσης

    Safe Bulkers (Πόλυς Β. Χατζηϊωάννου): 10 υποτροφίες για το 2003 -2004 

    Νέες κινήσεις στο ξηρό φορτίο από τους Έλληνες εφοπλιστές – Ποιοι πούλησαν

    Τεράστια κέρδη από τις πωλήσεις πλοίων, αλλά και την εκμετάλλευση του στόλου για τις εισηγμένες ναυτιλιακές εταιρείες



    ΣΧΟΛΙΑ