ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Έντονη ήταν η παρουσία των Κινέζων πλοιοκτητών στις αγοραπωλησίες πλοίων την εβδομάδα που μας πέρασε
Όπως αναφέρει ο ναυλομεσιτικός οίκος Xclusiv, στον τομέα των Capesize, το «PACIFIST» – 181K/2011 Koyo πουλήθηκε για 32 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, με τις επιθεωρήσεις να αναμένονται τον Ιανουάριο του 2026.
Επιπλέον, το «LAKE DOLPHIN» – 179K/2011 Hanjin Heavy άλλαξε χέρια για 30 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ.
Προχωρώντας στην κατηγορία Post Panamax, η MSPL Ltd απέκτησε συνολικά τα αδελφά πλοία «INDUS PROSPERITY» – 93K/2011 Taizhou Sanfu και «INDUS FORTUNE» – 93K/2011 Taizhou Sanfu για περίπου 11 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ έκαστο, με τις επιθεωρήσεις να αναμένονται τον Απρίλιο και τον Ιούλιο του 2026 αντίστοιχα.
Στον τομέα των Kamsarmax, το ιαπωνικής κατασκευής «KEY FRONTIER» – 81K/2011 Universal πουλήθηκε στην τιμή των 18 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ, ενώ Κινέζοι αγοραστές απέκτησαν το Panamax «THE STRONG» – 75K/2004 Hudong Zhonghua στην τιμή των 6,85 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ.
Το Ultramax «CMB JORDAENS» – 63K/2019 Tadotsu , κατασκευής 2019, πουλήθηκε στην τιμή των 30 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ, με βασική υποχρέωση αγοράς βάσει TC στα 13.000 δολάρια ΗΠΑ/ημέρα, με προγραμματισμένη παράδοση τον Σεπτέμβριο/Οκτώβριο του 2026.
Περαιτέρω δραστηριότητα περιλαμβάνει τη δημοπρασία του Supramax “SEACON 7” – 57K/2012 Ningbo στα 12,58 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, και την πώληση του Supramax “INCE KASTAMONU” – 57K/2010 Cosco Zhoushan στα 12,75 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ.
Όσον αφορά τις πωλήσεις περισσότερων Supramax, το “WARISA NAREE” – 54K/2010 Hindustan πουλήθηκε στα 9,5 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, ενώ το “JIN SUI” – 57K/2008 Chengxi πουλήθηκε στα 10,3 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ.
Κινέζοι αγοραστές απέκτησαν το “LEONIDAS” – 54K/2005 Xiamen στα 8,5 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ.
Στο κατώτερο άκρο του εύρους μεγέθους, το «COSCO WUYISHAN» – 32K/2010 Fujian Mawei, κατηγορίας Ice II, αναφέρθηκε ότι πουλήθηκε σε δημοπρασία έναντι 8,8 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ.
Το ιαπωνικής κατασκευής «SOFIA K» – 32K/2009 Hakodate άλλαξε χέρια έναντι 11 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ. Τέλος, το «SHIMANAMI STAR» – 28K/2006 Shimanami πουλήθηκε σε Κινέζους αγοραστές έναντι 6 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ.
Στα δεξαμενόπλοια και ιδιαίτερα στον τομέα των VLCC, τα δύο αδελφά πλοία «MERMAID HOPE» – 297K/2011 Universal και «MERCURY HOPE» – 297K/2011 Universal φέρεται να άλλαξαν χέρια προς 60 εκατομμύρια δολάρια το καθένα, ενώ οι λεπτομέρειες των αγοραστών παραμένουν άγνωστες.
Κινέζοι αγοραστές απέκτησαν το «ALRAYA» – 300K/2005 IHI προς 45 εκατομμύρια δολάρια, ενώ το «DENNIE» – 308K/2000 HHI πουλήθηκε στην Chang Gold προς 30 εκατομμύρια δολάρια.
Στην κατηγορία Suezmax, το «ADVANTAGE SUMMER» – 157K/2010 Jiangsu Rongsheng με σύστημα καθαρισμού καυσαερίων πουλήθηκε έναντι 40,4 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ. Επιπλέον, το «SAPPHIRA» – 150K/2008 Universal πουλήθηκε έναντι 37 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ, χωρίς να ανακοινωθούν οι αγοραστές.
Στον τομέα MR2, το «LVM WARRIOR» – 50K/2015 HMD με σύστημα scrubber πουλήθηκε έναντι 33,3 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ, το «GLENDA MERYL» – 47K/2011 HMD πουλήθηκε έναντι 19,5 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ, με βάση τον δείκτη SS/DD, και το «NAVE EQUINOX» – 51K/2007 STX κατηγορίας πάγου 1A, πουλήθηκε έναντι 14,4 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ, χωρίς να ανακοινωθούν οι αγοραστές.
Στην κατηγορία των μικρών δεξαμενόπλοιων, το «VS LARA» – 11K/2006 RMK Marine πουλήθηκε έναντι 6 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ, ενώ το «ANGELINA AMORETTI» – 24K/2004 JNS άλλαξε χέρια έναντι 6 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ.
Διαβάστε επίσης
Έρευνα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τον τερματικό σταθμό του λιμένα της Βαρκελώνης
CMA CGM: Αύξηση 43% στα κοντέινερ εξαιτίας του Συστήματος Εμπορίας Δικαιωμάτων Εκπομπών
Συγχαρητήρια της Μελίνας Τραυλού για την εκλογή της Ελλάδας στον ΙΜΟ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Από τη… Χαλκιδική στη Βραζιλία! Άλλη μια μεγάλη επένδυση του Ράφα Ναδάλ
- Lamda: Deal με την Cosmote Telekom για τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες στο The Ellinikon – mononewsTV
- Φον ντερ Λάιεν: Στο SAFE και ο Καναδάς για την ενίσχυση της ευρωπαϊκής άμυνας
- Η ναυτιλιακή Κύπρος στην έκθεση Marintec China στη Σαγκάη