• Ναυτιλία

    Samos Steamship: Πούλησε το παλαιότερο suezmax του στόλου της σε συμφέρουσα τιμή

    Το δεξαμενόπλοιο Karvounis, χωρητικότητας 156,229 dwt και κατασκευής 2013, πουλήθηκε σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές

    Το δεξαμενόπλοιο Karvounis, χωρητικότητας 156,229 dwt και κατασκευής 2013, πουλήθηκε σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές


    Στην πώληση του παλαιότερης κατασκευής τάνκερ suezmax του στόλου της προχώρησε, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, η ναυτιλιακή Samos Steamship της οικογένειας Ιγγλέση.

    Στο εβδομαδιαίο report της η ναυλομεσιτική Carriers αναφέρει ότι το δεξαμενόπλοιο Karvounis, χωρητικότητας 156,229 dwt και κατασκευής 2013, πουλήθηκε σε Τούρκους αγοραστές στην τιμή των 67,8 εκατ. δολαρίων. Το πλοίο είναι εξοπλισμένο με scrubbers.

    Η τιμή πώλησης θεωρείται υψηλή, καθώς σύμφωνα με την VesselsValue η αξία του εκτιμάται στα 59,3 εκατ. δολάρια.

    Η κίνηση της ναυτιλιακής, η οποία διαθέτει στόλο με 24 δεξαμενόπλοια και φορτηγά πλοία διαφόρων κατηγοριών, πραγματοποιείται λίγο μετά την αύξηση του βιβλίου παραγγελιών της με τέσσερα νέα πλοία.

    Εκτός από το χωρητικότητας 115,000 dwt aframax που αναμένεται να παραλάβει το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, όπως αναφέρει στην ιστοσελίδα της, έχει ακόμη υπό κατασκευή δύο τάνκερ και δύο bulkers, τα οποία θα παραλάβει το 2025.

    Ειδικότερα, η  Samos Steamship έχει παραγγείλει ένα VLCC στο ιαπωνικό ναυπηγείο JMU και ένα kamsarmax φορτηγό πλοίο χωρητικότητας στο επίσης ιαπωνικό Sanoyas, τα οποία θα παραλάβει το πρώτο τρίμηνο του 2025.

    Στο ναυπηγείο Sumitomo έχει υπό κατασκευή ένα ακόμη aframax τάνκερ με ημερομηνία παράδοσης το δεύτερο τρίμηνο του 2025, ενώ στο τέλος του επόμενο έτους θα εντάξει στον στόλο της ένα kamsarmax που κατασκευάζεται στο ναυπηγείο Oshima στην Ιαπωνία.

    Πέρυσι η ναυτιλιακή παρέλαβε το VLCC Olympus, δύο aframax τάνκερ, τα Andromeda και Penelope, το capesize Proteus και το ultramax Carlovasi.

    Επίσης, φέτος παρέλαβε το capesize Prometheus.

    Μετά τις κινήσεις ανανέωσης του στόλου της, ο μέσος όρος ηλικίας των πλοίων της  διαμορφώνεται περίπου στα 6 έτη.

    Η ενασχόληση της οικογένειας Ιγγλέση με την ναυτιλία ξεκίνησε το 1875, όταν ο Δημήτριος Ιγγλέσης, άρχισε να δραστηριοποιείται επιχειρηματικά στο νησί της Σάμου και εμπορεύονταν αγαθά τα οποία μετέφερε με τα ιστιοφόρα του.

    Σήμερα, την Samos Streamship διαχειρίζονται οι Αντώνης και Γιάννης Ιγγλέσης.

    Διαβάστε επίσης

    Committee: Στα 4.212 πλοία ο ελληνόκτητος στόλος

    Βαγγέλης Μαρινάκης: Συνεχίζει τις παραγγελίες  – Έκλεισε συμφωνία στα ναυπηγεία της Κίνας για άλλα τέσσερα πλοία

    Ι. Κοκαράκης: Απαιτείται σημαντική ανάπτυξη υποδομών και μείωση του κόστους των πράσινων καυσίμων



    ΣΧΟΛΙΑ